قیمت خرید انواع شارژر آیفون اصلی + کابل

گوشی های همراه آیفون به خاطر تجربه کاربری و کیفیت ساخت بالا بسیار محبوب می باشند. لوازم جانبی گوشی‌های اپل مثل شارژر اپل و هندزفری اپل از جمله پرفروش‌ترین و پرکاربردترین لوازم جانبی در بین مصرف کنندگان این تلفن‌های همراه است. در این مقاله قصد داریم شارژر اپل را بررسی نماییم و نکاتی راجب خرید انواع شارژر آیفون اصلی و کابل شارژ آیفون ارائه دهیم. اگر شما هم قصد خرید یک شارژر اصلی آیفون را دارید این مطلب را تا انتها مطالعه فرمایید.

 

انواع شارژر آیفون

شارژرهای اپل به دو مدل تقسیم می شوند که عبارتند از:

  1. شارژر بی سیم اپل:

یک مدل از شارژرهای بی سیم اپل AirPower  می باشد که دارای ابعاد نسبتا بزرگی است و برای شارژ کردن هم‌زمان چند دستگاه طراحی شده‌است. ایرپاور اپل در کنفرانس 12 سپتامبر 2017 این کمپانی همراه با آیفون 8، آیفون 8 پلاس و آیفون X رونمایی شد. این مدل شارژر بصورت وایرلس و با استفاده از فناوری Qi گوشی های اپل و یا ساعت اپل و هندزفری بی سیم اپل را شارژ می کند. استفاده از شارژر بی‌سیم اپل واقعا ساده است و شما را از اتصال کانکتور شارژ به دستگاه‌هایتان بی‌نیاز می‌کند. کافی دستگاه مورد نظر‌ را روی AirPower  قرار دهید تا شارژ شدن آغاز شود. از مهمترین ویژگی های فنی ایرپاور باید به قابلیت شارژ سریع آن اشاره کنیم. این شارژر بی سیم گوشی هایی را که از شارژ سریع پشتیبانی می کنند را به صورت فست و در مدت زمان کوتاه تری شارژ خواهد کرد.

از دیگر شارژهای بی سیم اپل می توان شارژر MagSafe را نام برد که از آخرین استاندار Qi بهره می برد و به کمک نیروی مغناطیسی سرعت شارژ بالاتری دارد. این شارژر برای آیفون 12 طراحی شده است. تمام شارژرهای آیفون‌های عرضه شده از سال 2017 مانند شارژر آیفون 11 از قابلیت شارژ بی‌سیم 7.5 واتی و استاندارد Qi بهره می‌بردند ولی شارژ آیفون 12 قابلیت شارژ بی سیم 15 واتی دارد و فناوری Qi در آن بهبود یافته است.

خرید شارژر آیفون

  1. شارژر سیمی اپل:

گوشی های آیفون به شدت نسبت به شارژر تقلبی و فیک حساس هستند. برای حفظ سلامتی باتری گوشی های آیفون باید از اداپتور ایفون و کابل اصلی استفاده کنید. شارژر سیمی اصلی آیفون، دارای طراحی فوق العاده جمع و جور است و از دو بخش تشکیل شده است:

  • کابل شارژر آیفون:

سیم شارژ اپل کیفیت بسیار خوبی دارد ولی معمولا به داشتن عمر کوتاه شهرت دارد و یکی از ویژگی‌های منفی گوشی‌های اپل که بسیاری را ناراحت کرده همین ماندگاری کم کابل‌هاست. این کابل دارای یک سر USB است که به آداپتور یا همان کلگی شارژر متصل می شود و سر دیگر لایتنینگ می باشد که به گوشی وصل می شود. اگر مدل آیفون شما ۸ به بالاست و دوست دارید از قابلیت شارژ سریع ۱۸ وات بهره‌مند شوید باید نوع کابل شارژر آیفون خود را تغییر دهید و از سیم شارژ قوی تری استفاده نمایید.

  • آداپتور شارژر آیفون:

نسخه اورجینال کلگی شارژر آیفون به شیوه ای ساخته شده است، که اگر گوشی تا ساعت ها به برق وصل باشد زمانی که شارژ به 100 درصد برسد برق شارژر به صورت اتوماتیک متوقف می شود و فشار به باتری وارد نمی شود اما نسخه فیک آداپتور یا همان سری شارژ آیفون، آنقدر به باتری فشار وارد می کند که در مدت زمان کمی خودتان متوجه کاهش عملکرد صحیح باتری خواهید شد. همچنین کلگی شارژر آیفون به یک تبدیل نیاز دارد. تبدیل شارژر آیفون نیز باید از کیفیت خوبی برخوردار باشد تا آسیبی به آداپتور وارد نشود و استفاده از آن را راحت کند.

خرید شارژر آیفون

 

خرید شارژر آیفون

قیمت خرید شارژر بی سیم اپل از مدل سیمی آن بسیار بالاتر می باشد. برای خرید کابل شارژ آیفون و یا آداپتور و کلگی شارژر آیفون می توانید به فروشگاه های اینترنتی معتبر لوازم جانبی موبایل مراجعه نمایید. قیمت شارژر آیفون با توجه به اصلی یا فیک بودن آن متفاوت می باشد. قیمت کابل شارژ اصلی آیفون به دلیل کیفیت بسیار خوب آن بالاتر از مدل های فیک می باشد. همچنین شارژرهای گوشی های مختلف آیفون نیز با هم تفاوت قیمت دارند.

 

در ادامه لیستی از قیمت خرید چند مدل شارژر آیفون اصلی با کیفیت و ارزان موجود در بازار را برای شما آماده نمودیم. می توانید با کلیک بر روی هر عکس یا آیتم، اطلاعات بیشتری راجب آن محصول بدست آورید.

 

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.