قیمت خرید 22 مدل جوراب پشمی مردانه و زنانه

جوراب یکی از پراستفاده ترین پوشاک می باشد که این پوشیدنی جذاب هم برای سلامت پاها مفید است و هم برای ایجاد یک استایل شیک و زیبا بسیار موثر می باشد. امروزه انواع مختلفی از جوراب ها در مدل های گوناگون و با کاربردهای خاص در بازار موجود می باشد. یکی از انواع جوراب که برای فصول سرد یک گزینه بسیار مناسب محسوب می گردد، جوراب پشمی مردانه و زنانه می باشد. در این مقاله قصد داریم نکاتی راجب جوراب پشمی مردانه و زنانه و قیمت و خرید جوراب پشمی زمستانه را بررسی نماییم.

[digikala31633636094]

جوراب پشمی و انواع آن

برای ساخت جوراب از مواد اولیه مختلفی مثل نخ، کتان، نایلون، کاموا و … استفاده می شود. یکی از موادی که در ساخت جوراب مورد استفاده قرار می گیرد، پشم می باشد. جوراب پشمی ضخامت بالایی دارد و مانع نفوذ سرما می شود و برای فصول سرد، جوراب پشمی می تواند به خوبی پاهای شما را گرم نگه دارد. جوراب پشمی زمستانی در انواع و مدلهای مختلف در طرح ها و رنگ های گوناگون موجود می باشد. بافت جوراب پشمی مردانه و زنانه بصورت دستی و یا ماشینی صورت می گیرد.

جوراب پشمی مردانه

جوراب مردانه پشمی در اندازه های مختلف ( نیم ساق، ساق بلند) و با طرح های متنوع موجود می باشد. هنگام خرید جوراب پشمی مردانه باید دقت داشته باشید که ضخامت این مدل جوراب بالا می باشد و سایزی را انتخاب نمایید که با سایز پا و کفش شما متناسب باشد. همچنین رنگ و طرح جوراب پشمی را می توانید با رنگ و طرح شلوار و لباس و کفش خود ست نمایید. ترکیب جوراب پشمی مردانه با بوت و چکمه، یک ست و استایل زیبا و جذاب را برای آقایان به همراه دارد.

جوراب پشمی زنانه و دخترانه

تنوع طرح و رنگ و مدلهای جوراب پشمی دخترانه و زنانه بسیار بالاست و می توانید مدل های مچی، ساق کوتاه و ساق بلند جوراب پشمی زنانه و دخترانه را با انواع لباسها ست نمایید. جوراب پشمی و بافتنی زنانه و دخترانه از انواع مدل پوشاک های پرطرفدار خانمها برای فصل سرما است و شما می توانید در روزهای سرد زمستان و پاییز برای گرم نگه داشتن پاهایتان از جورابهای پشمی با طرح و رنگ های متنوع استفاده کنید و این جوراب ها را با سایر لباس های بافتنی خود ست کنید و شیک پوش تر از همیشه به نظر برسید.

جوراب شلواری پشمی

پشم به کار رفته میان لایه‌های بافته شده جوراب شلواری پشمی باعث می‌شود حتی نسبت به یک شلوار معمولی هم بیشتر پاهای شما را گرم نگهداری کند. شما می توانید جوراب شلواری پشمی را با لباس های بافتنی زمستانی خود مانند پالتو، مانتو، بلوز، شومیز و همچنین با انواع چکمه و بوت و نیم بوت ست نمایید.

جوراب پشمی روفرشی

جوراب پشمی روفرشی بصورت ساق کوتاه می باشد و تا مچ و قوزک پا را پوشش می دهد. ضخامت این مدل به نسبت بقیه کمتر می باشد اما استفاده از جوراب روفرشی پشمی در منزل می تواند پاها را به خوبی گرم نگه دارد.

خرید جوراب پشمی

نکات خرید جوراب پشمی مردانه و زنانه

برای خرید جوراب پشمی زمستانی توجه به یک سری نکات حائز اهمیت هستند.

جنس

یک جوراب پشمی خوب از مواد اولیه مرغوب با ماندگاری بالا و رنگ ثابت تهیه می شود. دقت کنید که جنس مواد اولیه به کار رفته باید درجه یک و ضد حساسیت باشد.

استحکام و مقاومت

هنگام خرید جوراب پشمی مردانه و زنانه دقت داشته باشد که جنس جوراب به گونه باشد که دوام خوب و ماندگاری بالا داشته باشد و به راحتی پاره نشود و یا به مرور زمان شل نشود.

کیفیت دوخت

یکی از ویژگی های جوراب پشمی که اهمیت ویژه ای دارد نوع دوخت آن می باشد. نوع دوخت باید به گونه ای باشد که سرما نتواند نفوذ کند و گرمابخشی جوراب بالا باشد. همچنین دارای نخ های اضافی نباشد و مقاومت خوبی در برابر کشیده شدن داشته باشد.

طرح و رنگ

رنگ جوراب پشمی باید ثابت باشد و با شستشو از بین نرود. همچنین طرح های جوراب پشمی باید زیبا و مرتب باشند. هنگام خرید جوراب پشمی دقت کنید طرح و رنگی را انتخاب کنید که با لباسهای دیگر شما ست شود.

قیمت جوراب پشمی

قیمت جوراب پشمی با توجه به جنس، اندازه، طرح، رنگ و برند تولید کننده آن متفاوت می باشد. در ساخت جوراب پشمی از پشم شتر، پشم گوسفند، پشم بز و … استفاده می شود که هر کدام قیمت متفاوتی دارد. همچنین قیمت جوراب پشمی سنتی که بصورت دست بافت می باشد از سایر مدلها بالاتر است.

امیدواریم با نکاتی که ارائه شد بتوانید بهترین انتخاب و خرید را داشته باشید. در ادامه لیستی از قیمت خرید 22 مدل جوراب پشمی مردانه و زنانه شیک و با کیفیت موجود در بازار را برای شما آماده نمودیم. می توانید با کلیک بر روی هر تصویر یا آیتم مورد نظر، اطلاعات بیشتری راجب آن محصول بدست آورید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.