قیمت خرید 25مدل پلیور و بافت زنانه و دخترانه جدید

 

پلیور و بافت زنانه از جمله لباس هایی است با شروع فصل سرما مورد استفاده قرار می گیرند. این لباس های گرم در رنگ ها و طرح های متنوعی طراحی و تولید می شوند. شما می توانید آنها را با استایل های مختلف ست کنید و در عین حال حوش پوش و شیک بنظر برسید.

اگر قصد خرید پلیور زنانه بافتنی جدید را دارید، بهتر است قبل از آن مقاله ما را مطالعه نمایید. در این محتوا شما را با جنس های مختلف پلیور و روش صحیح نگهداری از آنها آشنا می کنیم.

 

پلیور و بافت چیست و چه کاربردی دارند؟

پلیور یک واژه آمریکایی (pullover) است که به نام های پولوور و یا پلوور نیز شناخته می شود. پلیور نوعی لباس گرم بافتنی است که جلوی آن بسته است و بدن شما را بخوبی در برابر سرما محافظت می کند. شما می توانید آن را به تنهایی یا بر روی پیراهن بپوشید. پلیور بافت زنانه برای روزهای خنک پاییزی و بهاری نیز گزینه مناسبی است.

1قیمت خرید پلیور بافت زنانه

انواع پلیور بافت دخترانه از نظر جنس

پلیورها از نظر جنس به چهار دسته اصلی تقسیم می شوند:

  • پلیور نخی

پلیورهای نخی نازک و سبک هستند و بیشتر در فصول بها یا پاییز که هوا خیلی سرد نیست، کاربرد دارند.

  • پلیور پشمی

این نوع پلیور ضخیم و گرم است و بخوبی از بدن در برابر سرما محافظت می کند. پلیورهای پشمی جنس بسیار آسیب پذیری دارند. بنابراین بهتر است آنها را با دست و آب سرد بشورید  و برای خشک کردن، انها  را روی یک حوله نخی تمییز پهن کنید. هرگز لباس پشمی خیس را آویزان نکنید زیرا باعث بدفرم شدن آن می شود.

  • پلیور الیاف مصنوعی

جنس این پلیور ها از پلی استر، نایلون، ریون و یا الیاف مصنوعی دیگر است. این نوع لباس ها در مقایسه با نوع پشمی و نخی گرمای کمتری دارند و قیمشان نیز ارزان تر است. علاوه بر این، دوام و طول عمر کمتری دارند.

انواع مدل پلیور دخترانه از نظر شکل یقه

پلیورهای دخترانه جدید از نظر شکل یقه به انواع زیر تقسیم بندی می شوند:

  • یقه گرد

پلیور یقه گرد یکی از محبوب ترین نوع بافت زنانه است که بیشتر با استایل کژوال ست می شود. این نوع پلیور را می توان به تنهایی یا با یک پیراهن در زیر آن پوشید. این استایل برای روزهای نه چندان سرد پاییز یکی از شیک ترین گزینه ها است.

  • یقه هفت

اگر بالاتنه نسبتا کوتاهی دارید، اما می خواهید کشیده بنظر برسید پوشیدن پلیورهای یقه هفت را فراموش نکنید. پلیورهای یقه هفت را نیز می توان روی یک پیرهن و یا به تنهایی پوشید. اگر یقه پلیور زیاد باز است می توانید با انداختن یک گردنبند زیبا، استایل خود را جذاب تر کنید.

  • یقه ایستاده

پلیور یقه ایستاده نه تنها گردن شما را در برابر سرما محافظت می کند، بلکه حالت کشیده تری به بالاتنه شما می دهد.

  • یقه اسکی

یکی از قدیمی ترین مدل های پلیور، پلیوریقه اسکی است که طرفداران خاص خود را دارد. این نوع پلیور با کت، پالتو و بارانی بسیار جذاب و زیبا می شود.

  • یقه آرشال

در یقه آرشال قسمتی از یقه برگردانده می شود. پلیور یقه آرشال مناسب جوانان و استایل کژوال است. شما می توانید آن را با یک شلوار جین مام استایل ست کنید.

 

راهنمای خرید پلیور زنانه

قبل از خرید پلیور بافت زنانه بهتر است موارد زیر را درنظر بگیرید:

1-سایز: در زمان خرید به سایز پلیور دقت کنید. اگر می خواهید در زیر آن پیراهن بپوشید، مدل آزادتری را انتخاب کنید. در غیر اینصورت، یک پلیور که با سایز شما متناسب باشد انتخاب کنید.

2-رنگ: اگر می خواهید تیپ جذاب داشته باشید، رنگی را انتخاب کنید که با بیشتر استایل تان همخوانی داشته باشد. علاوه بر این، ببینید قرار است آن را در چه موقعیت هایی بپوشید؟ رسمی یا غیررسمی؟ خوشبختانه تنوع رنگ پلیورهای زنانه و دخترانه بسیار زیاد است. بنابراین، براحتی می توانید رنگ موردنظرتان را خریداری کنید.

اصول ست کردن پلیور

  • پلیورهایی با بافت ظریف و ساده را برای محیط های رسمی و قرارهای کاری استفاده کنید.
  • پلیورهای یقه هفت برای محیط های رسمی کاربرد بیشتری دارد.
  • پلیورهای بافتنی زنانه که بافت ضخیم و طرح های مختلفی دارند را می توانید در مهمانی های دوستانه یا محفل خانوادگی بپوشید
  • پلیوهای خاکستری، سورمه ای،آبی یا سبزرنگ را می توان با شلوار لی، کتان سورمه ای، آبی و یا ذغالی ست کرد.
  • پلیورها را می توان با شلوار پارچه ای کلاسیک، شلوار جین یا کتان پوشید.
  • برای استایل روزمره بهتر است از پلیور بافتنی هایی که رنگ شاد دارند، استفاده کنید.

در این مقاله سعی شد تا شما را با انواع پلیور بافتنی زنانه و دخترانه  اشنا کنیم. در ادامه لیستی از چند مدل پلیور بافت شیک موجود در بازار ایران را برای شما آماده کرده‌ایم. با کلیک روی تصویر یا دکمه هر آیتم، می‌توانید تصاویر و اطلاعات بیشتری را درباره محصول به دست بیاورید

 

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.