قیمت خرید 25 مدل تبلت دانش آموزی جدید 2022

این روز‌ها تعداد زیادی از مردم، به ویژه والدین، به دنبال خرید تبلت دانش آموزی برای فرزندان خود هستند. با شیوع ویروس کرونا و ممنوعیت حضور دانش آموزان در مدرسه، کلاسهای درس مجازی فعالیت خود را آغاز کردند. طبق بخشنامه آموزش و پرورش دانش آموزان باید از اپلیکیشن شاد برای کلاسهای مجازی خود استفاده کنند و از همین رو لزوم استفاده از تبلت و اینترنت برای دانش آموزان احساس شد. در این مقاله قصد داریم به بررسی نکات خرید تبلت دانش آموزی و ویژگی ها و مشخصات آن بپردازیم.

نکات خرید تبلت دانش آموزی

دانش آموزان از تبلت برای انجام تحقیق ها، خواندن مطالب درسی و مطالب علمی، مشاهده عکس و فیلم های آموزشی، گوش نمودن به فایل های صوتی و … استفاده می کنند. تبلت های دانش آموزی باید یک سری ویژگی ها داشته باشند که متناسب با سن و نوع استفاده فرزند شما باشد.

اندازه صفحه نمایش

به دلیل اینکه دانش آموز زمان زیادی را صرف کار کردن با تبلت و نگاه کردن به صفحه آن می کند باید صفحه نمایش تبلت دانش آموزی دارای کیفیت خوب و بزرگ باشد تا چشم ها اذیت نشوند.

پردازنده و رم مناسب

قدرت تبلت به پردازنده و رم آن است. یک تبلت دانش آموزی باید دارای مقدار مناسبی رم و پردازنده خوبی باشد تا بتواند نرم افزارهای مورد نیاز را اجرا کند و سرعت آن کم نباشد و به اصطلاح هنگ نکند. این ویژگی به خصوص در حین برگزاری کلاس‌های آنلاین بسیار مهم است، زیرا هنگ کردن دستگاه در حین کلاس به معنای قطع ارتباط و از دست دادن چندین دقیقه از مباحث مهم درسی است.

دوربین باکیفیت

از آنجایی که برای بعضی کلاسها دانش آموزان باید از طریق دوربین به کلاس وصل شوند و تماس تصویری داشته باشند، دوربین تبلت باید باکیفیت باشد مخصوصا دوربین سلفی. همچنین دانش آموزان با استفاده از دوربین تبلت دانش آموزی باید از تکالیف خود عکس و فیلم تهیه نمایند و برای معلم خود ارسال کنند.

حافظه مناسب

از آنجایی که در کلاس‌های آنلاین محتواهای آموزشی معمولا در قالب ویدئو و تصاویر ارسال می‌شوند، وجود حافظه مناسب در دستگاه برای ذخیره‌سازی اطلاعات ضروریست.

قابلیت نصب سیمکارت

اکثر تبلت ها برای سنین  پایین به دلیل شرایط سنی کودک قابلیت نصب سیمکارت ندارند و میتوان از طریق وای فای در صورت نیاز به اینترنت وصل شد. اما امروزه بعلت کلاسهای مجازی و نیاز دانش آموزان به اینترنت برای شرکت در کلاسهای مجازی تبلت های دانش آموزی باید قابلین نصب سیمکارت داشته باشند که درصورت نبود اینترنت وای فای بتوانند از اینترنت سیم کارت استفاده نمایند.

باتری مناسب

باتری با ظرفیت بالا یکی از مهم‌ترین مزایای تبلت‌های دانش آموزی است، اتصال به اینترنت به صورت مستمر برای برگزاری کلاس‌های آنلاین به سرعت شارژ باتری را خالی می‌کند. با اتصال دستگاه به شارژر و استفاده همزمان نیز معمولا سرعت کار با تبلت افت می‌کند که این مورد برای دانش آموزان جالب نیست.

خرید تبلت دانش آموزی

قیمت تبلت دانش آموزی

با توجه به مولفه های مختلف مانند ابعاد تبلت، مقدار رم، نوع پردازنده، کیفیت دوربین و … قیمت تبلت های دانش آموزی با یکدیگر متفاوت می باشد. مسلم است که هرچقدر امکانات تبلت بیشتر باشد و از توان بالایی برخوردار باشد قیمت آن نیز بیشتر است. برای مثال قیمت تبلت دانش آموزی سیم کارت خور از مدل های بدون سیمکارت آن بیشتر می باشد چون امکان اتصال به اینترنت و مکالمه را فراهم می کند.

چند مدل تبلت دانش آموزی مناسب

تبلت لنوو Tab E7 TB-7104f

این مدل ارزان‌ترین تبلت دانش آموزی در بازار ایران است که این تبلت 7 اینچی از پردازنده هشت هسته‌ای مدیاتک MT8167 و تنها یک گیگابایت رم بهره می‌برد. حافظه داخلی 8 گیگابایت و دوربین اصلی دو مگاپیکسلی از جمله دیگر مشخصات تبلت لنوو Tab E7 TB-7104f هستند. این تبلت از اندروید 8 بهره می‌برد و ظرفیت باتری آن 2750 میلی‌آمپرساعت است.

تبلت لنوو TAB M7 7305X

این تبلت به پردازنده مدیاتک MT8765B همراه با دو گیگابات رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. دوربین 2 مگاپیکسلی، نمایشگر7  اینچی، اندروید 9 و باتری 3950 میلی‌آمپرساعتی در کنار سخت افزار مناسب، این مدل را به یکی از تبلت‌های میان‌رده خوب بازار تبدیل کرده است.

تبلت سامسونگ گلکسی Tab A 8.0 2019 (SM-T295)

این تبلت با نمایشگر 8 اینچی و پردازنده چهار هسته‌ای در کنار 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه اصلی، قدرت پردازش خوبی دارد. برجسته‌ترین شاخص تبلت Tab A 8.0 جدید سامسونگ، باتری با ظرفیت بیش از 5100 میلی‌آمپرساعت است که مدت زمان زیادی شارژ نگه می‌دارد. دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی در کنار دوربین سلفی 2 مگاپیکسلی و همچنین اندروید 9، از دیگر مشخصات جذاب این تبلت به شمار می‌روند.

امیدواریم با مطالبی که ارائه شد بتوانید انتخاب مناسبی داشته باشید. در ادامه لیستی از انواع تبلت دانش آموزی باکیفیت و ارزان موجود در بازار را برای شما آماده نمودیم. می توانید با کلیک بر روی هر تصویر یا آیتم مورد نظر اطلاعات بیشتری راجب آن محصول بدست آورید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.