قیمت خرید 22 مدل کفش بچه گانه شیک ارزان

انتخاب یک کفش بچه گانه مناسب برای اولین سال های زندگی و رشد کودک امری بسیار مهم است. در کودکان انتخاب کفش به دلیل اینکه در سن رشد قرار دارند و همچنین اغلب با کفش خود در حال جست و خیز و فعالیت هستند بسیار مهم است. چنین تحرک و جنب و جوشی نیازمند کفشی بادوام ،راحت و استاندارد است تا کودک کمترین آسیب را دیده و کمترین فشار به پای وی وارد گردد. بنابراین خرید کفش با کیفیت خوب و استاندارد برای کودک، باید بسیار مهم تر از انتخاب کفش هایی متنوع و گوناگون با کیفیت پایین و نامرغوب باشد. امروزه انواع کفش های بچه گانه در برندهای داخلی و خارجی و با طرح ها و رنگهای گوناگون را در بازار مشاهده میکنید که این تنوع طرح  و مدل، انتخاب را برای والدین سخت می کند. اگر شما هم قصد خرید کفش اسپرت بچه گانه یا کفش مجلسی بچه گانه برای فرزند خود دارید این مقاله را انتها دنبال کنید. ما در این مقاله قصد داریم نکاتی را جهت خرید بهترین کفش بچه گانه شیک ارزان به شما عزیزان ارائه دهیم تا انتخاب خوب و مناسبی داشته باشید.

 

نکاتی برای خرید کفش بچه گانه

از آنجایی که کودکان در حال رشد هستند و اندام های آنها مانند افراد بزرگسال مقاومت و قدرت ندارند و به اصطلاح ظریف هستند باید هنگام خرید کفش برای آنها نکاتی را مدنظر قرار داد تا کفشی مناسب برای راحتی آنها انتخاب کنید. نکاتی از جمله:

* سایز کفش بچه گانه:

مهمترین نکته انتخاب کفشی با سایز مناسب پای بچه می باشد. برای درست انجام دادن این کار پای بچه را در حالت ایستاده اندازه بگیرید. به دلیل رشد سریع پای کودک باید دقت داشته باشید که شصت پای کودک در کفش حداقل یک و نیم سانت تا جلوی کفش فاصله داشته باشد. پس بهتر است یک سایز بزرگتر انتخاب نمایید. از خرید کفش تنگ با این دلیل که ممکن است جا باز کند نیز اجتناب کنید زیرا که این عمل مانع از رشد صحیح پای کودک و درد فراوان برای او می شود.

* جنس کفش بچه گانه:

بهترین جنس برای کفش بچه گانه جنسی است که لطیف باشد و پای کودک درون کفش نفس بکشد و عرق نکند. کفش بچه گانه دخترانه و پسرانه با جنس چرم لطیف و یا نخی بهترین گزینه ها هستند.

* انعطاف پذیری کفش بچه گانه:

کفش بچه گانه باید دارای انعطاف بالایی باشد و خشک نباشد که هنگام استفاده طولانی مدت و تحرکات کودک باعث اذیت پای او نشود.

* پاشنه کفش بچه گانه:

به هنگام خرید کفش برای بچه ها سعی کنید کفش های پاشنه دار نخرید زیرا کودکان مدام در حال جست و خیز هستند. کفش پاشنه بلند بچه گانه ممکن است موجب پیچ خوردگی مچ پا و عوارض دیگر شود.

* زیره و رویه کفش بچه گانه:

اگر زیره سفت، کم ارتفاع، و غیر منعطف باشد موقع برخورد پا به زمین، تمام فشار به پای کودک وارد شده و موجب پادرد او می شود. زیره مناسب کفش بچه گانه، وزن و فشار اضافی که موقع راه رفتن به پای کودک وارد می شود را به حداقل میرساند. همچنین رویه کفش نباید از جنس پلاستیک باشد. رویه کفش باید به شکلی باشد که امکان ورود هوا وجود داشته باشد تا از تعرق پای کودک جلوگیری کند.

* چسبی بودن کفش بچه گانه:

برای سهولت در پوشیدن و دراوردن کفش بچه گانه بهتر است چسبی باشد. البته مدل های زیپی و بندی هم می توان استفاده کرد ولی راحتی مدل های چسبی بیشتر می باشد.

خرید کفش دخترانه

قیمت کفش بچه گانه

قیمت کفش بچه گانه با توجه به جنس و طرح و خارجی یا ایرانی بودن آن و بعضی عوامل دیگر متفاوت می باشد. برای مثال قیمت کفش بچه گانه خارجی دخترانه از مدل های تولید داخل ایران بیشتر می باشد. از بهترین مارک کفش بچه گانه که کیفیت خوب و قیمت بالا دارند می توان برندهای آدیداس، نایک و آسیکس را نام برد.

 

خرید اینترنتی کفش بچه گانه شیک

شما می توانید برای خرید اینترنتی کفش بچه گانه ایرانی و خارجی از طریق فروشگاه های مجازی و سایتهای فروش مجازی کفش موجود در بازار استفاده نمایید. شاید خرید به همراه کودک برای فرزندانتان خسته کننده باشد، از این رو می توانید از طریق خرید آنلاین انواع محصولات را ببینید و با هم مقایسه کنید و انتخاب خوبی را انجام دهید. اکثر فروشگاه های آنلاین معتبر معمولا ضمانت بازگشت کالا را دارند و مدت آن معمولا 2 تا 3 روز کاری می باشد و در این مدت می توانید به راحتی محصول خود را بازگردانید.

 

امیدواریم با نکات ارائه شده بتوانید کفش بچه گانه مناسبی برای فرزند خود انتخاب کنید. در ادامه لیستی از مشخصات و قیمت خرید چند مدل کفش بچه گانه شیک، ارزان و با کیفیت موجود در بازار را برای شما آماده نمودیم که با کلیک بر روی هر عکس یا آیتم مورد نظر می توانید اطلاعات بیشتری راجب آن محصول بدست آورید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.