با پافر کوتاه چه شلواری بپوشیم؟

امروزه یکی از لباس های ترند فصل زمستان، کاپشن پافر است که فروش آن آمار چشمگیر و شگفت انگیزی را نشان می دهد! این لباس به گونه ای طراحی شده است که شما را در برابر رطوبت و باد سرد زمستانی در امان نگه می دارد.

به همین خاطر در این مقاله دور هم جمع شده ایم تا استایل های مناسب با قیمت پافر مردانه را بررسی کنیم و ببینیم چه شلواری با این کاپشن، تیپ جذاب و خیره کننده ای فراهم می کند.

کاپشن پافر چیست؟

در اصل کاپشن پافر انواع مختلف دارد؛ بعضی از مدل های آن به صورت وست هستند و آستین ندارند، بعضی کلاه دارند، بعضی هم به صورت بلند طراحی شده اند. در اینجا صحبت از سبک پافر کوتاه است و مثال هایی که پیشنهاد می شوند برای انواع آستین دار و بدون آستین قابل استفاده اند.

پافر (down vest)، محصولی است که با شروع سرما و فصل زمستان تقاضای بالایی پیدا می کند. یکی از کاپشن های پرطرفدار، کاپشن بدون آستین (puffer vest) است که پر از مواد عایق بوده و حجم زیادی دارد و برای جلوگیری از سرما و گرم کردن بدن بسیار کاربردی هست.

انواع شلوار متناسب با پافر کوتاه

در ادامه بهترین شلوارها با کاپشن پافر کوتاه را بررسی می کنیم:

شلوار کارگو و پافر

با پافر کوتاه چه شلواری بپوشیم؟

از آنجایی که پافر تنوع رنگی زیادی دارد؛ یکی از بهترین شلوارهایی که با آن پیشنهاد می شود، شلوار کارگو یا شش جیب مشکی است. انواع پافر کوتاه را می توانید با این شلوار ست کنید. یکی از نمونه های شیک آن پوشیدن پافر کاراملی یا قهوه ای روشن با شلوار کارگو مشکی و نیم بوت زغالی است.

شلوار گرافیکی

با پافر کوتاه چه شلواری بپوشیم؟

به استایل های کلاسیک علاقه دارید؟ برای داشتن این تیپ کاپشن پافر سفید رنگ را با شلوار گرافیکی یا طرح دار پیشنهاد می کنیم.

سفید مانند مشکی، رنگ مادر محسوب می شود و به همین دلیل می توانید هر رنگی از شلوار گرافیکی را با آن ست کنید. برای این که تیپ اسپرت قشنگی داشته باشید، زیر پافر تیشرت لانگ مشکی بپوشید. اگر پافر بدون آستین را انتخاب می کنید، ترجیحاً زیر آن تیشرت سفید بپوشید.

شلوار ارتشی

با پافر کوتاه چه شلواری بپوشیم؟

بعضی از افراد به استایل های جدی  و تیره علاقه دارند. می توانید کاپشن پافر مشکی را با شلوار ارتشی یا نظامی ست کنید. چون این استایل حالت اسپرت و ورزشی دارد از کفش های ورزشی ساقدار مانند نیوبالانس در کنار آن استفاده کنید و ظاهرتان را با یک کلاه بیس بال مشکی تکمیل سازید.

شلوار خاکی

استایل با پافر کوتاه با شلوار خاکی هم امکان پذیر است. اگر این سبک شلوار را دوست دارید، می توانید آن را با پافر آجری کوتاه ست کنید. رنگ این استایل برگرفته از رنگ های گرم زمین است و باب میل پسران جوانی است که به طبیعت علاقه زیادی دارند.

برای این که جذاب تر به نظر برسید، از تضاد رنگ های تیره و روشن استفاده کنید. شلوار خاکی را کمرنگ تر از کاپشن در نظر بگیرید و از نیم بوت کلارک کنار آن استفاده کنید.

شلوار جین و پافر کلاهدار

با پافر کوتاه چه شلواری بپوشیم؟

به طور کلی ترکیب پافر مردانه با شلوار جین، یک استایل برازنده برای آقایان به حساب می آید. بنابراین یکی از شلوارهایی که در کنار پافر توصیه می شود، شلوار لی آبی رنگ است. می توانید کاپشن پافر سیاه و کلاهدار را با شلوار جین مشکی یا آبی آسمانی ست کنید و برای جذابیت بیشتر، کفش کتانی آدیداس همراه با کاپشن بادی مردانه بپوشید.

