قیمت انواع مکمل سوخت بنزین اکتان – مکمل سوخت انژکتور شور

افراد زیادی در پمپ بنزین‌ها با مکمل بنزین خودرو روبه رو شده اند و اکثر مکمل‌ها قیمت‌هایی بسیار عجیب غریب دارند که در برخی موارد چون مردم از قیمت واقعی و اصلی این‌ها اطلاعی ندارند افرادی که در جایگاه‌های سوخت قرار دارند از این موضوع سواستفاده می‌کنند و قیمت‌هایی بالاتر می‌دهند.رانندگان در دو مورد سردرگم می‌شوند. مثلا نمی دانند آیا بنزین‌ها به مکمل نیازی دارند و اگر نیاز دارند کدام مارک و کدام قیمت برای خریداری مناسب می‌باشند؟این مکمل‌ها در شهر‌ها و پمپ بنزین‌های مختلف دارای قیمتی متفاوت می‌باشند و دلیل این موضوع نیز نوسانات موجود در بازار ارز می‌ باشد.در اين مقاله، قصد داريم با توضيح ويژگي هاي مختلف مکمل سوخت راهنماي خريد آن ها را به شما ارائه کنيم. 

قیمت انواع مکمل سوخت بنزین اکتان - مکمل سوخت انژکتور شور

مکمل بنزین اکتان بوستر

مکمل های سوخت برای موتورهای بنزینی و دیزلی در بازار موجود است. براساس وعده سازندگان این مکمل‌ها، با استفاده از این محصولات مزایای زیادی نصیب صاحبان خودرو می‌شود که برای مثال می‌توان به تمیز شدن سیستم انژکتور و حذف آب از سیستم سوخت‌رسانی اشاره کرد. برای بهبود عملکرد کاتالیزور خودرو و همچنین سیستم اگزوز، محصولات دیگری به‌طور مخصوص توسعه داده شده‌اند و در بازار برای خرید موجود هستند.

در حالت عمومی مکمل های سوخت برای خودروهای قدیمی و یا اتومبیل‌هایی که کارکرد بالایی دارند، مناسب هستند چراکه سیستم سوخت‌رسانی آن‌ها را تمیز می‌کنند. تقریبا می‌توان گفت مکمل‌های سوخت برای خودروهای نو و یا دستگاه‌هایی که از آن‌ها به خوبی مراقبت می‌شود، کارایی لازم را ندارد و استفاده از آن‌ها بهبودی در عملکرد این ماشین‌ها ایجاد نمی‌کند.

بهترین اکتان بوستر

مکمل‌های سوخت یا افزاینده‌های اکتان بنزین(بوستر) استاندارد موجود در بازار قطعا می‌توانند اکتان بنزین را به منظور بهسوزی افزایش دهند.در محصولات متفاوت مقدار اندازه ای که این محصولات می‌توانند عدد اکتان را بالا ببرند متفاوت می‌باشد و تغییر می‌کند. محصولاتی که در بازار عرضه می‌شود با چیزی که بر روی این محصولات نوشته شده است متفاوت می‌باشد. با این حال تقویت کننده‌های اکتانی که کیفیت بالایی دارند عدد اکتان را به صورت شگفت انگیزی ارائه کنند.

میزانی که قدرت موتور توسط افزایش عدد اکتان، افزایش می‌یابد به عوامل متعددی وابسته است.اگر شما از یک ماشین انژکتوری استفاده می‌کنید که سیستم سوخت رسانی آن به وسیله ECU کنترل می‌شود و دارای یک موتور با قدرت یا توربو شارژ می‌باشد، افزودن مکمل به بنزین در عملکرد و مصرف سوخت تاثیر خواهد داشت. ولی اگر یک خودرو قدیمی کاربراتوری با موتور کم حجم دارید تغییر بسیاری را مشاهده نمی کنید.

چگونه میزان کمی از مکمل می‌تواند اکتان را50 تا 60 لیتر بنزین را بسیار افزایش دهد؟ این پرسشی است که درباره مکمل سوخت خودرو بوجود می‌آید.مکمل‌ها ی بنزین افزایش فشردگی سوخت و احتراق دیرتر و قوی‌تر را به دنبال دارد. باعث می‌شود سر و صدای موتور هنگام عملکرد کمتر شود. از ضربه زدن سوپاپ جلوگیری می‌کند و باعث می‌شود موتور بازدهی بیشتری داشته باشد و عمر بیشتری کند.

مکمل سوخت مرغوب می تواند طول عمر موتور خودرو را به طور قابل توجهی افزایش دهد. همچنین باعث کاهش مصرف سوخت می شود. اگر از مکمل بنزین اکتان غیر استاندارد استفاده کنید نتیجه عکس خواهد داد. پس همیشه از برندهای باکیفیت استفاده نمایید در قسمت پایین لیستی از بهترین مکمل اکتان برای شما عزیزان ارائه شده است.

مکمل انژکتور شور

جهت محافظت از انژکتور‌های سوخت از این مکمل‌ها استفاده می‌کنند که از خواص لایه ای اتانول تولید می‌شوند. زمانی که سوزن‌های انژکتور دچار گرفتگی شوند سوخت رسانی ضعیف می‌شود و احتراق به صورت ناقص انجام می‌شود و زمانی که آب و هوا سرد است و شتاب‌های لحظه ای این مشکل کملا دیده می‌شوند با مصرف مکمل‌های انژکتور شوی در هر 5 هزار کیلومتر سوزن‌های انژکتور تمیز شده و پاشش مناسب خواهد داشت .

مکمل بنزین کاسپین

اکتان بوستر کاسپین با فرمول پیشرفته و ماده موثر تری کربنیل منگنز (MMT) باعث افزایش اکتان بنزین میشود. محتوی بطری را با 50 لیتر بنزین استفاده نمایید. ضمن کاهش مصرف سوخت باعث تنظیم سیستم احتراق خودرو خواهد شد.برای جلوگیری از حادثه و جانب احتیاط خوب است بدانید این محصول آتش‌گیر است و نزدیک گرما، جرقه، شعله باز و در معرض نور مستقیم خورشید قرار ندهید.

قیمت مکمل بنزین

عوامل مختلفي نظير نوع مکمل، شرکت سازنده، محتوای مکمل، حجم بسته بندی و… در تعيين قيمت انواع مکمل بنزین موثرند. شرکت هاي سازنده اين محصولات، آن ها را با قيمت هاي گوناگوني به بازار عرضه کرده اند و به طور کلي قيمت اين محصولات بين 20 هزار تومان تا 1 میلیون و 500 هزار تومان است.يکي از مهم ترين نکاتي که در خريد هر محصول لازم است به آن توجه داشته باشيد، تعيين ميزان بودجه است که به شما کمک مي کند تا از ميان محصولات متنوع موجود در بازار، سريع تر محصول مناسب خود را انتخاب کنيد.از ديگر نکات مهم در خريد مکمل اين است که محصول خود را از برند ها و همچنين فروشگاه هاي معتبر خريداري کنيد.

اگر قصد خرید بهترین ضدیخ برای خودروتان را دارید میتوانید سری به مقاله لیست قیمت و خرید ضدیخ کاسپین بزنید و محصول مورد نیاز خود را خریداری نمایید .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.