ضدآفتاب برای پوست چرب و جوش دار

اغلب ما متناسب با دغدغه‌ها و وضعیت اشتغال‌مان برخی از ساعت روز را بیرون از خانه به‌سر می‌بریم. در واقع به‌ طور مستقیم در معرض نور خورشید قرار می‌گیریم. شاید به نظر برسد که نور خورشید و وجود آفتاب در فصل‌های گرم مانند تابستان در بیشترین حالت ممکن قرار دارد، اما طبق گفته متخصصان اشعه خورشید در تمام فصل‌های سال وجود دارد و فقط در برخی ایام شدت می‌یابد.

کرم ضد آفتاب و ضد لک رنگی لافارر مدل Oily And Acne-Prone Light حجم 40 میلی لیتر

از این رو به‌دلیل وجود نور خورشید و مضررات شناخته‌شده‌ای که برای پوست صورت دارد، استفاده از یک کرم ضد آفتاب متناسب با نوع پوست‌مان امری جدی و ضروری به‌منظور مراقبت از پوست‌مان است.

حال این سوال پیش می‌آید که ضرورت استفاده از کرم ضدآفتاب چیست؟بهترین کرم ضدآفتاب برای پوست چرب و جوش دار کدام است؟ نور خورشید چه عوارضی برای پوست ما دارد؟ ما در ادامه به این سوال پاسخ خواهیم داد تا به‌راحتی با ضرورت کرم ضدآفتاب آشنا شوید و همیشه آن را جزو اقلام ضروری برای حفظ سلامت و زیبایی خود بدانید.

ما در ادامه به معرفی بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست چرب و جوش دار موجود در بازار پرداخته‌ایم. با ما همراه باشید.

ضد آفتاب برای پوست چرب و جوش دار

معمولا کسانی که پوستی چرب و مستعد جوش دارند، علاقه ای به مصرف ضد آفتاب ندارند. این افراد تصور می‌کنند که ضد آفتاب پوست آن ها را بیشتر چرب و براق می‌کند. این افراد باید از ضد آفتاب برای پوست های چرب و جوش دار استفاده کنند. افرادی که پوست چرب و همواره براق دارند باید از ضد آفتاب‌هایی که  SPF آن ها مبتنی بر آب باشد استفاده کنند. این نوع ضدآفتاب‌ها با فرمولی خاص و الکل، پوست را خشک کرده و حس خنکی به آن می‌دهد.

SPF یا «Sun Protection Factor» فاکتور اندازه‌گیری میزان محافظت کرم ضدآفتاب از پوست در مقابل اشعه خورشید است. هر چه میزان SPF بیشتر باشد قدرت کرم ضد آفتاب برای محافظت از پوست بیشتر می‌شود. با ضرب دقیقه‌های ماندن در زیر آفتاب در SPF زمان مناسب برای قرارگیری در معرض اشعه خورشید مشخص می‌شود. برای مثال اگر SPF کرم شما ۱۵ باشد، شما ۱۵۰ دقیقه یا ۲ ساعت و نیم می‌توانید در آفتاب بمانید. بنابراین ضدآفتابی با SPF 30 به معنای قدرت محافظت دو برابر نسبت به ضدآفتابی با SPF 15 نیست.

روش استفاده از کرم ضد آفتاب برای پوست های چرب و جوش دار 

افراد با پوست چرب و جوش دار باید به مقدار زیادی ضد آفتاب روی پوست خود بزنند. درواقع در مصرف ضد آفتاب خسیس نباشید. ضد آفتاب را نیم ساعت قبل از خروج از منزل روی پوست خود بزنید زیرا حدود نیم ساعت زمان می برد که ضد آفتاب جذب پوست شما شود. و نیز فراموش نکنید که هر دو ساعت یکبار ضد آفتاب خود را تجدید کنید. اگر پوستی خشک دارید بهترین کرمهای ضدآفتاب لانسون برای پوست خشک را در این مقاله اینترنتی خریداری کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.