قیمت خرید بهترین شارژر وایرلس آیفون و شارژر وایرلس اپل

گوشی های همراه آیفون به خاطر تجربه کاربری و کیفیت ساخت بالا بسیار محبوب می باشند. لوازم جانبی گوشی‌های اپل مثل شارژر وایرلس اپل از جمله خاص ترین لوازم جانبی در بین مصرف کنندگان این تلفن‌های همراه است. در این مقاله قصد داریم انواع وایرلس شارژر اپل را بررسی نماییم و نکاتی راجب خرید بهترین شارژر وایرلس آیفون و شارژر وایرلس اپل ارائه دهیم. اگر شما هم قصد خرید شارژر وایرلس ایفون را دارید، برای کسب اطلاعات بیشتر راجب این محصول شرکت اپل، این مطلب را تا انتها مطالعه فرمایید.

 

انواع شارژر وایرلس اپل

یکی از قابلیت‌هایی که شرکت اپل در زمان معرفی و عرضه آیفون‌ها از سال 2017 به بعد برای کاربران آماده کرده، مربوط به شارژ بی سیم این تلفن‌های هوشمند می‌شوند. شارژرهای بی سیم یا وایرلس شرکت اپل مدل های مختلفی دارند و به جز شارژ کردن آی پدها وگوشی های ایفون، قابلیت شارژ کردن اپل واچ و هندزفری بلوتوث اپل را نیز دارند که به آنها شارژر وایرلس چندکاره اپل می گویند. این مدل شارژرها از فناوری Qi استفاده می کنند و با گوشی هایی که این فناوری را دارند به راحتی ارتباط برقرار کرده و آنها را شارژ می کنند.

  1. شارژر وایرلس اپل مدل AirPower :

ایرپاور یک شارژر وایرلس سه کاره اپل می باشد که دارای ابعاد نسبتا بزرگی است و برای شارژ کردن هم‌زمان چند دستگاه طراحی شده‌است. ایرپاور اپل در کنفرانس 12 سپتامبر 2017 این کمپانی همراه با آیفون 8، آیفون 8 پلاس و آیفون X رونمایی شد. این مدل شارژر بصورت وایرلس و با استفاده از فناوری Qi گوشی های اپل و یا ساعت اپل و هندزفری بی سیم اپل را شارژ می کند.

استفاده از شارژر بی‌سیم اپل واقعا ساده است و شما را از اتصال کانکتور شارژ به دستگاه‌هایتان بی‌نیاز می‌کند. کافی دستگاه مورد نظر‌ را روی AirPower  قرار دهید تا شارژ شدن آغاز شود. از مهمترین ویژگی های فنی ایرپاور باید به قابلیت شارژ سریع آن اشاره کنیم. این شارژر بی سیم گوشی هایی را که از شارژ سریع پشتیبانی می کنند را به صورت فست و در مدت زمان کوتاه تری شارژ خواهد کرد. ایرپاور تنها مختص محصولات اپل نیست و امکان شارژ سایر گوشی های دارای استاندارد Qi را دارد.

  1. شارژر وایرلس اپل مدل MagSafe:

از دیگر شارژهای بی سیم اپل می توان شارژر MagSafe را نام برد که از آخرین استاندار Qi بهره می برد و به کمک نیروی مغناطیسی سرعت شارژ بالاتری دارد. این شارژر برای آیفون 12 طراحی شده است. تمام شارژرهای آیفون‌های عرضه شده از سال 2017 مانند شارژر آیفون 11 از قابلیت شارژ بی‌سیم 7.5 واتی و استاندارد Qi بهره می‌بردند ولی شارژ آیفون 12 قابلیت شارژ بی سیم 15 واتی دارد و فناوری Qi در آن بهبود یافته است.

  1. شارژر وایرلس Anker:

به غیر از شرکت اپل شرکتهای دیگری نیز شارژر وایرلس با فناوری Qi تولید می کنند که قابلیت شارژ گوشی های ایفون را دارند. یکی از این شارژرها Anker می باشد که کیفیت بسیار خوبی دارد و قدرت شارژ آن ۷.۵ وات است که مناسب آیفون‌های اپل می‌باشد. این شارژر از فناوری MultiProtect استفاده می‌کند و نمی‌گذارد پس از شارژ کامل، گوشی به شارژر متصل باشد و دمای آن بالا برود.

خرید شارژر وایرلس اپل

قیمت شارژر وایرلس اپل

قیمت خرید شارژر وایرلس ایفون با توجه به مدل گوشی و مدل شارژر متفاوت می باشد. شارژرهای وایرلس شرکت اپل مانند شارژر وایرلس ایفون 11 قیمت بالایی دارند ولی مدل های دیگر که توسط شرکت های مختلف تولید می شود و با گوشی های اپل سازگاری دارند، مناسب تر است.

 

آیفون هایی که از شارژ بی سیم پشتیبانی می کنند

مدلهای آیفونی که از ویژگی شارژ بی سیم پشتیبانی می کنند، مجهز به قاب پشتی شیشه ای می باشند که به سیم پیچ گیرنده آنها این امکان را می دهد تا به سیم پیچ القایی پد شارژر متصل شوند.

  • سری مدل های آیفون 12
  • سری مدل های آیفون 11
  • سری مدل های آیفون X
  • سری مدل های آیفون 8

 

استاندارد QI چیست؟

شی Qi یک کلمه چینی می باشد و به استاندارد بی سیمی که کنسرسیوم توان بی سیم (WPC) یا همان Wireless Power Consortium  آن را توسعه داده و نگهداری می کند، اشاره دارد. یک سیم پیچ القایی در پد شارژر بی سیم، به طور پیوسته مقدار کمی نیرو را برای آماده به کار بودن دریافت می کند تا اینکه سیم پیچ گیرنده واقع در آیفون شما را شناسایی کند و پس از آن توان بیشتری را از پریز برق بکشد.

هنگامی که دو سیم پیچ با هم در تماس باشند ، یک میدان الکترومغناطیسی متناوب را ایجاد می کنند. سیم پیچ گیرنده آیفون از این میدان مغناطیسی جریانی تولید می کند که برای استفاده باتری آیفون به جریان مستقیم (انرژی الکتریکی) تبدیل می شود.

 

در ادامه لیستی از بهترین شارژر وایرلس اپل باکیفیت موجود در بازار را برای شما آماده نمودیم. می توانید با کلیک بر روی هر تصویر یا آیتم مورد نظر، اطلاعات بیشتری راجب آن محصول بدست آورید.

 

 

 

 

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.