­­انواع محافظ کابل شارژ و هندزفری آیفون و سامسونگ

با توجه به ساختار هندزفری ها و کابل های شارژ و نوع نگهداری از آنها و قرارگرفتن در شرایط مختلف، معمولا در قسمت سوکت یا اتصال کابل به گوشی دچار شکستگی و یا پارگی می‌شوند و ما مجبور می‌شویم آن را تعویض کنیم. بعلت قیمت بالای لوازم جانبی اصلی آیفون و سامسونگ، برای سالم نگه داشتن آنها بهتر است از انواع محافظ کابل شارژ و هندزفری آیفون و سامسونگ استفاده شود. محافظ شارژر و هندزفری جلوی آسیب دیدن بیشتر سیم هندزفری و کابل شارژر را می گیرد. اگر شما هم قصد خرید پک محافظ کابل شارژ و هندزفری آیفون و سامسونگ را دارید، این مطلب را تا انتها دنبال نمایید.

 

انواع محافظ کابل شارژ و هندزفری

محافظ سیم شارژر و هندزفری با توجه به مدل، طرح، رنگ و قیمت در انواع مختلفی داخل بازار موجود می باشد. استفاده از آن ها بسیار ساده است و کافیست که محافظ را دور سیم کابل یا سیم هندزفری بپیچانید. دو مدل کلی از این محافظ ها وجود دارد. مدل اول فقط قسمت سر و ته کابل را پوشش می دهد اما مدل دوم تمام سیم را می پوشاند.

  1. محافظ و روکش کابل شارژ و هندزفری حرارتی:

جنس محافظ کابل شارژ حرارتی پلاستیکی می باشد و با حرارت دیدن به محل اتصال سیم و سوکت کاملا می چسبد و مانع پیچ خوردگی و خم شدن بیش از حد کابل می شود و از آسیب دیدن و پارکی و یا شکستگی کابل جلوگیری می کند. برای استفاده از این نوع محافظ شارژ و هندزفری و نصب آن، باید روکش که حالت استوانه‌ای دارد را از قسمت سوکت عبور دهید و آن را کاملا تنظیم کنید تا هم قسمت کابل و هم قسمت سوکت را پوشش دهد. بعد با استفاده از سشوار، شعله گاز و یا فندک آن را حرارت دهید تا کاملا گرم شود که در این حالت روکش حرارتی کاملا به بدنه کابل می‌چسبد و می‌توانید بدون مشکل از آن استفاده کنید.

  1. محافظ و روکش کابل شارژ و هندزفری فنری:

این محافظ و روکش در دو جنس پلاستیکی و فلزی موجود می باشد. محافظ کابل فنری با جنسی قابل انعطاف به گونه ای طراحی شده است که به دور سیم شارژر یا هندزفری گوشی موبایل پیچیده می شود و از آن در برابر پاره شدن و گره خوردن جلوگیری میکند. همچنین می توانید از فنر خودکار برای درست کردن محافظ کابل شارژر استفاده نمایید. برای ساخت محافظ کابل شارژ با استفاده از این روش کافی است دو فنر از خودکارهای قدیمی خود را جدا کرده و به دور قسمت‌های انتهایی کابل بپیچید. با این روش کابل در قسمت‌هایی که در معرض پارگی هستند ارتجاعیت بیشتری گرفته و دچار قطعی نخواهد شد.

  1. محافظ و روکش کابل شارژ و هندزفری عروسکی:

روکش های محافظ عروسکی از هر دو مدل حرارتی و فنری موجود می باشند و به همان صورت از کابل شارژ و هندزفری محافظت می کند. این مدل روکش های محافظ دارای طرح های فانتزی هستند. محافظ کابل شارژ عروسکی بیشتر مورد پسند نوجوانان و مخصوصا دخترها می باشد. طرح های محافظ شارژ عروسکی دارای رنگ های زیبا و متنوع و اشکال عروسکی متنوعی است.

  1. محافظ و روکش کابل شارژ و هندزفری نخ کاموا:

این مدل محافظ ها با استفاده از نخ کاموا در رنگهای مختلف به وسیله دست بافته می شوند که از استحکام بالایی برخوردار هستند و از کابل شارژ و هندزفری به خوبی محافظت می کنند. با استفاده از این روش حتی می‌توانید تمام طول کابل را ببافید و از آن به عنوان یک محافظ سیم شارژر زیبا بهره ببرید. مزیت بزرگ بافتن کابل شارژ با کاموا، ارزان بودن آن است و هر وقت بخواهید، می‌توانید کابل را با رنگ جذاب دیگری ببافید.

خرید محافظ کابل شارژ و هندزفری

قیمت محافظ کابل شارژ و هندزفری آیفون و سامسونگ

قیمت محافظ شارژ آیفون و محافظ کابل شارژ اندروید به دلیل تنوع مدل و طرح و رنگ متفاوت می باشد. شما می توانید برای خرید محافظ کابل شارژ ساسمسونگ و آیفون و همچنین محافظ هندزفری به سایت های فروش اینترنتی مراجعه کنید و مدل های مختلف را مشاهده و بررسی نموده و سپس خرید کنید. هرچقدر جنس محافظ کابل شارژ و هندزفری از کیفیت بیشتری برخوردار باشد قیمت آن نیز بالاتر است.

 

در ادامه لیستی از چند مدل محافظ کابل شارژ و هندزفری آیفون و سامسونگ باکیفیت، شیک و ارزان موجود در بازار را برای شما آماده نمودیم. می توانید با کلیک بر روی هر تصویر یا آیتم موردنظر، اطلاعات بیشتری راجب آن محصول بدست آورید.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.