قیمت خرید 20 مدل هندزفری akg

سامسونگ یکی از شرکت های بزرگ و پیشرو در زمینه تولید و طراحی تلفن همراه و تجهیزات و لوازم جانبی آن است که یکی از محصولات پرفروش آن، هندزفری سامسونگ (بی سیم و سیمی) می باشد. یکی از مدلهای باکیفیت هندزفری سامسونگ سیمی، هندزفری akg می باشد. AKG یک مارک استودیویی قدیمی با تجربه 70 ساله در زمینه صوتی است که شرکت سامسونگ با همکاری این شرکت و استفاده از تجربه و تکنولوژیهای آن، هندزفری AKG را که دارای خروجی صدای باکیفیت و فوق العاده واضح است، طراحی و تولید می کند. اگر شما هم قصد خرید هندزفری akg را دارید این مقاله را تا انتها دنبال نمایید.

 

هندزفری akg

این هندزفری دارای طراحی زیبا و ارگونومیک حرفه ای است که با داشتن گوشی هایی به شکل کج، به خوبی درون گوش قرار می گیرند. سامسونگ برای اولین بار از هندزفری akg برای گوشی گلکسی S8  و S8 Plus استفاده نمود. صدای بی نظیر و شفاف این هندزفری رضایت کاربران زیادی را در پی داشته است.

خرید هندزفری akg

بررسی هندزفری akg سامسونگ

هندزفری AKG که همراه با گوشی های پرچمدار سامسونگ عرضه می‌شود کیفیت بالایی دارد و از یکسری ویژگی هایی برخوردار است که آن را از دیگر هندزفری های موجود در بازار متمایز نموده است. در اینجا به بررسی جنبه های مختلف هندزفری akg سامسونگ می پردازیم.

  1. کیفیت ساخت و جنس بدنه هندزفری akg:

جنس بدنه هندزفری AKG ترکیبی از مواد اولیه فلزی و پلاستیکی است. این هندزفری وزن کمی دارد و در برابر ضربه مقاوم است. از نظر کیفیت ساخت، این هندزفری در حد محصولات رده بالا نیست اما به نسبت قیمت کیفیت عالی دارد.

  1. سیم هندزفری akg:

کیفیت صدا و عمر بالای این هندزفری بخاطر استفاده از رشته های به هم تنیده برای سیم آن می باشد. قسمت پایین کابل پوشش پارچه های دارد و بخش بالا آن که به گوش نزدیک است پوشش لاستیکی دارد.

  1. طراحی و ارگونومی هندزفری akg:

نوع طراحی هندزفری akg اصل کمی متفاوت است و گوشی های آن تا حدی کج هستند که باعث می شود به خوبی در گوش جای بگیرند و هنگام استفاده از آن احساس راحتی داشته باشید. از آنجایی که مدل هندزفری akg  سامسونگ، توگوشی است و داخل گوش قرار میگیرد، سه مدل از سرگوشی های این هندزفری همراه با محصول ارائه می شود تا در صورتی که سری گوشی بزرگ یا کوچک بود از آن استفاده کنید.

  1. کیفیت صدای هندزفری akg:

این هندزفری از ووفر 11 میلی متری و توییتر 8 میلی متری بهره می برد که باعث ایجاد صدایی فلت، واضح و باکیفیت می شود. میزان باس صدای این هندزفری نه بالا است و نه پایین، و کاملا مناسب و متعادل می باشد. نویزگیری و حذف صداهای مزاحم محیط اطراف در این هندزفری خوب می باشد و همچنین هنگام استفاده از آن، بخاطر خوب قرار گرفتن در گوش، صدا از آن به بیرون درز نمی کند.

  1. اتصال هندزفری akg:

درست است که هندزفری AKG بهمراه گوشی اس 8 عرضه می شود اما این هندزفری با تمام گوشی ها و تبلت ها و حتی کامپیوتر سازگار است و همان کیفیت صدا را ارائه می‌دهد.

  1. میکرفون هندزفری akg:

میکروفون این هندزفری پشت کنترلگر صدای هندزفری قرار دارد و بسیار قوی و باکیفیت می باشد و به خوبی صدای شما را رد می کند.

 

قیمت هندزفری akg

با توجه به تولید و عرضه نسخه های کپی از این هندزفری، قیمتها در بازار متفاوت می باشد. قیمت خرید هندزفری akg اصل بعلت کیفیت بهتر، بالاتر از مدلهای کپی آن می باشد. اما در مجموع هندزفری akg جزو هندزفری های رده متوسط محسوب می شود و به نسبت کیفیتش قیمت مناسبی دارد. شما می توانید برای خرید هندزفری akg سامسونگ دیجی کالا از طریق این سایت فروش اینترنتی مدلی را که مدنظر دارید انتخاب و خریداری نمایید.

 

در این مقاله سعی نمودیم نکاتی را جهت خرید هندزفری akg به شما ارائه دهیم تا بتوانید انتخابی راحت و مناسب داشته باشید. در ادامه لیستی از قیمت خرید 20 مدل هندزفری akg برای شما آماده نمودیم. می توانید با کلیک بر روی هر تصویر یا آیتم موردنظر، اطلاعات بیشتری راجب آن محصول بدست آورید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.