ساخت طلای سفارشی در گالری طلا پرسته

ساخت طلای سفارشیهمواره یکی از علائق طرفداران طلاهای خاص بوده است. این‌که بتوانید جمله، اسم، نوشته و یا شعری را که دوست داریدطراحی کنید، با زیبایی طلا دربیامیزید و به آن‌کس که به او عشق می‌ورزید هدیه دهید، واقعا شگفت‌آور است.

اگرچه بسیاری از طلافروشی‌ها این کار را برای شما انجام می‌دهند، همیشه نتیجه کار به تمیزی و کیفیتی که در ذهن دارید نیست. این موضوع خیلی از افراد را از سفارش‌دادن طلای دست‌ساز باز می‌دارد؛ چون مطمئن نیستند آن‌چه دریافت می‌کنند همان چیزی است که سفارش داده‌اند و در ذهن دارند.

هرچه امکانات طلافروشی که به آن سفارش می‌دهید بیشتر باشد، متخصصان آن متبحرتر باشند و طراحان آن خوش سلیقه‌تر، نتیجه کار بیشتر به آنچه در ذهن دارید نزدیک می‌گردد؛ حتی گاهی ممکن است از اندیشه شما فراتر رود و آن‌قدر زیبا شود که شما را شگفت‌زده کند.

گالری طلا پرسته یکی ازطلافروشی‌هایی است که می‌توانید برای تولید طلای سفارشی به آن اعتماد کنید و از آنها خرید طلا سفارشی کنید.

طلا فروشی پرسته، گزینه‌ای مناسب برای ساخت طلای سفارشی

فروشگاه پرسته در سال 1390 به‌عنوان اولین فروشگاه طلافروشی آنلاین در تهران شروع به‌کار کرد. از همان ابتدا، هدف آن تولید طلاهای دست‌ساز سفارشی و با کیفیت بود. بهره‌گیری از امکانات پیشرفته، طراحان حرفه‌ای، دستگاه‌های چاپ سه‌بعدی و کارگاه‌های مخراج‌کاری، این فروشگاه را برای ساخت محصولات سفارشی با کیفیت توان‌مند کرده است.

در حال حاضر پرسته در 13 شهر مختلف ایران شعبه دارد. فرقی نمی‌کند در کجا زندگی می‌کنید، شما می‌توانید طلایی را که می‌خواهید به ما سفارش دهید و در کمترین زمان ممکن آن را با کیفیت بالا دریافت کنید. امکان ارسال طرح‌های مورد نظر شما به‌صورت اینترنتی، ساخت طلای سفارشی در پرسته را آسان‌تر کرده است. می‌توانید بدون حضور فیزیکی در فروشگاه‌های این برند، طرح مورد نظر خود را با استفاده از طلا به زیباترین شکل در مدل‌های مختلف گردنبند، گوشواره، دستنبد و انگشتر پیاده‌سازی کنید.

ساخت طلای سفارشی در گالری طلا پرسته
ساخت طلای سفارشی در گالری طلا پرسته

مراحل ساخت طلای سفاشی در پرسته

برای ساخت طلای سفارشی در پرسته، پیش از هر چیز لازم است اسم، جمله، شعر و یا عبارتی که مورد نظرتان است را مشخص کنید. با فرستادن این عبارت به پرسته، طراحان حرفه‌ای ما آن را به چهار شکل مختلف طراحی می‌کنند. این فرآیند تایپوگرافی طلا نامیده می‌شود و به شما کمک می‌کند تا نوشته‌ها را به شکل زیبا و هنری طراحی کنید. پس از اتمام کار، چهار مدل طراحی‌شده برای شما ارسال می‌گردد تا از بین آنها یکی را انتخاب کنید.

پس از انتخاب، طرح مورد نظر شما توسط پرینتر سه‌بعدی چاپ شده و برای ساخت به کارگاه فرستاده می‌شود. طلاهایی که طرح اسم دارند، روی ورقه‌های طلا چاپ می‌شوند و سپس اره‌کاری می‌شوند.

شما می‌توانید مقدار طلایی را که برای ساخت محصول سفارشی مد نظر دارید، مشخص کنید. با این حال، باید در نظر داشته باشید که اگر ضخامت طلا زیاد باشد، ممکن است برش آن ظریف از آب بیرون نیاید. معمولا متخصصان  پرسته به شما مشاوره می‌دهند تا بدانید برای بهترین کیفیت کار، چه مقدار طلای 18 عیار لازم دارید.

علاوه بر اسم، متن و شعر، این امکان فراهم است که شما طرح مورد نظر خود را برای ما ارسال کنید تا ما همان طرح را بر روی طلا پیاده‌سازی کنیم.

چرا ساخت طلای سفارشی در پرسته؟

ساخت طلای سفارشی به شکل گردنبند و دستبند، معمولا رایج است. با این حال، طراحی اسامی و به‌کار‌بردن آنها در گوشواره و انگشتر، چیزی نیست که چندان مرسوم باشد و از عهده هرکسی بربیاید. ما در پرسته، همه زیورآلات را به‌شکل سفارشی با  طراحی مورد نظر شما تولید می‌کنیم. شما حتی می‌توانید یک ست کامل یا نیم‌ست با طرح مورد نظر خودتان سفارش دهید. این ویژگی را در کمتر طلافروشی دیگری می‌توانید پیدا کنید.

از طرف دیگر، چیزی که پرسته به آن پایبند است، کیفیت بالای ساخت و ظرافت است. پیشنهاد می‌کنیم کارهای فروشگاه پرسته را به‌دقت در گالری طلا آنلاین پرسته ببینید و سپس برای سفارش دادن طلا تصمیم بگیرید.

به طور معمول فرآیند طراحی نوشته و یا اسم سه‌روز طول می‌کشد و پس از آن، مدل طلا برای ساخت به کارگاه ارسال می‌گردد. به محض آماده شدن طلای سفارشی شما، مشتریان تهرانی در همان روز و مشتریان خارج از تهران در ظرف 72 ساعت سفارش خود را تحویل می‌گیرند.

ساخت طلای سفارشی در گالری طلا پرسته
ساخت طلای سفارشی در گالری طلا پرسته

ساخت طلای سفارشی رنگی

فرقی نمی‌کند چه رنگ طلایی را بخواهید. گالری پرسته می‌تواند طلای سفارشی شما را در رنگ‌های مختلف با کیفیت خوب تولید کند و در اسرع وقت به دست شما برساند. طلای سفید و زرد رایج‌ترین رنگ طلا هستند. با این حال طلای رزگلد و برخی دیگر از رنگ‌ها هم وجود دارند که بر اساس سلیقه مشتری قابل استفاده هستند.

اگر می‌خواهید علاقه خود را به دوستی ابراز کنید، ساخت طلای سفارشی و هدیه‌دادن آن به او، یکی از زیباترین راه‌های این ابراز علاقه است. هدیه‌ای خاص و به‌یادماندنی که هرگز کهنه و قدیمی نمی‌شد.

پرسته در به‌یادماندنی‌کردن خاطراتتان و آوردن عشقی پایدار به زندگی شما، نقش خود را به بهترین نحو ایفا می‌کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.