طراحی های مختلف دستبند کارتیر

دستبند یکی از جذاب‌ترین و پرطرفدارترین جواهرات است که در صنایع جواهرسازی و طلاسازی تولید می‌شود. این جواهرات به دلیل زیبایی، ظرافت و قابلیت تلفیق با بسیاری از سبک‌های مد، همواره مورد توجه طراحان و مشتریان قرار گرفته است. یکی از برندهایی که در زمینه تولید دستبند و جواهرات شهرت جهانی دارد، برند کارتیر است. در این مقاله به بررسی طرح‌های مختلف دستبند کارتیر می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

طراحی های مختلف دستبند کارتیر
طراحی های مختلف دستبند کارتیر

تاریخچه دستبند کارتیر

تاریخچه دستبندهای کارتیر به سال ۱۹۶۹ با ساخت دستبند عشق برمی‌گردد. این دستبند توسط طراح مشهور، آلدو سیپولو، تولید شد. آلدو سیپولو این دستبند را به عنوان نمادی از عشق و همبستگی بین دو نفر معرفی کرد. طراحی این دستبند شامل دو بخش قوسی شکل بود که به‌صورت یکپارچه با هم ترکیب شده بودند. با گذر زمان به طرح‌های مختلف دستبند کارتیر اضافه شد.

معرفی طرح‌های مختلف دستبند کارتیر

کارتیر با توجه به تنوع در ذائقه‌های مختلف، مدل‌های متنوعی از دستبندها را تولید می‌کند. در اینجا به بررسی طرح‌های مختلف دستبند کارتیر می‌پردازیم:

دستبند LOVE

دستبند عشق کارتیه یکی از محصولات محبوب و معروف این برند در زمینه جواهرات و لوازم جانبی است. این دستبند کارتیر با طراحی منحصربه‌فرد خود، به عنوان نمادی از عشق و همبستگی بین دو نفر شناخته شده است.

طراحی های مختلف دستبند کارتیر
طراحی های مختلف دستبند کارتیر

این دستبند که با الهام از طرحی مشابه در دهه ۱۹۷۰ ساخته شده، دو بخش قوسی‌شکل دارد که با هم ترکیب شده‌اند و با یک مکانیزم قفل باز و بسته می‌شود. این دستبند از جنس طلا ۱۸ عیار و مزین به الماس است. دستبند عشق کارتیه با استایل زیبا و شیک، هم برای زنان و هم برای مردان مناسب است. این دستبند در سایزهای مختلفی از جمله کوچک، متوسط و بزرگ قابل‌تهیه است و می‌توان آن را به عنوان یک هدیه شیک و منحصربه‌فرد برای عزیزان و افراد مهم در زندگی در نظر گرفت.

دستبند Juste un Clou

دستبند Juste un Clou کارتیر با طراحی خلاقانه‌ای که از یک پیچ و یک چکش در آن الهام گرفته شده، به شکل عمودی و با دقت بالا ساخته شده است. دستبند Juste un Clou کارتیه با جنس طلا 18 عیار ساخته شده و می‌تواند با الماس تزئین شود. این دستبند کارتیر با طراحی ساده و متفاوت خود، امکان ترکیب با انواع استایل‌های مختلف را به افراد می‌دهد. طراحی این دستبند کارتیر به علت خاص بودنش، به عنوان یکی از ساده‌ترین و درعین‌حال بکرترین طراحی‌های جواهرات در دنیا شناخته می‌شود.

طراحی های مختلف دستبند کارتیر
طراحی های مختلف دستبند کارتیر

دستبند Panthère de

دستبند Panthère کارتیر طرحی کلاسیک دارد و با اینکه با چندین طرح مختلف ساخته شده است، اما طرح اصلی آن شامل تزئیناتی از الماس و زمرد بر روی سربند طلا است. به طور کلی طراحی دستبند Panthère de  کارتیر با الهام از حیوان پلنگ، از جمله بهترین و متفاوت‌ترین طراحی‌ها در دنیای جواهرات است.

