قیمت خرید ضبط ماشین و پخش کننده خودرو ارزان

ضبط ماشین یکی از مهم‌ترین بخش‌های یک خودرو است. گرچه یک خودرو بدون ضبط سال‌ها می‌تواند مثل ساعت کار کند، اما یک راننده نمی‌تواند! داشتن یک ضبط خوب برای ماشین می‌تواند اعتماد به نفس راننده و لذت رانندگی او را به طرز چشم گیری بالا ببرد. جوان‌تر‌ها بیشتر از آن که به سیستم فنی خودرو دقت کنند، سیستم صوتی آن برایشان مهم است.

پخش کننده خودرو پایونیر مدل AVH-Z7250BT

خرید ضبط خودرو

قبل از مبادرت به خرید یک ضبط ماشین، باید بدانید چه معیارهایی در انتخاب ضبط ماشین مهم است و چه عواملی بهترین ضبط ماشین را تعیین می‌کنند. در این بخش از  راهنمای خرید ضبط ماشین، قصد داریم به توضیح نکات و معیارهایی که باید توجه ویژه‌ای به آن‌ها داشته باشید بپردازیم.

نوع اسپیکر ضبط

اسپیکرها در بازار ایران دو نوعند: اسپیکرهای فول رنج و کامپوننت. اسپیکرهای فول رنج معمولا به صورت یک سیستم واحد هستند و قیمت کمی دارند. این نوع اسپیکرها آسان نصب می‌شوند و توانایی تولید اکثر صداها را دارند. اسپیکرهای کامپوننت، اما محصولات گران‌تری هستند که با توجه به طراحی قابل حملشان می‌توانند صداهای بسیار باکیفیت‌تری تولید کنند.

کیفیت صدا

حتما تاکنون با این مشکل مواجه شده‌اید که زمانی که صدای موسیقی خود را بالا می‌برید، کیفیت موسیقی به طرز قابل توجهی کاهش می‌یابد. این موضوع بخاطر کم بودن کیفیت ذاتی اسپیکر ضبط ماشین شماست. هرچه رنج ساپورت اسپیکر شما بیشتر باشد، کیفیت موسیقی پخش شده نیز بیشتر خواهد بود و در صورتی که بخواهید موسیقی با صدای بلند گوش دهید، صدای خواننده را به وضوح می‌شنوید.

مورد دیگری که تاثیر زیادی در کیفیت صدای ضبط ماشین شما دارد و قصد داریم در این راهنمای خرید ضبط ماشین به بررسی آن بپردازیم، فرکانس اسپیکر ضبط ماشین شماست. کف فرکانس یک ضبط معمولا 20 هرتز و سقف قابل قبول برای آن 20 هزار هرتز است که البته آستانه شنوایی ما نیز همین مقدار است. سعی کنید اگر می‌خواهید یک اسپیکر باکیفیت داشته باشید، اسپیکر خود را از میان آن‌هایی انتخاب کنید که فرکانس بالاتری دارند. اما فراموش نکنید که فرکانس یک معیار برای انتخاب بهترین ضبط ماشین است و پیچیدگی اسپیکرها و ضبط‌های امروزی، تصمیم گیری بر اساس یک معیار را دشوار کرده است. پس تا انتهای راهنمای خرید ضبط ماشین با ما همراه باشید.

حساسیت اسپیکر

حساسیت (Sensitivity) یک اسپیکر به معنای میزان وات برقی است که اسپیکر برای تولید یک صدای معین مصرف می‌کند. هرچه حساسیت یک اسپیکر بیشتر باشد، میزان برق مصرفی آن برای تولید یک صدای معین کمتر است. البته ناگفته نماند ضبط‌هایی با حساسیت کم در کنار یک آمپلی فایر مناسب می‌توانند با مصرف برق زیاد صداهای جالبی تولید کنند!

هندلینگ قدرت اسپیکر

هندلینگ قدرت (Power Handling) چهارمین معیار راهنمای خرید ضبط خودرو ما برای انتخاب بهترین ضبط ماشین است. هندلینگ قدرت که با وات سنجیده می‌شود، میزان قدرت صدایی است که اسپیکر می‌تواند بدون افت کیفیت صدا، آن را منتقل کند. اگر صدای بلند در ضبط ماشین شما شبیه به صدای نویز می‌شود، هندلینگ قدرت ضبط ماشین شما واقعا کم است!

