قیمت شارژر اصلی سامسونگ + کابل فست شارژ سامسونگ

شرکت سامسونگ یکی از بزرگترین و بهترین تولیدکنندگان تلفن های همراه و لوازم جانبی آنها در دنیا می باشد. محصولات سامسونگ از کیفیت بالایی برخوردارند و به همین دلیل طرفداران زیادی دارند. یکی از محصولات این شرکت که بسیار پراستفاده می باشد، شارژر اصلی سامسونگ است. در این مقاله قص داریم نکاتی جهت خرید و قیمت شارژر اصلی سامسونگ و همچنین انواع کابل شارژ آن مثل کابل فست شارژ سامسونگ نکاتی را بررسی نماییم. اگر شما هم قصد خرید شارژر سامسونگ را دارید این مطلب را از دست ندهید.

 

شارژر سامسونگ

شرکت سامسونگ بهمراه گوشی های همراه خود یک عدد شارژر نیز عرضه می کند. اما گاهی اوقات افراد نیاز به شارژر دارند که می توانند به صورت تکی شارژر سامسونگ را خریداری نمایند. شارژر سامسونگ دارای 2 مدل می باشد:

  1. شارژر بی سیم سامسونگ:

این مدل شارژر بدون سیم و آداپتور می باشد و از طریق بلوتوث یا وای فای شارژدهی را انجام می دهد. چندین مدل شارژر بی سیم سامسونگ در بازار موجود می باشد که طرح و اندازه های مختلفی دارند و هرکدام ویژگی های خاصی دارند. برای مثال بعضی از مدل ها فقط قابلیت شارژ گوشی به صورت تکی یا چندتایی را دارند و بعضی مدلهای شارژر بی سیم سامسونگ، علاوه بر شارژ کردن تلفن همراه می توانند همزمان ساعت سامسونگ و یا هندزفری بلوتوث سامسونگ را شارژ نمایند.

خرید شارژر سامسونگ

 

  1. شارژر سیمی سامسونگ:

شارژرهای سیمی اصلی سامسونگ که رایج ترین مدل شارژر می باشند از کیفیت بسیار خوبی برخوردارند. این مدل شارژر دارای دو قسمت است:

  • کابل شارژر سامسونگ:

سیم شارژر سامسونگ دارای دوسر می باشد که یک سر آن دارای پورت USB است که به آداپتور یا کلگی متصل می شود و سر دیگر آن پورت  micro USB یا Type C می باشد که به گوشی یا تبلت وصل می شود. قیمت کابل شارژر سامسونگ نسخه اصلی به دلیل کیفیت بالا بیشتر از سایر مدل ها می باشد. بعضی از شارژرهای سامسونگ دارای کابل فست شارژ هستند که باعث شارژ سریع گوشی سامسونگ می شوند.

  • آداپتور شارژر سامسونگ:

کلگی یا آداپتورهای سامسونگ دارای انواع مختلفی از نظر میزان آمپر و طرح و مدل هستند که هرکدام از آنها برای گوشی های مختلفی مناسب می باشد. این آداپتورها دارای یک درگاه USB هستند که کابل به آن متصل می شود. همچنین بعضی از مدل های آن برای وصل شدن به پریزهای برق نیاز به تبدیل دارند.

 

قیمت شارژر سامسونگ

با توجه به تقاضای زیاد شارژرهای شرکت سامسونگ تولید آن زیاد می باشد و از همین رو مدل های فیک و تقلبی آنیز تولید می شوند و در بازار موجود می باشند. قیمت شارژر اصلی سامسونگ به دلیل کیفیت ساخت بالا و داشتن استانداردهای لازم بیشتر از مدل های تقلبی آن می باشد.

خرید شارژر سامسونگ

 

تشخیص شارژر اصلی سامسونگ

شارژر‌های فیک علاوه بر آن که مدت زمان زیادی را برای شارژ گوشی صرف می‌کنند، مشکلات و معضلات دیگری از جمله آسیب زدن جدی به باتری یا گوشی همراه، ایجاد آتش سوزی به دلیل نوسانات برق و خرابی و آسیب دیدگی کابل شارژ به دلیل غیر استاندارد شارژ شدن گوشی، دارند. هنگام خرید شارژر سامسونگ باید به یکسری نکات توجه نمایید تا بتوانید اصلی یا تقلبی بودن آن را تشخیص دهید.

  • توجه به آرم و نوشته های روی شارژر سامسونگ:

معمولا روی همه‌ی شارژر‌های فیک عبارت made in china و +A نوشته شده است و هر گاه با این موارد روبه‌رو شدید، نشانه‌ای از فیک بودن محصول است. همچنین نوشته های روی شارژر اصلی سامسونگ از کیفیت و خوانایی خوبی برخوردارند. میزان ولتاژ ورودی و خروجی که روی شارژر اصلی نوشته می شود استاندارد می باشد.

  • بررسی کابل شارژ سامسونگ:

سری های USB و MicroUSB و Type C کابل شارژ اصلی سامسونگ به راحتی و بدون هیچ مشکلی به آداپتور و درگاه شارژ تلفن همراه متصل می شوند و سفت یا شل نیستند. همچنین جنس و ضخامت کابل شارژ اصلی بالا بوده و از نرمی خوبی برخوردار می باشد. همچنین هنگام متصل شدن کابل فست شارژ سامسونگ نسخه اصلی به گوشی، پیغامی روی تلفن همراه با عنوان Fast Charging ظاهر می شود.

  • وزن و اتصالات شارژر سامسونگ:

شارژر سامسونگ اصل، وزن بیشتری از مدل‌‌های فیک آن دارد. یکی دیگر از مواردی که می‌توانید در هنگام مقایسه به آن توجه کنید محل اتصال شارژر است. شارژر اصلی سامسونگ اتصالاتی صاف و تخت دارد اما در شارژر‌های فیک با اتصالاتی تیز و جعلی مواجه هستیم.

  • داغ شدن آداپتور شارژر سامسونگ:

یکی از مواردی که به وسیله‌ی آن می‌توانید از فیک بودن شارژر مطمئین شوید داغ شدن بیش از حد آن در هنگام استفاده است. شارژر سامسونگ اصل به ندرت داغ می‌شود و زمان کمتری را برای شارژر کردن صرف می‌کند.

 

در ادامه لیستی از چند شارژر سامسونگ و کابل شارژ سامسونگ باکیفیت و ارزان موجود در بازار را برای شما آماده نمودیم. می توانید با کلیک بر روی هر تصویر و یا آیتم مورد نظر، اطلاعات بیشتری راجب آن محصول بدست آورید.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.