قیمت خرید 25 مدل فوتبال دستی حرفه ای بزرگ و کوچک ارزان

 

 

فوتبال دستی یکی از بازی های نوستالژی و دوست داشتنی تمام افراد می باشد که اغلب ما تجربه شیرین بازی با آن را داشته ایم. امروزه با پیشرفت در دنیای بازی و سرگرمی، فوتبال دستی، این بازی محبوب هم پیشرفت کرده و مدل های جدیدتر و متفاوت تر و حرفه ای تری نسبت به مدل کلاسیک قدیمی آن در بازار موجود است. ما در این مقاله تصمیم داریم تا شما را با یک سری از نکات مهم در خصوص خرید فوتبال دستی آشنا نماییم.

 

نکات مهم هنگام خرید فوتبال دستی

با توجه به تنوع در مدل و قیمت فوتبال دستی های موجود در بازار با برندهای مختلف، لازم است هنگام خرید به نکات زیر توجه نمایید:

  1. نوع محصول:

میزهای فوتبال دستی امروزه دارای انواع و اقسام مدل (بزرگ، کوچک، مبتدی، حرفه ای و…) می باشند و شما باید با اتوجه به سن افراد و فضای خود نسبت به خرید مدل مناسب اقدام نمایید.

 

  1. قابلیت تنظیم ارتفاع:

این مورد برای فوتبال دستی ایستاده صدق میکند و به دلیل بازی کردن افراد با اندازه قد متفاوت با این محصول، هنگام خرید فوتبال دستی باید مدلی را انتخاب نمایید که این قابلیت را داشته باشد.

 

  1. ابعاد آن:

ابعاد فوتبال دستی بصورت استاندارد عبارت است از: ۱۴۰ سانتی متر طول، ۷۵ سانتی متر عرض و ۹۰ سانتی متر ارتفاع. با این حال این محصول با ابعاد متفاوتی در بازار موجود می باشد و شما با توجه به فضای خود باید مدلی را انتخاب نمایید که بازیکنان هنگام بازی فضای مناسبی در اطراف میز جهت حرکات آزادانه داشته باشند.

 

  1. کیفیت خطوط صفحه بازی:

ماندگاری خطوطی که بر روی صفحه بازی نقش بسته اند، نکته مهمی است که حتما باید به هنگام انتخاب و خرید یک فوتبال دستی به آن توجه داشته باشید. خطوط میزهای غیر استاندارد و بی کیفیت به مرور زمان پاک می شوند.

 

  1. جنس بدنه:

به دلیل پرتحرک و پرفشار بودن بازی فوتبال دستی، بطور کلی فوتبال دستی ها از جنس چوب طبیعی ساخته می شوند که قطعا قیمت آن بالاست.  با این حال مدل هایی از این محصول با جنس MDF  و یا پلاستیک فشرده در بازار موجود است که قیمت مناسبتری نسبت به مدل چوبی دارند.

 

  1. نوع میله های بازی:

با توجه به نوع بازی بازیکنان مدل میله های فوتبال دستی متفاوت است؛ مثلا برای کسانی که بازی سرعتی انجام می دهند، میله های فلزی توخالی مناسب تر است و برای کسانی که بازی قدرتی انجام می دهند و ضرباتی دقیق اما آهسته می زنند، میله های فلزی توپُر توصیه می شود.

 

  1. کیفیت آدمک ها:

کیفیت آدمک های نصب شده با توجه به مدل بازی بازیکنان به دو صورت فلزی و سنگین (مناسب برای بازیکنان قدرتی) و پلاستیکی و سبک (مناسب بازیکنان سرعتی) می باشد.

 

  1. تعداد دروازه بان ها:

تعداد دروازه بانها در مدل های مختلف فوتبال دستی موجود در بازار متفاوت است. مدلهایی با یک دروازه بان و مدلهایی با سه دروازه بان تولید شده اند که شما با توجه به سطح بازی و سلیقه خود می توانید یک گزینه را انتخاب نمایید.

 

  1. قیمت فوتبال دستی:

با توجه به برند، مدل، جنس و همچنین اندازه این محصول، قیمت آن در بازار متفاوت می باشد. قیمت فوتبال دستی حرفه ای مسلما بیشتر از مدل معمولی آن است و یا قیمت فوتبال دستی بزرگ با قیمت فوتبال دستی کوچک متفاوت است.

قیمت فوتبال دستی حرفه ای

انواع فوتبال دستی

این محصول با توجه به سن و سطح بازیکنان به انواع مختلفی تقسیم می شود:

  • فوتبال دستی کوچک: ابعاد این مدل متناسب با قد و اندام کودکان طراحی شده است و همچنین بخاطر اینکه فضای کمتری اشغال می کند می توان آن را در محیط های کوچکتر قرار داد.

 

  • فوتبال دستی بزرگ: طراحی این مدل برای بزرگسالان صورت گرفته است که می توان از آن در محیط خانه، باشگاه ورزشی، شهربازی و یا هر مکانی که فضای کافی را دارا باشد استفاده نمود.

 

  • فوتبال دستی رومیزی: این مدل برای کسانی مناسب است که فضای کافی برای فوتبال‌دستی پایه‌دار بزرگ ندارند.

 

  • فوتبال دستی تاشو حرفه ای: این مدل مناسب برای بازیکنان حرفه ای با سطح بالا می باشد. همچنین این محصول به علت تاشو بودن فضای کمی را اشغال نموده و قابلیت حمل آن آسان است. قیمت فوتبال دستی تاشو باتوجه به حرفه ای بودن آن و استفاده از مواد اولیه مرغوب و باکیفیت بالاتر از مدل های دیگر می باشد.

 

  • فوتبال دستی سکه ای یا ژتون خور: در این مدل برای شروع بازی نیاز به خرید سکه و ژتون وجود دارد و مخصوص مراکزی است که از وجود فوتبال‌دستی به کسب درآمد می‌پردازند مثل باشگاه های ورزشی یا اماکن تفریحی.

 

تا اینجا با نکاتی راجب انواع فوتبال دستی و انتخاب و خرید آن آشنا شدیم. در ادامه لیستی از قیمت 25 فوتبال دستی حرفه ای بزرگ و کوچک ارزان و با کیفیت در بازار ایران را برای شما آماده کرده‌ایم. فراموش نکنید که با کلیک روی تصویر یا هر آیتم، می‌توانید تصاویر و اطلاعات بیشتری را درباره محصول به دست بیاورید.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.