جوراب دخترانه – قیمت و خرید انواع جوراب دخترانه

انتخاب جوراب مناسب می تواند ظاهری شیک و استایلی زیبا را به ارمغان بیاورد. جوراب یکی از کاربردی‌ترین پوشش‌هایی است که دخترها و خانم ها در طول روز از آن بسیار استفاده می‌کنند. جورابهای دخترانه انواع مختلفی را شامل می شوند که هرکدام استفاده خاصی دارند و برای موقعیتهای مختلف مناسب می باشند. در این مقاله قصد داریم قیمت و خرید انواع جوراب دخترانه را بررسی نماییم و نکاتی را جهت خرید جوراب دخترانه شیک ارائه دهیم.

 

انواع جوراب دخترانه

جوراب دخترانه بر اساس اندازه ساق، جنس، طرح و نوع استفاده به مدل های مختلفی در بازار تولید و عرضه می شود.

  1. جوراب دخترانه سر پنجه یا نیمه پوش:

این جوراب فقط قسمت سرپنجه را می پوشاند . انواع مختلفی داردکه در برخی از آن ها ، قسمت انگشت ها و سینه ی پا ، پوشانده می شوند. این مدل جوراب دخترانه برای استفاده با کفش های زنانه ای می باشند که پشت باز یا جلو باز بوده و فقط قسمت سرپنجه پوشیده می شود .

  1. جوراب دخترانه کالج:

این مدل یکی از پر طرفدارترین جوراب های دخترانه می باشد. چیزی از رویه جوراب مشخص نیست و تا قسمت زیر قوزک را پوشش می دهد.

  1. جوراب دخترانه مچی:

این جوراب کمی بیشتر از جوراب کالج، پوشانندگی دارد و قد آن تا مچ پا می رسد. این مدل جوراب دخترانه بیشتر بهمراه کفش های اسپرت پوشیده می شود و در رنگها و طرح های متنوعی موجود می باشد.

  1. جوراب دخترانه نیم ساق:

این مدل تا بالای قوزک پا را کامل می پوشاند. جوراب اسپرت دخترانه ساق کوتاه مخصوص استفاده با کفش های اسپورت است و طرح های فانتزی آن طرفداران بسیاری دارد.

  1. جوراب دخترانه ساق متوسط:

اندازه این مدل جوراب دخترانه از جوراب نیم ساق بلند تر است و تا زیر زانو را پوشش می دهد. تنوع رنگ این مدل بسیار بالاست و برای فصل های سرد بسیار مناسب می باشد.

  1. جوراب دخترانه ساق بلند:

جوراب دخترانه ساق بلند به دو مدل تقسیم می شود که یک مدل تا زانو و یکم بالای آن را می پوشاند و مدل دیگر بلندتر است و ران پا را هم می پوشاند. جوراب بلند فاتزی دخترانه بیشتر برای مراسمات و جشنها مناسب می باشد و با دامن یک ست زیبا و شیک را می سازد.

  1. جوراب روفرشی دخترانه:

جوراب روفرشی یا پاپوش از جمله پوشاکی است که در تمام فصول برای استفاده در منزل مناسب می باشد. جوراب روفرشی دخترانه شامل مدلهای مختلفی از جمله جوراب روفرشی مجلسی، بافتنی، راحتی و فانتزی می شود.

  1. جوراب شلواری دخترانه:

جوراب شلواری زنانه پوششی است که پوست را صاف و جوان تر جلوه می دهد و ظاهری مناسب را به استایل می بخشد. جوراب شلواری دخترانه شباهت زیادی به ساپورت دارد. امروزه استفاده از جوراب شلواری در میان دختران بسیار رایج شده و از آن در استایل روزانه و کژوال، مهمانی ها و مراسمات استفاده زیادی می شود. جوراب شلواری دخترانه مدلهای متنوعی دارد از جمله جوراب شلواری مجلسی، بافتنی، فاق باز، توری، زنبوری، نازک و پنتی.

  1. جوراب دخترانه فانتزی:

این مدل جوراب دخترانه دارای طرح ها و رنگهای متنوع و بسیار زیبا می باشد. جوراب فانتزی دخترانه در اندازه های مختلف از جمله مچی، نیم ساق، ساق متوسط، ساق بلند و جوراب شلواری در بازار موجود می باشد. جوراب دخترانه عروسکی یکی از پرطرفدارترین مدل جوراب دخترانه می باشد که دارای طرحهای گوناگونی است.

خرید جوراب دخترانه

نکات خرید جوراب دخترانه

برای خرید جوراب دخترانه شیک و مناسب باید به یک سری نکات توجه کنید که عبارتند از:

  • جنس جوراب دخترانه:

شما باید با توجه به کاربرد جوراب، جنسی را انتخاب کنید تا هنگام استفاده از جوراب پاهای شما احساس راحتی داشته باشد. برای مثال در فصول سرد سال باید از جورابهایی با جنس گرم استفاده کنید.

  • رنگ جوراب دخترانه:

رنگ جوراب خود را باید با توجه به رنگ شلوار و لباسی که می خواهید با آن ست کنید، انتخاب نمایید.

  • اندازه ساق جوراب دخترانه:

باتوجه به کاربرد جوراب و همچنین موقعیتی که می خواهید جوراب را بپوشید و استفاده کنید مثل مراسمات رسمی، استایل روزانه، جشن و مهمانی و … باید جورابی با اندازه ساق مناسب انتخاب نمایید.

  • سایز جوراب دخترانه:

اندازه جوراب نیز همانند لباس‌هایی که انتخاب می‌کنید باید مناسب اندام شما باشد. سایز جوراب شما باید متناسب با سایز پاهایتان باشد و روی پای شما خوب بنشیند و پاشنه آن نباید از جای خودش لغزشی داشته باشد.

 

قیمت جوراب دخترانه

دنیای جوراب دختران تنوع بسیار زیادی دارد و همین امر باعث تنوع قیمتها می شود. با توجه به جنس، اندازه، نوع جوراب و همچنین برند تولید کننده قیمتها متفاوت می باشد. برای خرید جوراب دخترانه شیک و زیبا می توانید از طریق سایتهای اینترنتی و فروشگاه های مجازی و آنلاین اقدام به خرید نمایید.

 

در ادامه لیستی از قیمت خرید انواع جوراب دخترانه باکیفیت و ارزان موجود در بازار را برای شما آماده نمودیم. با کلیک بر روی تصویر و یا آیتم مورد نظر می توانید اطلاعات بیشتری راجب محصول مشاهده نمایید.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.