دایان شاپ یکی از فروشگاه های آنلایی است که می توانید انواع شلوار جین و پافر را با قیمت های مناسب خریداری کنید.

شلوار شطرنجی و پافر

شلوار شطرنجی یا چهارخانه سیاه سفید، گزینه ای فوق العاده برای ست کردن با کاپشن پافر کوتاه یا پافر بدون آستین به شمار می آید.

از آنجایی که رنگ های کلاسیک سیاه و سفید در این شلوار به کار رفته است، فراموش نکنید که باید پافر مشکی یا سفید را با آن بپوشید. به تن کردن پافر مشکی ضخیم ایده بهتری است و اگر تیشرت سفید زیر آن بپوشید، استایلتان محشر خواهد شد.

شلوار اسلش

با پافر کوتاه چه شلواری بپوشیم؟

یکی دیگر از زیباترین گزینه ها برای پافر کوتاه، پوشیدن شلوار اسلش است. اگر این سبک شلوار را می پسندید، حتماً فردی باانرژی و پرذوق هستید و دوست دارید با ظاهرتان جلب توجه کنید.

شلوارهای اسلش روشن مانند خاکستری کمرنگ همراه با پافرهای پاستلی مانند صورتی یا فسفری عالی می شوند. همچنین اگر به فکر خرید انواع کاپشن مردانه جدید هستید، می توانید از محصولات باکیفیت و ارزان فروشگاه اینترنتی دایان شاپ بازدید کنید.

شلوار جین اسلیم فیت و پافر

دوست دارید در میان جمع جنتلمن دیده شوید و باب میل خانم های خوش پوش و باسلیقه رفتار کنید؟ پافر کوتاه یک انتخاب خوب برای شما خواهد بود. شلوار جین اسلیم فیت مشکی، ایده ای زیبا و بی نظیر در کنار پافر مردانه قهوه ای رنگ است و مرد را سنگین و باوقار نشان می دهد.

شلوار کتان ساده

با پافر کوتاه چه شلواری بپوشیم؟

یکی دیگر از استایل های پیشنهادی برای پاییز و زمستان، پوشیدن کاپشن پافر در کنار شلوار کتان و گرم است. ترکیب شلوار کتان مشکی با پافر رنگی، استایل شیکی را ایجاد می کند. می توانید از پافرهای وست استفاده کنید و متناسب با آن یک یقه اسکی زیر آن بپوشید.

شلوار چینو

معمولاً شلوار چینو را با پافر در استایل تک رنگ و خیابانی به کار می برند. اگر از سبک ضخیم پافر خوشتان می آید، می توانید آن را با شلوار چینو به بپوشید و هر دو را به یک رنگ انتخاب کنید.

در نهایت جذابیت استایل را با یک هودی همرنگ چند برابر کنید. نکته ای اینجا وجود دارد که به قانون تناقض رنگ ها اشاره می کند. توصیه می کنیم رنگ هودی را روشن تر از پافر و شلوار انتخاب کنید تا باکلاس و خوش تیپ به چشم آیید.

شلوار رنگی

با پافر کوتاه چه شلواری بپوشیم؟

در نهایت به انواع شلوار رنگی می رسیم. شلوارهای رنگی را می توانید با پافر تیره یا پافر رنگی ست کنید. توصیه می کنیم که در این کار کمی سلیقه به خرج دهید.

پافر رنگی بلوکی یا چهارخانه در کنار شلوار رنگی، استایل جالب و شادی فراهم می کند که مورد علاقه جوانان و مردان پرشور و باانگیزه است. برای پیدا کردن پافر مناسب با شلوارهای رنگی، بازدید از فروشگاه دایان شاپ یادتان نرود.

حرف آخر

همه استایل ها با پافر کوتاه در نهایت به تیپ اسپرت و فانتزی منتهی می شود و واقعیت این است که نمی توان با پافر استایل رسمی داشت. با این وجود می توان با این استایل، خوش تیپ در محل کار و مهمانی ها ظاهر شد. ابتدا هدفتان را از خرید پافر مشخص کنید و ببینید کدام استایل را بیشتر می پسندید. در نهایت متناسب با پافرتان برای خرید شلوار اقدام کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.