خرید و فروش اینترنتی روغن موتور

سیالات در خودرو نقش بسیار مهم و حیاتی دارند. یکی از این سیالات مهم روغن موتور یا engine oil نام دارد. از  وظیفه روغن موتور می‌توان به: روانکاری، خنک کاری، عدم ایجاد اصطکاک بین قطعات ، افزایش عمر قطعات،آبندی قطعات ، شستشوری قطعات موتور و… اشاره کرد که انتخاب روغن موتور مناسب خودرو پارامتر های مهمی دارد که در این مقاله به این پارامتر ها می‌پردازیم.

روغن موتور خودرو لیکومولی مدل LEICHTLAUF 10W_40 حجم 5 لیتر

خرید روغن موتور

میخواهیم روغن هارا براساس ساختاری که دارند مورد ارزیابی قرار دهیم، زیرا ساختار نیز درانتخاب یک روغن موتور مناسب نقش دارد:

روغن موتور‌ها برسه نوع اند:

  1. روغن موتور معدنی (Mineral)

این نوع روغن آسان ترین واولین روغن موتوربوده ودر موتورخودروهای قدیمی ازآن استفاده می‌شد.این روغن ترکیبات زیادی نداشت و براساس نفت خام تولید شده بوده وبیشتر به دلیل خاصیت روانکاری که داشت مورد استفاده قرارمی گرفت.

  1. روغن موتورسنتتیک(Synthetic)

این روغن موتور حاصل ترکیبات شیمیایی درآزمایشگاه هاست.اوایل این روغن فقط برای موتورهای جت استفاده می‌شد اما بعد بامشاهده برتری‌هایی که نسبت به روغن معدنی داشت، مورد توجه قرارگرفت و برای موتورخودروها نیزاستفاده شد.امروزه هرشرکتی این روغن را باترکیبات خاص خود ساخته واین ترکیبات نقش ویژه‌ای درتولید داشته. میتوان ازشوینده ها، ضدزنگ ها،آنتی اکسیدان‌ها وترکیبات ضدخوردگی را به عنوان مهم ترین افزودنی این روغن‌ها یاد کرد. این مواد می‌توانند با جذب رسوبات حاصل از احتراق سوخت، ازایجادواکنش اکسیداسیون جلوگیری کنند ومانع از زدگی وزنگ زدگی هم می‌شوند.

طول عمربالا وعملکردمناسب، مقاومت بالا در برابراکسیداسیون، کمک به کاهش مصرف سوخت، جلوگیری ازخوردگی وزدگی وغیرسمی بودن از مزایای کلی  این روغن موتور می‌باشد.

  1. روغن موتورنیمه سنتتیک( Semi  Senthetic )

از ترکیب روغن موتور معدنی وسنتتیک، روغن نیمه سنتتیک حاصل می‌شود. این روغن تمام ویژگی‌های روغن سنتتیک را ندارد اما نسبت به روغن معدنی کیفیت بالاتری دارد و کارای مناسبی را در شرایط سخت دارد. از این روغن بیشتر برای وانت‌ها وخودروهای SUV استفاده می‌شود وهمچنین از قیمت پایین تری به نسبت سنتتیک برخوردار است.

خرید روغن موتور بهران

اما چه چیزی باعث می‌شود که روغن موتور بهران را برای خودروی خود انتخاب کنیم؟ علاوه بر این که قیمت روغن موتور بهران در محدوده مناسبی قرار دارد، این روغن از کیفیت بسیار خوبی نیز برخوردار می‌باشد.

همان طور که می‌دانید روغن موتورهای متنوعی از ده‌ها برند مختلف داخلی و خارجی در بازار موجود است. اما همیشه لزوما بهترین روغن موتور گران قیمت ترین آن‌ها نیست.

شما باید با توجه به این که خودروی خود را در چه وضعیت آب و هوایی استفاده می‌کنید و این که خودرویتان چه مدلی دارد و ساخت کدام کارخانه خودروسازی ست، نسبت به انتخاب روغن موتور اقدام نمایید.

به علاوه فاکتورهایی نظیر گرانروی که میزان غلظت روغن موتور را نشان می‌دهد، و سطح کیفیت آن می‌توانید نسبت به خرید روغن موتور مورد نظر خود اقدام کنید.

گرانروی روغن موتور با حرف W نشان داده می‌شود. هر آن قدر که این عدد پایین‌تر باشد، روغن موتور رقیق‌تری در اختیار دارید. توجه داشته باشید که برای آب و هوای سرد به روغن موتورهای رقیق تر و برای آب و هوای گرم به روغن موتورهای غلیظ تر یعنی با سطح گرانروی بالاتر نیاز داریم.

