خرید دمپایی مجلسی و طبی زنانه

 

پاها قلب دوم انسان هستند. به همین دلیل، باید در انتخاب پاپوش مناسب دقت لازم را دشته باشید. پاهای شما فقط در بیرون از منزل نیاز به محافظت ندارند. در خانه نیز پوشیدن دمپایی مناسب و استاندارد یکی از عناصری است که به سلامت پاهای شما کمک می کند.

از طرف دیگر، برخی از خانم ها از دمپایی طبی زنانه بعنوان کفش در محیط کارتان استفاده می کنند. پوشیدن دمپایی طبی نه تنها سلامت بدن را بدنبال دارد، بلکه از خشکی پوست پیشگیری می کند و دردهای استخوانی را کاهش می دهد.

اگر قصد خرید اینترنتی دمپایی زنانه را دارید، پیشنهاد می کنیم این مطلب را تا انتها مطالعه کنید. ما سعی کرده ایم نکات مفیدی در رابطه با انتخاب و خرید دمپایی و صندل زنانه در اختیار شما قرار دهیم.

 

مدل های دمپایی زنانه

صندل و دمپایی های زنانه با توجه به جنس و کاربردشان تنوع بسیاری دارند. برخی از انواع دمپایی های زنانه عبارتند از:

  • دمپایی روفرشی

این مدل دمپایی مناسب راه رفتن بر روی سرامیک و سنگ است. زیرا به آسانی سُر نمی خورد. همچنین، در زمان خرید دمپایی روفرشی مدلی را انتخاب کنید که مانع از رسیدن هوا به پاها نشود. دمپایی روفرشی خزه دار، دمپایی طبی زنانه خارجی، دمپایی عروسکی و حوله ای  نمونه های زیبا و شیک این نوع پاپوش می باشند که این روزها طرفداران بسیاری دارند.

بهتر است دمپایی های جلوبسته و ابری را برای طولانی مدت در محیط منزل استفاده نکنید.

  • دمپایی حوله ای

دمپایی های حوله ای بدلیل جنس نرم و لطیف شان بیشتر مناسب ست کردن با لباس خواب می باشند. مدل خزدار این نوع دمپایی بسیار شیک و جذاب است.

  • دمپایی انگشتی

دمپایی های انگشتی بیشترمناسب فصل بهار و تابستان می باشند. شما می توانید از آنها در استخر و کنار ساحل نیز استفاده کنید. اخیرا از این مدل پاپوش در سالن های آرایشگاه جهت پدیکور ناخن استفاده می شود.

  • دمپایی مجلسی زنانه

دمپایی مجلسی زنانه بدون پاشنه و نگین دار امروزه در بین خانم های جوان و شیک پوش بسیار طرفدار دارد. این مدل دمپای با سنگ، مروارید و یا نگین تزئین می شوند و واقعا شیک و باکلاس هستند. اگر پوشیدن دمپایی های مجلسی پاشنه بلند برایتان راحت نیست، دمپایی های روفرشی مجلسی که پاشنه ندارند می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. این پاپوش ها علاوه بر شیکپوشی بسیار راحت هستند. دمپایی های مجلسی در انواع جلو باز، جلو بسته، لا انگشتی، نگین دار، مرواریدی و …وجود دارند.

  • دمپایی طبی

دمپایی های طبی پد بسیار نرمی در قسمت پاشنه پا دارند که برای پیشگیری از بیماری های کمردرد یا خار پاشنه بسیار مناسب هستند. اگر مجبور هستید ساعت های طولانی در منزل یا حتی محیط کار سرپا بایستید، پوشیدن این نوع صندل به شما پیشنهاد می شود.

  • دمپایی خزدار

این مدل از دمپایی طراحی فانتزی دارد و جزء محبوب ترین صندل های روفرشی زنانه و دخترانه محسوب می شود. دمپایی خزدار بیشتر مناسب فصول سرد سال می باشد.

  • دمپایی ابری

دمپایی ابری سبک ترین نوع دمپایی است. این نوع دمپایی بیشتر بصورت لا به لا انگشتی تولید می شود. از این نوع صندل بیشتردراستخرهای شنا یا کنار ساحل استفاده می شود.

دمپایی مجلسی زنانه

چند نکته در زمان خرید دمپایی زنانه

1-دمپایی های مجلسی چرمی اگرچه ظاهر زیبا و شیکی دارند اما ممکن است باعث حساسیت پوستی شوند. بنابراین بهتر است آنها را با پاهای خیس یا برهنه نپوشید.

2-رنگ بکار رفته در برخی از دمپایی ها می تواند در برخی از افراد، باعث حساسیت پوستی، هارش یا التهاب شود.بنابراین بهتر است از دمپایی هایی به رنگ روشن استفاده کنید.

3-بهترین نوع دمپایی باید منافذ کافی برای ورود و خروج جریان هوا داشته باشد.

4- دمپایی انتخاب کنید که سبک باشد

5- بهتر است جنس دمپایی های روفرشی به گونه ای باشد که بتوان به راحتی آن ها را شست و همیشه نگران آلوده و کثیف شدنشان نبود.

6-از صندل های جلوبسته که جنس پارچه ای یا حوله ای دارند برای ساعتهای طولانی استفاده نکنید. این نوع دمپایی ها جلوی ورود جریان هوا را به ناحیه پا می گیرند.

در این محتوا شما را با انواع مختلف دمپایی صندل زنانه آشنا کردیم. در ادامه لیستی از شیک ترین، زیباترین و ارزان ترین مدل دمپایی روفرشی زنانه موجود در بازار ایران را برای شما آماده کرده‌ایم. با کلیک روی تصویر یا دکمه هر آیتم، می‌توانید تصاویر و اطلاعات بیشتری را درباره محصول به دست بیاورید.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.