قیمت خرید 24 مدل قفل آویز ضد سرقت

 

 

استفاده از انواع و اقسام قفل ها یکی از روش های مرسوم جهت افزایش ایمنی و حفظ و حراست از اماکن و همچنین اشیای مختلف و ارزشمند می باشد. یکی از رایج ترین و پرفروش ترین ابزارهای امنیتی در ایران، قفل آویز می باشد. اگر شما هم به دنبال خرید یک قفل آویز ضد سرقت مناسب برای درب منزل، محل کار و … هستید، پیشنهاد می کنیم این مقاله را انتها مطالعه بفرمایید. در این مقاله قصد داریم نکاتی را راجب خرید قفل آویز ضدسرقت و انواع آن به شما ارائه دهیم.

 

نکات مهم هنگام خرید قفل آویز ضد سرقت

  • اندازه:

با توجه به موارد استفاده متنوع از این محصول، اندازه های مختلفی از این قفل ها در بازار موجود می باشد. شما باید قفلی را متناسب با کاربرد آن برای امنیت مکان یا اشیایی که مد نظر دارید انتخاب نمایید. برای مثال قفل آویز کوچک برای درب اشیایی با ابعاد کوچک مثل صندوقچه ها مناسب می باشد. یا از قفل های آویز بزرگ برای دربهای بزرگ در محل کار یا منزل استفاده می گردد.

 

  • جنس بدنه محصول:

یکی از نکات مهم که تاثیر بسزایی در میزان امنیت و همچنین قیمت این محصول دارد جنس بدنه آن است. جنس بدنه قفل آویز باید از استحکام و مقاومت خوبی برخوردار باشد و از مواد اولیه با کیفیت ساخته شده باشد. تولید کنندگان اغلب برای ساخت این مدل قفل ها از متریالی همچون: آلومینیوم، فولاد، برنج، آهن، استیل و غیره استفاده می کنند.

 

  • نحوه باز و بسته شدن قفل:

مدل قدیمی این قفل که اتفاقا محبوبیت زیادی هم در ایران دارد به صورت کلید دار (کلید ساده و کلید کامپیوتری) می باشد که امنیت آنها به نسبت مدل های تولید شده جدید به نسبت کمتر است. پیشرفت در دنیای سیستم های امنیتی، قفل های آویزی را هم تحت تاثیر قرار داده است و امروزه شما می توانید با مدل هایی در میان این نوع از قفل ها مواجه شوید که بصورت رمزی، الکترونیکی و یا با اثر انگشت منحصر به فرد باز می شوند.

 

  • ضخامت و جنس میله یا حلقه قفل:

ضخامت و جنس میله یا حلقه قفل باید به گونه ای باشد که توسط ابزاری بریده و یا شکسته نشود. هر چه ضخامت میله یا همان حلقه قفل کننده بیشتر باشد، ضریب امنیتی آن در برابر بریده شدن بیشتر است. همچنین بهتر است در خرید خود به جنس حلقه قفل مورد نظرتان نیز توجه داشته باشید؛ حلقه قفل از جنس فولاد سخت با آبکاری ترکیبی، بهترین گزینه می تواند باشد.

 

  • مقاوم در برابر رطوبت، فشار و کشش:

توجه به پارامترهای مقاومتی در خرید یک قفل آویز باکیفیت، بسیار با اهمیت است اما به شرطی که شما بتوانید قفل مدنظرتان را پیش از اقدام به خرید امتحان نمایید! با این حال توصیه می کنیم حتی المقدور خرید خود را از فروشگاه های معتبر و باسابقه انجام دهید تا بتوانید یک خرید سودمند و مفید را برای خودتان به ارمغان بیاورید.

 

  • قیمت قفل آویز:

مدلهای متنوعی در بازار با قیمتهای مختلف موجود می باشند. شما باید با توجه به میزان بودجه ای که می خواهید درنظر بگیرید، نوع قفل، کاربرد آن، اندازه، جنس مواد اولیه و همچنین سطح مقاومت و ایمنی قفل آویز، نسبت به خرید یک قفل آویز مناسب برای خود اقدام نمایید.

قیمت قفل آویز ضد سرقت

انواع قفل آویز ضد سرقت

برندهای مختلف داخلی و خارجی با توجه به جنس مواد اولیه و میزان امنیت و همچنین اندازه این محصول مدل های مختلفی تولید و عرضه نموده اند و انواع مختلفی از قفل آویز در بازار موجود می باشد ازجمله:

  • قفل آویز برنجی:

این مدل از قفل در واقع شکل سنتی قفل‌های آویز است که شامل بدنه اصلی قفل از جنس برنج و پایه‌های نگهدارنده از جنس آلیاژهای سخت و محکم می‌شود. این قفل‌ها با استفاده از توپی‌های برنجی که فقط با کلیدهای مخصوص باز می‌شوند ایمن‌سازی شده است. به دلیل ارزان بودن قیمت قفل آویز برنجی استفاده از آنها بیشتر از سایر قفل ها می باشد.

  • قفل آویز رمزی:

از نظر طراحی ظاهری این قفل‌ها نیز مثل سایر قفل‌های آویز هستند، تنها تفاوت این قفل‌ها در سطح ایمنی آنها است که برای ایمنی بیشتر از یک قسمت رمزی فیزیکی نیز در آن استفاده شده است. مکانیزم کارایی این قفل‌ها این گونه است که با وارد کردن رمز صحیح کاربر قادر است با کلید قفل را باز کند.

  • قفل آویز گیرا یا گاردی:

قفل آویز گاردی نیز یکی از انواع قفل‌های آویز است که برای بالاتر بردن سطح ایمنی آن در طراحی بدنه این قفل تغییراتی ایجاد کرده و پایه آن را به وسیله بخشی از بدنه سخت قفل که به شکل یک گارد روی پایه قرار می‌گیرد محافظت می‌کند.

 

تا اینجا با چند نکته درباره انتخاب و خرید قفل آویز مناسب آشنا شدیم. در ادامه لیستی از ۲4 قفل آویز ضدسرقت ارزان، باکیفیت و محبوب در بازار ایران را برای شما آماده کرده‌ایم. با کلیک روی تصویر یا دکمه هر آیتم، می‌توانید تصاویر و اطلاعات بیشتری را درباره محصول به دست بیاورید.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.