قیمت خرید 25مدل چادر نماز ساده و آستین دار

چادر نماز یکی از پرفروش ترین چادرها در کشورهای اسلامی است. این نوع چادرنه تنها در تمام خانه های ما ایرانیان یافت می شود، بلکه در امام زاده ها، مساجد و نمازخانه های ارگان های دولتی نیز وجود دارد.

از طرف دیگر،با هدیه دادن یک چادر نماز آستین دار زیبا به دخترتانی که تازه به سن تکلیف رسیده اند، می توانید انها را به ادای واجب شرعی اش تشویق کنید.

اما در زمان خرید چادر نماز چه مواردی را بایستی درنظر بگیریم؟

این مقاله بصورت اختصاصی نکات ضروری انتخاب و خرید چادر نماز و انواع مدل چادر نماز را بررسی می کند. تا انتها ما را همراهی کنید.

[digikala61620228457]

 راهنمای خرید چادر نماز دخترانه

1-جنس پارچه چادر نماز ساده

پارچه های چادری با توجه به نوع مصرف از جنس های مختلفی تهیه و دوخته می شوند. جنس نخ های انواع پارچه چادر نمازی عمدتا به شرح زیر است:

●پلی استر ویسکوز – پلی استر ویسکوز

●پلی استر ویسکوز – فلامنت

●پلی استر پنبه – فلامنت

●فلامنت – پنبه

●فلامنت – فلامنت پنبه

●فلامنت – فلامنت

جنس معمول پارچه های چادری موجود در بازار جنس تترون است و اکثر مشتری ها خواهان خرید همین نوع هستند.

2- قد و اندازه چادر نماز

از آنجاییکه شرط قبولی نماز برای بانوان، پوشش کامل بدن به جزء دست و پاها تا مچ است، در زمان خرید چادر نماز ساده، قد چادر را حتما متناسب با قد و فیزیک بدن تان انتخاب کنید.

3- قابلیت شستشو

پارچه چادر نمازی انتخاب کنید که قابلیت شستشوی خوبی داشته باشد. به این ترتیب، به محض ایجاد کثیفی و لکه بر روی چادر می توانید آن را براحتی بشورید و از آن مجددا استفاده کنید.

فراموش نکنید تمیز بودن مخصوصا در زمان دعا و نیایش به درگاه حق تعالی در اسلام بسیار سفارش شده است.

 

4- رنگ و طرح پارچه چادر نماز

انتخاب طرح و رنگ پارچه چادر نماز کاملا سلیقه ای است. با این وجود، در روایاتی که از ائمه اطهار در دست می باشد، تاکید شده که از لباس های روشن و ساده در زمان اقامه نماز استفاده کنید. علاوه بر این، رنگ های روشن سبب آرامش و تعمیق ارتباط با خدای تعالی و ایجاد حس و حال خوب و عرفانی می شود.

 

5- مدل چادر نماز

چادر نماز در دو نوع جلو باز و جلو بسته طراحی و تولید می شود. اگر بستن چادر در قسمت جلوی بدن برایتان دشوار است، می توانید از مدل های جلوبسته استفاده کنید. در غیر اینصورت، مدل های سنتی و جلوباز چادر نماز گزینه مناسبی است.

 

خرید چادر نماز آستین دار

یکی از مدل های چادر نماز، چادرنماز آستین دار است. این مدل، همانطور که از نامش پیدا است، دارای آستین است که در قسمت مچ کشی می شوند.جنس اکثر آنها نخی یا تترون است که بسیار سبک و خنک می باشند. این نوع می تواند بصورت جلو بسته و جلو باز طراحی و دوخته شود. در برخی از مدل های آن، مقنعه سرخود به آن اضافه شده تا نیاز به پوشیدن مقنعه یا روسری در زیر چادر نباشد.

 

خرید اینترنتی چادر نماز کیسه ای

چادر نماز کیسه ای یکی از پرطرفدارترین مدل های این نوع چادر است که مزیت های فراوانی دارد. این نوع چادر در قسمت جلو بسته است. همچنین مقنعه سرخود و آستین هایی با مچ کشی دارد که شما را از پوشیدن ساق دست یا مقنعه بی نیاز می کند. طراحی آن به گونه ای است که حجاب تان در زمان ادای فریضه الهی کامل می کند.

چادر نماز کیسه ای فری سایز است و برای تمامی بانوان با سایزهای متفاوت، اندازه می شود.

 خرید چادر نماز

ویژگی های یک چادر نماز خوب

امروزه، طراحان حوزه حجاب و پوشش اسلامی طرح های متنوع و خلاقانه ای را بر روی چادر نمازها پیاده می کنند. بعنوان مثال، برخی از مدل ها دارای مقنعه سرخود هستند که بخوبی ناحیه رویش مو را می پوشاند و تنها گردی چهره دیده می شود.

دوختن آستین به چادر نیز یکی از طرح های خلاقانه ای است که به پوشش کامل بانوان در زمان نماز خواندن کمک می کند. با این آستین ها دیگر نیازی نیست نگران دیده شدن دست هایتان در زمان پوشیدن لباس های آستین کوتاه باشید.

یکی از مواردی که اخیرا به چادر نماز اضافه شده است، دوخت یک یا دو جیب بر روی ان است. به این ترتیب، می توانید مهر یا تسبیح و…تان را درون جیب ها قرا دهید.به این نوع چادرهای جیب دار، مدل احرامی نیز می گویند.

قیمت چادر نماز

قیمت چادر نماز بسته به جنس پارچه، کیفیت دوخت و سایز آن متفاوت است. در زمان خرید چادر نماز، مدلی را انتخاب کنید که سبک و راحت باشد و هیچگاه کیفیت را فدای قیمت نکنید.

نکات بیان شده در این مقاله هنگام انتخاب چادر نماز بسیار اهمیت دارند. در ادامه مطلب، لیستی از چندین نمونه چادر نماز باکیفیت، خوش طرح، رنگ و با دوختی مناسب را برای شما آماده کرده‌ایم. با کلیک روی تصویر یا دکمه هر آیتم، می‌توانید تصاویر و اطلاعات بیشتری را درباره محصول به دست بیاورید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.