قیمت خرید 28 مدل چشم بند خواب (با کیفیت) ارزان

اگر هنگام خوابیدن مشکل دارید و نمی توانید در فضایی که حتی کمترین نور را دارد به راحتی بخوابید، استفاده از چشم بند به شما کمک می کند خواب راحتی را تجربه کنید.

وقتی صحبت از خرید چشم بند می‌شود، برای بسیاری از افراد این سوال پیش می آید که از کجا چشم بند خواب بخریم؟!

در این مقاله قصد داریم جهت خرید چشم بند، این وسیله ساده و کاربردی، نکاتی را ارائه داده و به بررسی قیمت خرید انواع چشم بند خواب با کیفیت و ارزان بپردازیم.

نکات مهم هنگام خرید چشم بند خواب

  1. جنس چشم بند

مهمترین ویژگی یک چشم بند جنس آن است که نباید حساسیت زا باشد و موجب تعرق و ایجاد رطوبت بر روی چشمان شما شود.

  1. اندازه چشم بند

چشم بندها باید قابلیت پوشش کامل چشمها را داشته باشند و سایز و اندازه چشم بندی که می خرید باید متناسب با صورت شما باشد تا هنگام استفاده نور نتواند از آن عبور کند.

  1. راحتی در استفاده

به دنبال خرید مدلی باشید که هنگام استفاده از آن احساس راحتی داشته باشید؛ یعنی تنگ و کوچک نباشد و ساختار و دوخت چشم بند به گونه ای باشد که موقع خواب، فشاری بر روی چشمان شما وارد نگردد.

  1. رنگ و طرح چشم بند

امروزه مدلهای متنوعی از این محصول در بازار موجود می باشد و شما می توانید با توجه به سن، سلیقه و همچنین رنگ و طرح لباس خواب خود، بهترین رنگ و طرح این محصول را انتخاب نمایید.

  1. کیفیت بند محکم کننده

بندی که به چشم بند دوخته شده است باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد تا هنگام استفاده های پیاپی شما دچار پارگی و یا خرابی نشود و همچنین جنس و میزان کشسانی آن به گونه ای باشد که موجب فشار و اذیت گوشهای شما نگردد.

  1. قابلیت شستشو

به دلیل اینکه از چشم بند استفاده مکرر می گردد بهتر است مدلی را انتخاب نمایید که قابلیت شستشو دارد و در اثر شستن جنس آن ضعیف نمی شود.

  1. قیمت چشم بند

قیمت این محصول بسیار بالا نمی باشد و با توجه به تنوع در جنس و رنگ و طرح آن، مدلهای مختلفی با قیمتهای متفاوت در بازار موجود می باشد.

خرید چشم بند باکیفیت

از کجا چشم بند خواب بخریم؟

حتما برایتان سوال پیش می آید که چشم بند جزو کدام دسته از محصولات است و از کجا می توان آن را تهیه نمود. این محصول را می توانید از مراکز زیر خریداری نمایید:

  • مراکز فروش لوازم آرایشی و بهداشتی
  • مراکز فروش لوازم درمانی
  • فروشگاه لوازم کوهنوردی
  • فروشگاه پوشاک
  • فروشگاه اکسسوری و بدلیجات
  • خرازی ها

 

انواع چشم بندها

چشم بندها با توجه به جنس و همچنین طراحی آنها به انواع مختلف تقسیم می گردند. انواع چشم بند از نظر جنس عبارتند از:

الف) چشم بند پنبه ای

این مدل از چشم بندها از پنبه مرغوب تولید می شوند و بسیار نرم و راحت و بدون مواد حساسیت زا هستند.

ب) چشم بند ابریشمی

از ابریشم درجه یک ساخته می شوند و میزان جلوگیری از عبور نور بالایی دارند. این مدل به دلیل ظریف بودن و راحتی بسار برای افراد دارای سردردهای مزمن بسیار مفید می باشد.

ج) چشم بند الیاف گیاهی

وجود الیاف طبیعی با خواص دارویی و ۱۰۰٪ گیاهی در این مدل و تاثیر این الیاف بر روی سیستم عصبی شما، باعث رفع خستگی و همچنین آرامش چشم و عضلات اطراف آن می گردد و کیفیت خواب شما را بالا می برد.

 

انواع چشم بندها از نظر طرح

  • چشم بند فانتزی

خرید چشم بند فانتزی با طرح ها و رنگهای خاص و ست کردن آن با لباس خواب، می تواند گزینه مناسبی برای کودکان و نوجوانان و همچنین بانوان باشد.

  • چشم بند ساده

اغلب چشم بندهای ساده تک رنگ هستند و بیشتر به رنگ مشکی که میزان نفوذناپذیری بیشتری در برابر ورود نور دارد، موجود می باشند.

فواید استفاده از چشم بندهای مخصوص خواب

چشم بند خواب دارای مزیتهایی می باشد که استفاده از این محصول موجب خواب راحت و باکیفیتی می شود. این مزیتها عبارتند از:

  • کاهش افسردگی و رفع استرس
  • از بین رفتن چین و چروک های دور چشم
  • جلوگیری از ورود نورهای مزاحم به هنگام خواب و استراحت
  • مناسب برای کسانی که با چشمانی نیمه باز می خوابند
  • جلوگیری از خشکی چشم ها
  • تسکین دهنده دردهای عصبی

امیدواریم با مطالب ارائه شده بتوانید انتخاب درست و راحتی در خرید چشم بند مناسب خود داشته باشید. در ادامه 28 مدل چشم بند خواب سبک، راحت، ارزان و با کیفیت موجود در بازار ایران را به شما معرفی می کنیم. با کلیک روی تصویر و یا دکمه زیر هر محصول می‌توانید اطلاعات و مشخصات محصول مورد نظر را ملاحظه بفرمایید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.