ضبط خودرو پایونیر 

این شرکت که در اصل ژاپنی است یکی از بزرگ ترین شرکته های تولید کننده سیستم صوتی می باشد که امروزه پایونییر ازشرکتهايی چون سونی، کنوود و جي وی سی پیشی گرفته و سهم بیشتری از فروش را در اختیار دارد. برند پايونير در ايران در زمينه سيستم های صوتی ماشين بيش از هر برند ديگری شناخته شده است وشايد علتش قدمت ۴۰ ساله حضور در ايران و همچنين تنوع بالای محصولاتش است .پايونير در سال ۱۳۴۴ توسط مهندس گيريگوريان وارد ايران شد وشايد قديمی ترين نمايندگی صوتی تصويری در ايران باشد که بعدها به نام شرکت پايونيران معرفی شد.شرکت پایونیر در ضمینه رادیوپخش از سایر شرکت های تولید کننده لوازم صوتی و تصویری خودرو همواره چند قدم جلوتر بوده و هست.این شرکت با تولید و عرضه انواع ضبط پایونیر با کارایی ها و امکانات متفاوت توانسته پاسخگوی سلیقه های مختلف باشد.

ضبط ماشین مارشال

شرکت مارشال یکی از برند های ایرانی و معروف  بعنوان یکی از شرکت های موفق و بزرگ در زمینه الکترونیک و فناوری شناخته شده است. لوازم خانگی مارشال با تنوع بالا و کیفیت عالی طراحی، تولید و عرضه میشوند. تلوزیون مارشال، تلفن مارشال، تلفن همراه مارشال، سیستم صوتی و ضبط ماشین مارشال، جی پی اس مارشال تنها بخشی از تولیدات این شرکت می باشد که در سال های اخیر توانسته است طرفداران بسیار زیادی را جذب خود کند.

قیمت ضبط ماشین مکسیدر

شرکت مکسیدر ایران نماینده رسمی شرکت Maxeeder انگلیس می باشد.شرکت Maxeeder در سال 1979 در لندن تاسیس شده است و در زمینه ی تولید لوازم صوتی و تصویری اتومبیل و تکنولوژیهای دیجیتال فعالیت می کند.در حال حاضر این شرکت در حال نوآوری در تجهیزات مدرن چند رسانه ای با بالاترین تکنولوژی تولید می باشد.قیمت روز پخش کننده خودرو مکسیدر را در قسمت محصولات خواهید دید.

قیمت ضبط ماشین

اگر فرد میانسالی باشید، به این راحتی‌ها قانع نمی‌شوید هزینه زیادی را صرف سیستم صوتی خودرو کنید! شما می‌توانید بدون یک ریال هزینه، از ضبط و اسپیکر فابریک خودرو خود استفاده کنید؛ ولی اگر قصد دارید صدای بهتری بشنوید، باید با توجه به اندازه جیبتان و مواردی که در این راهنمای خرید ضبط خودرو اشاره کردیم، بهترین ضبط ماشین را انتخاب کنید و برای آن هزینه کنید. بدیهی است ضبط و اسپیکرهایی باکیفیت صدای بهتر و تجهیزات جانبی پیشرفته‌تر، به اندازه بیشتری از حساب بانکی شما پول طلب می‌کنند.

خرید ضبط ماشین ارزان

یکی از مهم ترین فاکتورهایی که انتخاب از میان محصولات شرکت های مختلف را سخت تر خواهد کرد مسئله مالی است. برای این که بتوانید با بودجه ای متناسب با توان مالی خودتان بهترینضبط ماشین را انتخاب کنید بهتر است بودجه مورد نظر خودتان را تعیین کنید و مبلغ کمی هم به عنوان مابه التفاوت انتظارات خودتان با واقعیت بازار در نظر بگیرید و به همان اندازه خرید کنید.جهت سهولت خرید اینترنتی ضبط ماشین، اطلاعات کامل همراه با قیمت روز محصول را در ادامه مشاهده خواهید کرد.اگر برای خودرو خود نیاز به بهترین پولیش های بدنه ماشین دارید به این مقاله مراجعه کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.