جوراب مردانه – قیمت و خرید انواع جوراب مردانه

از نظر اکثر آقایان تنها ست کردن رنگ جوراب با نوع و رنگ لباسی که می پوشند و رنگ کفش کفایت می کند. در صورتی که داشتن شناخت کافی با انواع جوراب مردانه کمک می کند تا بدانید هر مدل از جوراب را با چه کفشی باید بپوشید و ست کرد. در این مقاله قصد داریم انواع جوراب مردانه و نکات خرید جوراب مردانه را بررسی نماییم.

 

انواع جوراب مردانه

جوراب مردانه از نظر طرح، رنگ، جنس، نوع بافت، اندازه و قد به چند مدل تقسیم می شود که هر کدام از آنها کاربرد و استفاده بخصوصی دارد.

  1. جوراب‌ مردانه بدون ساق یا مچی:

جوراب‌ ساق کوتاه تا روی مچ و حتی مقداری بالاتر از مچ پا را می‌پوشاند و به طبع پوشیدن این دسته از جوراب ها با کفش های ساق دار، پا را از آسیب دیدگی و سایش محافظت می‌کند. جوراب مچی پسرانه و مردانه در فعالیت‌های ورزشی و با کفش‌های ورزشی استفاده می‌شوند.

  1. جوراب‌ مردانه ساق متوسط:

اینم مدل پرکاربردترین جوراب‌های مردانه و بهترین انتخاب برای پوشش‌های روزانه آقایون به شمار می آیند. ساق این جوراب‌ها بالاتر از مچ پا می باشد. جوراب مردانه ساق متوسط را می توانید با کفش‌های اسپرت، اسنیکرز، کفش‌های راحتی، کفش‌های رسمی و حتی بوت‌ها بپوشید. این جوراب‌ها در رنگ‌ها و طرح‌های مختلفی تولید می‌شوند.

  1. جوراب‌ مردانه ساق بلند:

طول این مدل جوراب مردانه بلندتر از مدل‌های دیگر است و تا زیر زانوها قرار می‌گیرند. این دسته از جوراب‌ها کاربرد کمی در بین سایر جوراب‌ها دارند و بیشتر برای لباس‌های رسمی و کت و شلوار استفاده می‌شوند.

  1. جوراب مردانه کالج یا کفی:

فقط قسمت انگشتان و کف پا را پوشش می‌دهند و به گونه ای طراحی شده اند که هنگام پوشیدن با کفش مشخص نباشند. شما می‌توانید این سبک از جوراب های مردانه را با اکثر استایل ها ست کنید.

  1. جوراب مردانه فانتزی:

این مدل از جوراب مردانه دارای طرح ها و رنگ های متنوعی می باشد و از تصویرهای مختلف تشکیل شده اند. جوراب مردانه فانتزی بیشتر برای استایل و تیپ اسپرت مناسب می باشد.

  1. جوراب مردانه بافتنی:

این مدل جوراب به دلیل جنس گرم و ضخامت بالا برای استفاده در فصول سرد می باشد. جوراب بافتنی مردانه را می توانید با انواع چکمه و بوت پوشید و آن را با شلوار و پالتو یا کاپشن خود ست کنید.

  1. جوراب مردانه شیشه ای:

این مدل دارای بافت و جنسی نازک می باشد. جوراب شیشه ای مردانه به دلیل نازک بودن برای فصول گرم انتخاب مناسبی می باشد.

  1. جوراب مردانه ساده:

این مدل جوراب مردانه دارای طرح و رنگ ساده و یکدستی می باشد. رنگ‌هایی که در این نوع از جوراب‌ها کاربرد بیشتری نسبت به دیگران دارد، رنگ سرمه‌ای، سیاه، سفید و خاکستری است.

  1. جوراب‌ مردانه الگودار:

جوراب‌های الگو دار، از جمله متنوع‌ترین جوراب‌های موجود در بازار هستند، الگوهای موجود روی جوراب را سعی کنید با الگوهای روی لباستان ترکیب کنید. در انتخاب رنگ و نوع الگوها دقت کنید.

خرید جوراب مردانه

نکات خرید جوراب مردانه

برای خرید بهترین و مناسبترین جوراب مردانه باید به یک سری از نکات توجه کنید که به شرح زیر می باشد:

  • جنس جوراب مردانه:

جنس جوراب‌های مردانه غالبا از پنبه، پشم، نایلون، اکریلیک، پلی استر، ابریشم، کتان و کشمیر می باشد. شما باید با توجه نوع استفاده، میزان تعرق پا و فصل مورد استفاده جنسی را انتخاب کنید تا هنگام پوشیدن آن احساس راحتی داشته باشید.

  • اندازه ساق جوراب مردانه:

پاها و جوراب ها هنگام نشستن و برخاستن بیشتر دیده می شوند و باید برای هر موقعیتی جورابی با اندازه ساق مناسب بپوشید. برای مثال برای شرکت در یک مراسم رسمی باید جوراب ساق متوسط و یا ساق بلند بپوشید تا پاهای شما هنگام حرکت و نشستن و برخاستن دیده نشود.

  • رنگ جوراب مردانه:

جوراب با شلوار و کفش ست می شود و شما باید متناسب با رنگ شلوار و کفش خود رنگ جوراب ها را نیز انتخاب کنید. بهتر است برای استایل های رسمی از جوراب‌های تیره رنگ و برای استایل های اسپرت و غیررسمی از رنگهای مکمل و یا رنگ‌های متضاد استفاده کنید.

  • سایز جوراب مردانه:

اندازه جوراب نیز همانند لباس‌هایی که انتخاب می‌کنید باید مناسب اندام شما باشد. سایز جوراب شما باید متناسب با سایز پاهایتان باشد و روی پای شما خوب بنشیند و پاشنه آن نباید از جای خودش لغزشی داشته باشد.

 

قیمت جوراب مردانه

امروزه تولید کنندگان زیادی در زمینه تولید جوراب مردانه فعالیت دارند و قیمت جوراب پسرانه و مردانه با توجه به جنس، طرح، اندازه، برند تولید کننده و دیگر عوامل متفاوت می باشد. جوراب مردانه نانو در بین انواع مختلف جوراب های مردانه دارای بالاترین قیمت می باشد.

 

در ادامه لیستی از قیمت خرید و انواع جوراب مردانه شیک، با کیفیت و ارزان موجود در بازار را برای شما آماده نمودیم. با کلیک بر روی عکس یا آیتم مورد نظر می توانید اطلاعات بیشتری راجب آن محصول بدست آورید.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.