قیمت خرید 22 مدل جوراب شلواری پنتی ضخیم

یکی از پوشاک مورد علاقه خانم‌ها جوراب شلواری زنانه است. این پوشاک در تمام فصل‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. جوراب شلواری زنانه شباهت زیادی به ساپورت یا همان جوراب ضخیم دارد. امروزه استفاده از جوراب شلواری در میان خانم ها بسیار رایج شده و از آن در استایل روزانه و کژوال، مهمانی ها و مراسمات استفاده زیادی می شود. یکی از برندهای معروف جوراب شلواری زنانه برند پنتی می باشد. جوراب شلواری پنتی ضخیم یک گزینه مناسب برای فصول سرد می باشد و طرفداران زیادی در بین خانم ها دارد. اگر شما هم قصد خرید جوراب شلواری زنانه پنتی را دارید تا انتها این مطلب را دنبال کنید.

 

برند پنتی

برند پنتی Penti یک برند معروف کشور ترکیه می‌باشد که فروشگاه‌های فراوانی در ترکیه و کشورهای مختلف دارد و محصولات زیادی به کشورهای مختلف صادر می‌نماید. برند پنتی در زمینه جوراب زنانه و مردانه، جوراب شلواری، ساق شلواری، گن، لگ، ساپورت و لباس زیر فعالیت می‌نماید محصولات این برند به دلیل داشتن کیفیت و زیبایی بالا و همچنین دوام خوب، بسیار مورد پسند و محبوب است.

خرید جوراب شلواری پنتی ضخیم

جوراب شلواری پنتی

یکی از محصولات پرفروش برند پنتی جوراب شلواری می باشد. جوراب شلواری پنتی دارای مدل های مختلفی می باشد که هرکدام ویژگی هایی دارند.

  1. جوراب شلواری پنتی ضخیم:

جوراب شلواری ضخیم برند پنتی دارای بافت متراکمی می باشد و از مواد اولیه پنبه، کرک، پشم، نخ و … در آن استفاده می شود. قیمت جوراب شلواری پنتی ضخیم به دلیل جنس خوب و کیفیت بالای آن از سایر جوراب شلواری های موجود در بازار بالاتر می باشد. این جوراب شلواری برای فصول سرد سال بسیار مناسب است. جوراب شلواری ضخیم پنتی در رنگها و طرح های متنوع تولید شده و برای یک استایل و ست روزانه و کژوال بسیار مناسب است.

  1. جوراب شلواری پنتی سایز بزرگ:

این مدل از جوراب شلواری پنتی برای افراد با اندام حجیم و بزرگتر طراحی شده است. جوراب شلواری پنتی سایز بزرگ دارای مقاومت و انعطاف بالایی است و برای کسانی که پاهای بزرگ و توپری دارند بسیار مناسب است. قابلیت کشسانی این مدل بسیار خوب است و بسیار خوش فرم می باشد.

  1. جوراب شلواری پنتی ژله ای:

جوراب شلواری ژله ای پنتی نازکتر از سایر مدلها می باشد و برای استفاده در فصول گرم مناسب است. ضخامت نخ این جوراب ژله ای 15 می باشد و برای سایزهای 38 تا 42 مناسب است. رنگ مشکی آن بسیار زیبا و محبوب می باشد. هنگام خرید جوراب ژله ای پنتی باید به لباسی که قرار است با آن جوراب را ست کنید توجه داشته باشید. این مدل برای ست کردن با لباسهای مجلسی و استفاده در مراسمات و میهمانی ها یک گزینه خوب می باشد.

  1. ساپورت پنتی:

ساپورت پنتی دارای ضخامت بالایی می باشد و می توان از آن برای فصول سرد برای استایل اسپرت استفاده نمود. همچنین می توانید ساپورت پنتی را برای محل کار و با انواع مانتو و لباس ست کرد. ساپورت پنتی مشکی می تواند جذابیت خاصی به استایل رسمی شما ببخشد و همچنین ست کردن آن با انواع لباس مجلسی راحت می باشد. قیمت ساپورت پنتی با توجه به ضخامت و نوع مواد اولیه مرغوبی که در آن به کار می رود بالاتر از سایر مدل ها می باشد. ساپورت ضخیم پنتی را می توانید برای استفاده ورزشی نیز انتخاب نمایید.

  1. شلوار پنتی:

شلوار پنتی از نظر ظاهر و نوع دوخت و همچنین ضخامت کمی با جوراب شلواری متفاوت می باشد. شلوار پنتی در سایزهای مختلف با ضخامتهای متفاوت در بازار موجود می باشد. دوام و کیفیت شلوار پنتی بسیار خوب و انعطاف پذیری و فرم و استایل آن مناسب برای استفاده در موقعیت های مختلف می باشد.

  1. جوراب شلواری پنتی بافت:

این مدل جوراب شلواری پنتی از کاموا بافته می‌شود. پشم به کار رفته میان لایه‌های بافته شده باعث می‌شود نسبت به یک شلوار معمولی هم بیشتر پاهای شما را گرم نگهداری کند. می توانید جوراب شلواری بافتنی پنتی را در زمستان با انواع پالتو و بوت و چکمه ست کنید و یک استایل خاص و جذاب داشته باشید.

 

قیمت جوراب شلواری پنتی

قیمت جوراب شلواری پنتی و شلوار پنتی با توجه به مواد به کار رفته در آن و ضخامت آن متفاوت می باشد. همچنین مدل جوراب شلواری پنتی و طرح و رنگ آن نیز در قیمت تاثیر گذار می باشد. قیمت جوراب شلواری پنتی به دلیل کیفیت بالا و به دلیل وارداتی بودن آن از سایر مدلها بیشتر است.

 

امیدواریم با مطالبی که ارائه شد بتوانید انتخاب مناسبی داشته باشید. در ادامه لیستی از قیمت خرید 22 مدل جوراب شلواری پنتی ضخیم شیک و باکیفیت موجود در بازار را برای شما آماده نمودیم. می توانید با کلیک بر روی هر تصویر یا آیتم مورد نظر، اطلاعات بیشتری راجب آن محصول بدست آورید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.