قیمت خرید بهترین کفش فوتسال ارزان

 

 

هر ورزشی به تناسب با حرکات و مکانی که در آن ورزش انجام می شود، ویژگی های خاص خود را دارد و انتخاب کفش ورزشی مناسب برای انجام هر ورزشی الزامی است. برای هر بازیکنی در هر سطحی که باشد و بخواهد در زمین سالنی فوتبال بازی کند، کفش ورزشی فوتسال اهمیت بالایی دارد. ممکن است کسی بدون لباس مخصوص بازی کند اما قطعا بدون کفش مناسب نمی تواند بازی را انجام دهد. خیلی از افراد تجربه استفاده از کفش فوتسال نامناسب را دارند و مشکلاتی از قبیل خراب شدن بازی بر اثر سر خوردن و یا مصدومیت برایشان بوجود آمده است. در این مقاله قصد داریم راجب قیمت خرید بهترین کفش فوتسال و همچنین نکات خرید این محصول مطالبی را به شما عزیزان ارائه دهیم.

قیمت کفش فوتسال ارزان

نکات مهم هنگام خرید کفش فوتسال

تنوع این محصول در بازار بسیار بالا بوده و برای خرید بهترین کفش فوتسال باید به یک سری نکات توجه کنید که عبارتند از:

  • وزن کفش فوتسال:

یکی از مهمترین نکات که باید به آن توجه شود وزن کم یا سبک بودن کفش فوتسال می باشد. فوتسال جزو ورزش های سرعتی می باشد که باید برای داشتن تحرکی سریع و پرقدرت حتما کفش سالنی شما وزنی بین ۲۲۰ تا ۲۳۰ گرم (استاندارد بین المللی) داشته باشد.

 

  • ایمن بودن کفش فوتسال:

همیشه باید به دنبال تجهیزات و لوازم ورزشی باشید که مطابق با بروزترین استانداردهای روز جهانی طراحی شده و از ضریب ایمنی بالایی نیز برخوردار هستند. یک کفش فوتسال خوب باید دارای زیره ای مقاوم در برابر لغزش باشد و موجب ایجاد فشار و آسیب رساندن به پاهای شما نشود.

 

  • مواد اولیه کفش فوتسال:

مواد به کار رفته در کفش فوتسال در عملکرد و دوام آن اثرگذار است. کفش فوتسال معمولاً از جنس چرم و یا مخمل به دلیل افزایش قابلیت کنترل توپ ساخته می شود. بطور کلی از دو نوع چرم طبیعی و مصنوعی در ساخت کتونی های فوتسال استفاده می شود. مواد ساخته شده از چرم طبیعی قابل انعطاف تر و نرم تر از چرم مصنوعی می باشند و خیلی راحت به قالب پا در می آیند، ولی دوام کمتری در قیاس با چرم مصنوعی دارند.

 

  • اندازه مناسب کفش فوتسال

برای جلوگیری از رسیدن آسیب به پاها و همچنین افزایش کیفیت بازی خود باید کفشی با اندازه ای مناسب با توجه به سایز پای خود انتخاب کنید. بهترین کفش فوتسال برای شوت زدن کفشی است که سایز و اندازه آن دقیقا با پای بازیکن متناسب باشد.

 

  • ضد سایش و بادوام بودن کفش فوتسال:

بهترین کفش فوتسال کفشی است که زیره ای با دوام و مقاوم دارد و میزان سر خوردن آن بسیار کم است. کفش فونسال اورجینال دارای این ویزگی می باشد که بهترین گزینه برای خرید برای افزایش کیفیت بازی می باشد.

 

  • قابلیت چسبندگی کفش فوتسال:

کفش فوتسال برخلاف کفش فوتبال دارای یک سطح مسطح می باشد. به دلیل اینکه فوتسال ورزشی سریع و پر تحرک می باشد و باید بتوان حرکات گوناگون تکنیکی را انجام داد، بنابراین چسبندگی اینگونه از کفش ها اهمیت زیادی دارد. البته باید این چسبندگی به میزانی باشد که بر روی انعطاف پذیری کفش تأثير منفی نگذارد.

 

  • قیمت کفش فوتسال:

باتوجه به نوع ساخت و سایر عوامل فنی دیگر، قیمت کفش فوتسال از چند صد هزار تومان آغاز و تا چندین میلیون تومان نیز ادامه پیدا می کند و این تنها شما هستید که باید متناسب با بودجه و سطح بازی خود اقدام به خرید یک کفش ورزشی مناسب نمایید. کفش فوتسال آدیداس جزو برترین کفشها می باشد و محصول اورجینال آن قیمت بالایی دارد.

 

قسمت های مختلف یک کفش فوتسال

  • آستر: پارچه نرمی است که در بخش داخلی کفش جهت راحتی بیشتر پا تعبیه می شود.
  • پاشنه: پاشنه (پنل) همان چیزی است که وظیفه محافظت از پا در زمان بازی را دارد.
  • کفی: این قسمت برای پوشش قوس داخلی پا تعبیه شده است.
  • پنجه: با توجه به تحرک زیاد، پنجه قسمتی است که سبب تسهیل در حرکت انگشتان پا خواهد شد.
  • رویه کفش: این بخش معمولا از جنس چرم مصنوعی و یا از چرم طبیعی تهیه می شود.
  • بند کفش: به منظور محکم بستن کفش و فیکس  کردن آن بر روی پا مورد استفاده قرار می گیرد.
  • طوق: این قسمت برای محافظت بیشتر از قوزک پا در نظر گرفته شده است.
  • عاج کفش: این قسمت سبب جلوگیری از لغزش و سُر خوردن می شود.

 

در این مطلب سعی نمودیم شما را با نکات خرید کفش فوتسال آشنا سازیم. برندهای مختلفی از این محصول در بازار موجود می باشد و قیمتهای متفاوتی دارند. برای مثال قیمت کفش سالنی نایک تمپو و یا کفش فوتسال آدیداس باتوجه به نوع ساختشان با هم متفاوت می باشد. در ادامه لیستی از کفش های فوتسال ارزان و باکیفیت موجود در بازار ایران را برای شما آماده کرده‌ایم. فراموش نکنید که با کلیک روی تصویر یا دکمه هر آیتم، می‌توانید تصاویر و اطلاعات بیشتری را درباره محصول به دست بیاورید.

 

 

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.