طراحی های مختلف دستبند کارتیر
طراحی های مختلف دستبند کارتیر

این دستبند از جنس طلا ۱۸ عیار بوده و با انواع جواهرات مختلف مانند زمرد، یاقوت و سایر سنگ‌های قیمتی تزئین شده است. این دستبندکارتیر با توجه به طراحی و متریال‌های استفاده شده برای ساخت، به‌عنوان یکی از دستبندهای لوکس و ارزشمند در دنیای جواهرات شناخته می‌شود.

دستبند Ecrou de

در طراحی دستبند Ecrou de از یک پیچ و مهره الهام گرفته شده است. به‌طور کلی، طراحی‌های مینیمال و فراتر از چارچوب‌های رایج را باید جزو سبک برند کارتیه دانست. به همین دلیل، جواهرات کارتیه بسیار خاص هستند و ظاهری یونیک و محنصربه‌فرد دارند.

طراحی های مختلف دستبند کارتیر
طراحی های مختلف دستبند کارتیر

دستبند Ecrou de از جنس فولاد ضدزنگ و مزین به تکه‌های تراش‌خورده‌ی الماس است. این دستبند 18 عیار را می‌توان با انواع استایل‌ها و لباس‌های مختلف ترکیب کرد.

دستبند Amulette de

دستبند Amulette de یکی از طرح‌های محبوب و شناخته شده کمپانی کارتیه است. این دستبند از طراحی ساده و زیبایی برخوردار است که باعث شده تا مورد توجه زیادی از طرف علاقه‌مندان به جواهرات و طراحی‌های زیبا قرار گیرد.

طراحی های مختلف دستبند کارتیر
طراحی های مختلف دستبند کارتیر

دستبند Amulette de Cartier از جنس طلا 18 عیار تهیه شده و دارای یک الماس بسیار زیبا در مرکز آن است. الماس مورداستفاده در این دستبند کارتیر از کیفیت بالایی برخوردار است و به شکل گرد و صاف طراحی شده است. این الماس در قاب دایره‌ای با یک لبه شیب‌دار قرار گرفته که به دستبند شکلی منحصربه‌فرد بخشیده است. علاوه بر این، دستبند Amulette de دارای یک بند نازک و ساده طلایی است که به شکلی صاف و بدون خط‌وخش طراحی شده است. در بخش بالای دستبند عنوان “Cartier” به طور دقیق و با نوشتة زیبایی قرار گرفته است.

دستبند Trinity

دستبند Trinity از کمپانی کارتیه یکی از طرح‌های محبوب و معروف این برند است. این دستبند از سه حلقه و از جنس طلا با رنگ‌های مختلف تشکیل شده است که هر یک از این حلقه‌ها نمایندة یک مفهوم خاص هستند. حلقه اول به رنگ طلا سفید، نمایندة عشق است. حلقه دوم که به رنگ طلا زرد است، نمایندة دوستی است و حلقه سوم که به رنگ طلا گرم است، نمایندة وفاداری است. این سه حلقه به هم گره‌خورده و به شکلی سه‌بعدی به هم پیوسته‌اند که این اتصال نشان‌دهندة ارتباط مضاعف بین این مفاهیم است.

طراحی های مختلف دستبند کارتیر
طراحی های مختلف دستبند کارتیر

جمع‌بندی

دستبند کارتیر با طرح و استایل‌های متنوعی که در این مقاله بررسی شد، توانسته است جای خود را در بازار جواهرات پرطرفدار جهان پیدا کند. طرح‌های مختلف دستبند کارتیر و کیفیت بالای تولید، باعث شده است که مشتریان بسیاری به دنبال دستبند کاتیر بگردند. پس اگر به دنبال جواهری خاص و زیبا هستید، حتماً به دستبند کاتیر نگاهی بیندازید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.