قیمت خرید شارژر اصلی سامسونگ دیجی کالا

سامسونگ توصیه می کند که از شارژر های اصل سامسونگ یا تایید شده که به طور خاص برای استفاده با محصولات سامسونگ طراحی شده اند استفاده کنید. استفاده از باتری ها، کابل ها و شارژرهای ناسازگار ممکن است ایمن نباشد و دستگاه شما را خراب کند یا باعث آسیب های فیزیکی شود. 

شارژر دیواری سامسونگ مدل EP-TA300 به همراه کابل تبدیل USB-C غیر اصل

قیمت شارژر سامسونگ

گوشی هوشمند یا تبلت شما مجهز به یک عدد باتری لیتیوم یونی شده که طبیعتا بعد از مدتی استفاده، شارژ آن به اتمام می‌رسد. همان‌طور که شرکت سامسونگ پیشنهاد داده، تمامی کاربران این شرکت باید از شارژر سامسونگ اصلی استفاده کنند استفاده از هر نوع شارژر دیگر، مخصوصا در دراز مدت، می‌تواند به باتری گوشی آسیب برساند. شارژرهای سامسونگ به شکلی طراحی شده‌اند که عمر باتری را افزایش می‌دهند و علاوه بر این، با میزان خروجی 2 آمپر، دستگاه شما را سریع‌تر شارژ می‌کنند. هرگز از شارژرهایی که میزان خروجی بیش از 2 آمپر را دارند استفاده نکنید چرا که این نوع شارژرها می‌توانند به گوشی آسیب برسانند. برای تشخیص اصل بودن شارژر سامسونگ نیز می‌توانید به لوگوی این شرکت نگاه کنید. این لوگو بر روی شارژرهای سامسونگ اصل درج و پرینت شده است.حدود قیمت این شارژر 195,000 تومان–215,000 تومان میباشد.

قیمت شارژر اصلی سامسونگ

شاید شارژرهای اصلی سامسونگ قیمت بالاتری نسبت به محصولات مشابه داشته باشند اما قطعا با خرید این محصول می‌توانید انتظار عمر باتری بیشتری را نیز داشته باشید. بنابراین بهتر است برای امنیت و عمر بیشتر باتری گوشی خود کمی بیشتر هزینه کرده تا شارژر اصلی سامسونگ را خریداری کنید. قیمت شارژر اصلی سامسونگ در فروشگاه پنداریوم بسیار مناسب درج شده تا کاربران بتوانند به راحتی به خرید خود بپردازند. فروشگاه نشت آپ همواره سعی می‌کند تا پایین‌ترین قیمت ممکن را برای شارژر اصلی سامسونگ در نظر بگیرد تا کاربر به خاطر چند هزار تومان پول کمتر، به سراغ شارژرهای تقلبی بازار نرود. در هر حال، حتما سعی کنید شارژر اصلی سامسونگ را خریداری کرده و هرگز سراغ محصولات نامرغوب بازار نروید. شارژرهای اصلی سامسونگ با میزان خروجی 2 آمپر بهترین حالت ممکن را برای باتری به وجود می‌آورند تا هیچ گونه مشکلی متوجه باتری گوشی‌های شما نشود.

قیمت کابل شارژر سامسونگ

شارژرهای شرکت سامسونگ به طوری طراحی شده‌اند که امکان تعویض کابل آن‌ها میسر شده است. بنابراین، در صورتی که کابل شارژر شما پوسیده شده یا دچار اتصالی شده است می‌توانید به راحتی کابل اصلی سامسونگ را از فروشگاه پنداریوم از محصولات دیجی کالا خریداری کرده و بر روی شارژر قرار دهید. استفاده از کابل‌ اصلی سامسونگ به شدت پیشنهاد می‌شود چرا که امکان آسیب رسیدن به باتری در صورت استفاده از کابل‌های نامرغوب وجود دارد. جدا از این موضوع، کابل اصلی سامسونگ عمر بسیار بیشتری داشته و همچنین اندازه‌ی آن نیز به شکلی استاندارد طراحی شده است. شما کاربران با توجه به نوع درگاه گوشی خود می‌توانید به خرید کابل اصلی سامسونگ بپردازید. اگر گوشی شما از درگاه یو اس بی Type-C پشتیبانی می‌کند حتما کابل اصلی سامسونگ مخصوص این درگاه را خریداری کنید.

خرید شارژر اصلی سامسونگ

در صورتی که شارژر گوشی شما خراب شده و به دنبال شارژر جدیدی می‌گردید، حتما سعی کنید به خرید شارژر سامسونگ اصل بپردازید. شارژرهای شرکت سامسونگ خروجی 2 آمپری را به کاربران تحویل می‌دهند تا از باتری محافظت بیشتری به عمل آید. امکان جدا کردن کابل‌ نیز از شارژرهای سامسونگ میسر شده است. بنابراین، اگر گوشی شما از درگاه یو اس بی  Type-C پشتیبانی می‌کند، نگرانی از این بابت نخواهید داشت چرا که امکان جابه‌جا کردن کابل‌ها وجود دارد. شما می‌توانید در این فروشگاه به خرید شارژر سامسونگ بپردازید و از قابلیت‌های آن بهره ببرید.(راهنما و خرید اینترنتی بهترین و ارزانترین شارژرهای فندک شارژ ماشین)

شارژر سامسونگ دیجی کالا

در مدل EP-TA20EWE، از سری شارژرهای دیواری سامسونگ، یک درگاه خروجیUSB وجود دارد که امکان اتصال و شارژ انواع باتری تبلت‌ها و گوشی‌های موبایل را برای شما فراهم می‌کند. این محصول 37 گرم وزن دارد و ابعاد آن به ترتیب طول، عرض و ارتفاع 76، 36.3 و 23.5 میلی‌متر هستند. ولتاژ ورودی در این شارژر 100 تا 240 ولت و ولتاژ خروجی در آن 5 و 9 ولت است. همچنین جریان خروجی در آن 2.0 آمپر شدت دارد. در زمان استفاده از شارژرهای دیواری، پاور بانک‌ها و شارژرهای فندکی باید به شدت جریان خروجی شارژر و دستگاهی که قرار است با استفاده از آن شارژ شود دقت کنید. برای شارژ باتری در تبلت‌ها باید یک شارژر با حداقل شدت جریان خروجی 2 آمپر داشته باشید. این در حالی است که باتری موجود در گوشی‌های موبایل با استفاده از یک شارژر با حداقل شدت جریان خروجی 1 آمپر هم شارژ می‌شوند. این محصول با استفاده از فناوری شارژ سریع، طراحی و تولید شده است؛ در نتیجه شما با استفاده از آن می‌توانید 50 درصد از باتری دستگاه‌هایی را که قابلیت پشتیبانی از این تکنولوژی دارند، در عرض نیم ساعت شارژ کنید. برای استفاده از این محصول کافی است آن را به پریز برق شهری متصل کرده؛ سپس دستگاه مورد نظر خود را با استفاده از کابل microUSB موجود در بسته‌بندی به آن وصل کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.