20 مدل بهترین ایپد و تبلت اپل در سال 2022

ایپد و تبلت اپل به نوعی رایانه ای بدون صفحه کلید است که در سال ۲۰۱۰ توسط شرکت اپل به بازار ارائه شد. این رایانه با سیستم عامل ios طراحی شده و دارای صفحه نمایش لمسی با دقت بالا می باشد.

تبلت اپل امکانات مشابهی با گوشی های آیفون‌ دارد که در صفحه نمایش بزرگ‌تر و با پردازنده‌ای قوی‌تر در خدمت کاربران قرار می‌گیرد. برای اطلاع از نکات خرید ایپد اپل و قیمت خرید ایپد و تبلت اپل در سال 2022 تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

قیمت انواع ایپد و تبلت اپل

[digikala21639669087]

نکات خرید ایپد و تبلت اپل

هر کدام از تبلت‌های جدید اپل، مزیت‌ها و نقاط ضعفی نسبت به مدل‌های دیگر دارند و همین موضوع خرید محصول را کمی دشوار کرده است. هنگام خرید ایپد اپل باید به یک سری نکات توجه نمایید تا مناسبترین مدل را برای خود خریداری کنید.

نوع نیاز شما و کاربرد تبلت

مهمترین نکته این است که نوع کار و هدف خود را از خرید تبلت اپل مشخص نمایید. برای مثال تبلت را بعنوان وسیله کار یا برای تماشای فیلم و عکس و دیگر موارد نیاز دارید؟ امکان اتصال به اینترنت برایتان مهم است یا نه؟

نوع نیاز شما باید مشخص باشد تا بتوانید بهترین ایپد اپل که مناسب کار شما باشد را خرید نمایید. شما می توانید برای مشاهده اطلاعات و قیمت ایپد پرو ۲۰۲۰ و قیمت ایپد مینی ۵ که جزو بهترین ایپدهای اپل هستند به سایت های فروش اینترنتی مراجعه نمایید.

ابعاد تبلت

تبلت‌های امروزی با سیستم‌عامل، طراحی، کیفیت صفحه‌نمایش و پردازنده‌های مختلف ساخته می‌شوند. ابعاد تبلت‌ها بسیار متنوع است. تبلتهای اپل در بازار با ابعاد مختلف موجود می باشند. یکی از دلایل بالا بودن قیمت ایپد پرو ابعاد خوب آن می باشد.

وزن و کیفیت ساخت تبلت

کیفیت ساخت تبلتهای اپل بسیار خوب می باشد و از قطعات درجه یک و همچنین ظاهر زیبایی برخوردار هستند.

اگر کار شما به گونه ای است که استفاده زیادی از تبلت دارید و مدت طولانی تری آن را با دستان خود نگه می دارید باید تبلتی با وزن پایین انتخاب کنید تا دچار خستگی و مشکل هنگام استفاده نشوید. برای اطلاع از قیمت ایپد ایر ۲ و قیمت ایپد پرو ۲۰۱۸ که دارای طراحی و ساخت زیبا و خوبی می باشند می توانید به نمایندگی های فروش محصولات دیجیتال که مختص فروش محصولات اپل هستند مراجعه کنید.

پردازنده تبلت

پردازنده تبلت شما باید دارای قدرت کافی برای اجرای انواع برنامه ها را داشته باشد. اپل مانند موبایلهای خود، تراشه‌ی اختصاصی برای ایپدهایش می‌سازد. تبلت‌های اپل عموما به پردازنده‌هایی مجهز می‌شوند که می‌توانند اپلیکیشن‌ها را به ‌شکل روان اجرا کنند. همانند دنیای موبایل، پردازنده‌های رده‌پایین ارزان‌قیمت تبلت‌ها نیز از چهار هسته‌‌ بهره می‌برند که خرید آن‌ها دیگر توصیه نمی‌شود.

پردازنده‌های توانمند‌تر تبلت‌ها به عموما ۸ یا تعداد بیشتری از هسته مجهز هستند. حافظه‌ی رم نیز مانند گوشی‌های هوشمند، در تبلت‌ها یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌ها است. پیشنهاد می‌کنیم تبلتی با حداقل ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم خریداری کنید تا تضمین خوبی از عملکرد بدون مشکل آن در اجرای اپلیکیشن‌های سنگین و کاربری مناسب طی سال‌های آینده داشته باشید.

صفحه نمایش تبلت

صفحه‌نمایش تبلت باید زاویه‌ی دید گسترده، وضوح زیاد و پنلی با توانایی نمایش صحیح رنگ‌ها داشته باشد. بسیاری از افراد تبلت را اصلی‌ترین وسیله برای تماشای فیلم می‌دانند و به ‌همین دلیل صفحه‌نمایش در تبلت‌ها از اهمیت زیادی برخوردار است.

صفحه نمایش تبلت های اپل دارای جزو باکیفیت ترین صفحه نمایش ها هستند و رنگ ها در آنها کاملا طبیعی و باکیفیت مناسب به نظر می رسند. تبلت های اپل بخاطر داشتن صفحه نمایش های خوب برای تماشای فیلم، ادیت عکس و طراحی های گرافیکی جزو بهترین گزینه ها هستند.

صفحه نمایش 13 اینچی و بسیار باکیفیت یکی از دلایل خرید ایپد پرو ۲۰۲۰ می باشد که طرفداران بسیاری پیدا کرده است.

20 مدل بهترین ایپد و تبلت اپل در سال 2022

قیمت ایپد اپل

تبلت های اپل به دلیل تنوع زیاد و امکانات متفاوت باهم قیمت های مختلفی دارند. قیمت تبلت اپل با توجه به مشخصات آن تعیین می شود و هرچقدر کارایی و مشخصات و امکانات تبلت بالاتر باشد به همان نسبت قیمت نیز بالاتر می رود. قیمت ایپد باتوجه به اینکه شرکت اپل در ایران نمایندگی ندارد و محصولات آن وارداتی هستند بسیار بالا می باشد.

بعضی از شرکت ها اقدام به تولید تبلتهای فیک با نام اپل می کنند که محصولات آنها درعین شباهت زیاد به محصولات اپل، کیفیت پایین و قیمت ارزانتری در بازار دارند.

شما می توانید برای اطلاع از قیمت روز آیپد به سایت های فروش اینترنتی مانند دی جی کالا و یا فروشگاه های محصولات اپل مراجعه نمایید.

در ادامه لیستی از انواع ایپد و تبلت اپل باکیفیت موجود در بازار را برای شما آماده نمودیم. می توانید با کلیک بر روی هر تصویر اطلاعات بیشتری راجب آن محصول بدست آورید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.