سطح کیفیت روغن موتور که با API نمایش داده می‌شود، به وسیله دو حرف قابل تشخیص است. این دو حرف که با حروف انگلیسی مشخص می‌شوند، به ترتیب نوع سوخت و کیفیت روغن موتور را نشان می‌دهند. به طور مثال ممکن است روی روغن موتوری عبارت SM یا SL را مشاهده نمایید.

برای آن دسته از افرادی که قصد خرید روغن موتور بهران پیشتاز را دارند ، دانستن این نکته ضروری ست که این روغن از سطح کیفی SL برخوردار بوده و تقریبا در بین روغن های سطح بالای تولید شده در کشور محسوب می شود. اما کسانی که به دنبال روغن موتور با بالاترین کیفیت ممکن هستند باید به سراغ روغن های موتور بهران سوپر رانا بروند. این روغن از سطح کیفی SN برخوردار بوده و تا به امروز با کیفیت ترین روغن موتور تولید شده در کشور محسوب می شود.

فروش روغن موتور ایرانول ریسینگ

شرکت نفت ایرانول با بهره گیری از جدیدترین و بهترین فرمولاسیون تولید روغن و مشتقات نفتی یکی از اصلی‌ترین گزینه های انتخاب محصول از سوی مصرف کنندگان و سازمان‌های بین‌المللی می‌باشد. خاصیت ضد اکسیداسیون و پایداری حرارتی ممتاز، پاک‌ کنندگی رسوبات ناشی از احتراق‌، ضد ساییدگی جهت کنترل فرسایش قطعات موتور، افزایش طول عمر و قدرت موتور تا حد ممتاز، کنترل ممتاز مصرف سوخت و کاهش هزینه روغن موتور از جمله خصوصیات روغن موتور ایرانول RACING  می‌باشد ایرانول Racing با استفــاده از روغن پایه‌ی نيمه سنتتيک گزینش شده و مواد افزودنی مرغوب، جهت استفاده در تمامی فصول و شرایط آب و هوایی تولید گردیده‌است.

خرید روغن موتور توتال
روغن موتور معدنی توتال گرید 20W50 روغن موتوری برای صرفه جویی در مصرف سوخت موتورهای بنزینی و گاز تولید داخل است که این روغن موتور بهتام تحت لیسانس توتال فرانسه تولید شده است.
این روغن موتور از مواد ترکیبی روغنی با بالاترین سطح کیفیت و تکنولوژی در کلاس SL برای حصول اطمینان از بهترین روانکاری و محافظت، جلوگیری از خوردگی و سایش موتور مطابق با الزامات استاندارد یورو 4 ساخته شده است.
• مناسب برای استارت های سرد 
• مناسب برای کاهش مصرف سوخت
• مناسب برای محافظت از خوردگی و سایش اجزای موتور 
• مناسب برای حفظ خاصیت روانکاری اجزای موتور
 
خرید روغن موتور اسپیدی
جنس و مدل روغن موتور در افزایش  عمر و عملکرد موتور بسیار موثر است. عدم دقت در انتخاب روغن موتور می‌تواند خسارات سنگینی به موتور خودرو وارد کند. روغن موتور اسپیدی دارای بالاترين سطح كيفي توليد با پالايش نفت خام و فرمولاسيون پيشرفته مناسب تمامي فصول سال مناسب براي تمامي شرايط آب و هوايي می‌باشد. قابل استفاده در خودرو های بنزینی و دیزلی سبک، محافظت بسیار عالی در برابر رسوبات ناشی از حرارت بالا، قدرت بالای پاک کنندگی موتور، پایداری حرارتی و اکسیداسیون بالا ، قابل استفاده در چهار فصل سال از ویژگی روغن موتور اسپیدی مدل پاور می‌باشد. 

نمایندگی فروش روغن موتور فوکس

جنس و مدل روغن موتور در افزایش  عمر و عملکرد موتور بسیار موثر است. عدم دقت در انتخاب روغن موتور می‌تواند خسارات سنگینی به موتور خودرو وارد کند. روغن موتور اسپیدی دارای بالاترين سطح كيفي توليد با پالايش نفت خام و فرمولاسيون پيشرفته مناسب تمامي فصول سال مناسب براي تمامي شرايط آب و هوايي می‌باشد. قابل استفاده در خودرو های بنزینی و دیزلی سبک، محافظت بسیار عالی در برابر رسوبات ناشی از حرارت بالا، قدرت بالای پاک کنندگی موتور، پایداری حرارتی و اکسیداسیون بالا ، قابل استفاده در چهار فصل سال از ویژگی روغن موتور اسپیدی مدل پاور می‌باشد. 

جهت فروش اینترنتی روغن موتور ما لیستی از انواع روغن موتور را در ادامه مطلب قرار دادیم همچنین جهت خرید مکمل سوخت می توانید سری به مقاله قیمت انواع مکمل سوخت بنزین اکتان – مکمل سوخت انژکتور شور بزنید و محصول مورد نیازتان را خریداری نمایید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.