قیمت روز تبلت و لیست قیمت تبلت 2022

دنیای دیجیتال امروز به تلفن های همراه و تبلت های هوشمند گره خورده است و اکثر افراد برای کارهای روزمره، وب گردی، تماشای فیلم و عکس و … از این وسایل استفاده می کنند. در این بین تبلت ها جایگاه ویژه و طرفداران خاصی دارند.

بهترین تبلت برای یک شخص تبلتی است که مناسب کار و نوع استفاده او باشد و بتواند نیازهای موردنظر را پاسخ دهد. در این مقاله قصد داریم به بررسی نکات خرید و قیمت روز تبلت و لیست قیمت تبلت بپردازیم. اگر شما هم قصد خرید تبلت را دارید تا انتها این مطلب را دنبال نمایید.

نکات خرید تبلت

تبلت ها ویژگی های مختلفی دارند و براساس همین ویژگی ها و مشخصات به انواع مختلفی تقسیم می شوند. برای خرید بهترین تبلت که مناسب شما باشد باید به یک سری نکات توجه نمایید.

نوع نیاز شما و کاربرد تبلت

مهمترین نکته این است که نوع کار و هدف خود را از خرید تبلت مشخص نمایید. برای مثال تبلت را بعنوان وسیله کار یا برای تماشای فیلم و عکس و دیگر موارد نیاز دارید؟ امکان اتصال به اینترنت برایتان مهم است یا نه؟

نوع نیاز شما باید مشخص باشد تا بتوانید بهترین تبلت که مناسب کار شما باشد را خرید نمایید. شاید برای نوع استفاده شما یک تبلت ارزان قیمت مناسب باشد و شاید نیاز به یک تبلت پیشرفته و گرانتر داشته باشید.

ابعاد تبلت

تبلت‌های امروزی در اندازه های مختلف ساخته می‌شوند که هرکدام کاربردی دارند. ابعاد تبلت‌ها بسیار متنوع است و تبلتهای موجود در بازار ابعادی بین 7 تا 17 اینچ دارند. معمولا برای خرید تبلت ارزان باید به سراغ تبلت هایی با ابعاد کوچکتر و امکانات کمتر رفت.

تبلت های لنوو و هواوی که ابعاد کوچک و قیمت مناسبی دارند می توانند گزینه خوبی برای استفاده روزمره مثل وب گردی باشند. می توانید از طریق سایت های اینترنتی فروش تبلت و تلفن همراه و لوازم دیجیتال، قیمت روز تبلت لنوو و قیمت روز تبلت هواوی را بدست آورید.

خرید تبلت

وزن و کیفیت ساخت تبلت

کیفیت ساخت تبلت باید خوب باشد و از قطعات درجه یک و باکیفیت استفاده شده باشد تا کارایی مناسبی داشته باشد و دچار مشکل نشود. اگر کار شما به گونه ای است که استفاده زیادی از تبلت دارید و مدت طولانی تری آن را با دستان خود نگه می دارید باید تبلتی با وزن پایین انتخاب کنید تا دچار خستگی و مشکل هنگام استفاده نشوید.

تبلت های سامسونگ و ایسوس کیفیت عالی دارند و می توانید برای مشاهده قیمت روز تبلت سامسونگ و قیمت روز تبلت ایسوس به سایت های فروش آنلاین مراجعه نمایید.

پردازنده تبلت

پردازنده تبلت شما باید دارای قدرت کافی برای اجرای انواع برنامه ها را داشته باشد. اکثر تبلت‌های موجود در بازار به پردازنده‌هایی مجهز هستند که می‌توانند اپلیکیشن‌های معمول و عمومی را به ‌شکل روان اجرا کنند.

اگر به دنبال تبلتی برای انجام نرم افزار های قوی هستید باید تبلتی با پردازنده قدرتمند تهیه نمایید. همانند دنیای موبایل، قیمت تبلت ارزان به دلیل استفاده از پردازنده‌های چهار هسته‌‌ ای می باشد که خرید آن‌ها دیگر توصیه نمی‌شود.

پردازنده‌های توانمند‌تر تبلت‌ها به عموما ۸ یا تعداد بیشتری از هسته مجهز هستند. حافظه‌ی رم نیز مانند گوشی‌های هوشمند، در تبلت‌ها یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌ها است. پیشنهاد می‌کنیم تبلتی با حداقل ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم خریداری کنید تا تضمین خوبی از عملکرد بدون مشکل آن در اجرای اپلیکیشن‌های سنگین و کاربری مناسب طی سال‌های آینده داشته باشید.

صفحه نمایش تبلت

صفحه‌نمایش تبلت باید زاویه‌ی دید گسترده، وضوح زیاد و پنلی با توانایی نمایش صحیح رنگ‌ها داشته باشد. بسیاری از افراد تبلت را اصلی‌ترین وسیله برای تماشای فیلم می‌دانند و به ‌همین دلیل صفحه‌نمایش در تبلت‌ها از اهمیت زیادی برخوردار است. صفحه نمایش تبلت های اپل و سامسونگ نسبت به دیگر برندها دارای بالاترین کیفیت هستند و از اشباع رنگ، وضوح تصویر (رزولوشن) و تراکم پیکسلی خوبی برخوردارند.

قیمت انواع تبلت

قیمت تبلتها با توجه به مولفه هایی نظیر برند سازنده، نوع پردازنده و توان و قدرت تبلت، ابعاد و اندازه، کیفیت ساخت، صفحه نمایش، دوربین و دیگر امکانات متفاوت می باشد. هر چقدر امکانات و مشخصات و قدرت تبلت بالاتر باشد قطعا قیمت آن نیز بیشتر می باشد.

برای مثال قیمت روز تبلت هواوی 10 اینچ در مقایسه با تبلت های اپل بخاطر امکانات کم و کیفیت ساخت پایین، ارزانتر است.

امیدواریم با مطالبی که ارائه شد بتوانید بهترین تبلت را انتخاب و خرید مناسب و خوبی داشته باشید. در ادامه لیستی از انواع تبلت باکیفیت و ارزان موجود در بازار را برای شما آماده نمودیم. می توانید با کلیک بر روی هر تصویر یا آیتم موردنظر اطلاعات بیشتری راجب آن محصول بدست آورید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.