معرفی نیروها و قدرت شخصیت های بازی کلش اف کلنز

بازی کش اف کلنز شخصیت های مختلفی دارد که هر کدام دارای ویژگی و قابلیت های متفاوتی دارند. تعداد سربازها و اختیارات آن ها طبق شرایط و سطح بازی شما در اختیارتان قرار داده می شود. توانایی هر سرباز و عملکرد هر کدام در قسمت های مختلف بازی متفاوت است و با شناخت دقیق آن ها می توانید برای حمله ها برنامه ریزی کرده و موفقیت بیشتری به دست آورید. در این مطلب قصد داریم شخصیت های بازی کلش اف کلنز را به شما معرفی کنیم و اختیارات و توانایی هرکدام را به صورت مختصر توضیح دهیم. تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

بربر (Barbarian)

بعد از دانلود بازی و شروع مبارزه، بربرین اولین سربازی است که در اختیار شما قرار داده می شود. این سرباز تنها تا سطح ۷ بازی می تواند همراه شما باشد و در لول هایی بالاتر برا مبارزه به نیروهای قوی تری دارید، اما در ابتدای بازی بسیار برای شما مفید خواهند بود اما در لول های بالاتر رفته رفته از قدرتشان کاسته می شود. این سرباز برای حمله های گروهی عملکرد بسیار خوبی دارد و معمولا به اولین ساختمانی که نزدیک می شود می تواند حمله کند؛ در واقع از ساختمان های نزدیک تر و در دسترس تر حمله را آغاز می کند و در صورتی که با نیروهای حریف نیز برخورد کند حمله به آن ها را در اولویت قرار می دهد.

آرچر (Archer)

آرچرها یا کمانداران نیز جز سربازهای اولیه ای است که در مراحل ابتدایی بازی در اختیار شما قرار داده می شود. با سربازان آرچر می توان از راه دور دشمن را هدف قرار داد که این قابلیت در مواقع خاص بسیار مفید و کاربردی است. نکته منفی درباره آرچرها، ضعف در برابر حمله است به این صورت که با کوچکترین ضربه ها جان خود را از دست می دهند. از حضور سربازان آرچر تا سطح ۷ می توانید استفاده کنید. نکته قابل توجه این است که آرچرها در حمله های گروهی بسیار قوی عمل می کنند، به عبارتی قوی تر از سربازان بربر هستند. هرچه به لول بالاتر برویم برد تیر آن ها بیشتر خواهد و حریف را در فاصله های بیشتر می توانند هدف قرار دهند.

جاینت (Giant)

نام دیگر جاینت غول است که می توان گفت یکی از بهترین سربازانی هستند که تا لول ۷ بازی در اختیار شما قرار دارند. عملکرد این غول به این صورت است که ابتدا ساختمان های دفاعی دشمن را مورد حمله قرار داده و بعد از آن به سراغ ساختمان های داخلی می رود. جاینت در کنار سربازان دیگر بسیار بهتر عمل کرده و قدرت شما را در حمله بیشتر می کند. اولیت جاینت دفاع در برابر دشمن است و به اصلاح می توان گفت شخصیت صلح طلبی دارد؛ از این رو ابتدا ساختمان هایی که به سربازان شما آسیب می رساند را مورد حمله قرار می دهد. استفاده چندتایی از جاینت به همراه هیلر می تواند قدرت خوبی به شما بدهد.

<strong>معرفی نیروها و قدرت شخصیت های بازی کلش اف کلنز</strong>

گوبلین (Goblin)

گوبلین یکی دیگر از سربازان مفیدی است که تا هفت مرحله قابل ارتقاست. گوبلین در لغت به معنای جن است و دلیل انتخاب این نام سرعت آن هاست. جان کم گوبلین یکی از نقطه ضعف های او به شمار می رود و خیلی زود از بین می رود. این سرباز قدرت دفاعی زیادی ندارد و مهارت او در دزدین طلا و اکسیر است. ویژگی مثبت این سربازها سرعت و چابکی آن هاست که برای موفقیت شما بسیار مفید. به سرعت به طرف مخازن طلا رفته و تمامی طلاها و اکسیرها می دزدند اما اگر با حریف برخورد کنند نمی توانند از خودشان دفاع کنند و به دلیل خون کم آن ها به سرعت می میرند.

وال بریکر (Wall Breaker)

وال بریکر یا به زبان فارسی دیوار شکن یکی از سربازان مفیدی است که شکل ظاهری آن برای پیروز شدن در حملات بسیار عملکرد خوبی دارد؛ در واقع کار اصلی این سرباز شکستن دیوارهاست، به این صورت که بمبی را حمل کرده و هنگامی که به یک دیوار می رسد آن را منفجر کرده و دیوار فرو می ریزد. زمانی که می خواهید به پایگاه یا دهکده حریف حمله کنید برای شکستن دیوارکشی ها این سرباز بسیار برایتان مفید است. این سرباز تا ۶ مرحله می تواند ارتقا داده شود.

بالون (Balloon)

بالن ها یک نیروی هوایی بسیار قوی هستند که در بازی کلش اف کلنز (clash of clans) در اختیار شما قرار می گیرد. برای حملات هوایی بسیار کاربردی و مفید بوده و ابتدا دیوارها و سپس سایر قسمت های ساختمان را مورد حمله قرار می دهند. بالن را تا ۶ مرحله می توانید ارتقا دهید. تنها نکته منفی در مورد این نیروی هوایی سرعت پایین آن است که لازم است هنگام استفاده از آن دقت کافی داشته باشید. باید توجه داشته باشید که در کلن حریف شما ممکن است ضد هوایی و بمب های مخفی وجود داشته باشد که منجر به از بین رفتن بالن شما شود؛ بننابراین در استفاده از بالون ها دقت کافی داشته باشید.

ویزارد (Wizard)

یکی دیگر از سربازان قوی و مفیدی که در بازی کلش اف کلنز در اختیار شما قرار دارد ویزارد است که برای حمله کردن و دفاع بسیار عملکرد خوبی دارند. سرعت بالای آن ها باعث موفقیت شما شده و با زدن ضربه با قدرت بالا می تواند حریف شما را به سرعت از بین ببرد. نکته منفی که در مورد این سرباز وجود دارد این است که خون کمی دارد و زود می میرد.

هیلر (Healer)

هیلر که در زبان فارسی به معنای فرشته نجات است در عمل نیز همان کار راانجام می دهد. در واقع هیلر نه می تواند در حملات شرکت کند نه هنگامی که در برابر حمله قرار گرفت از خودش دفاع کند، فقط هنگام آسیب دیدن نیروهای خودی می تواند با تزریق خون، آن ها را نجات دهد. هیلر تا ۴ سطح قابل ارتقاست و برای عملکرد بهتر بهتر است با جاینت و گولم استفاده شود.

دراگون (Dragon)

دراگون یکی دیگر نیروهای هوایی است که برای حمله هوایی می توانید از آن ها استفاده کنید. دراگون ها که به شکل خفاش هستند در هوا پرپاز کرده و ساختمان های حریف را با گلوله های آتشین مورد حمله قرار می دهد. تا ۵ مرحله قابل ارتقاست. نکته ای که باید هنگام استفاده از دراگون باید به آن دقت کنید این است که در قسمت هایی از کلون از آن ها استفاده کنید که ضد هوایی ندشته باشد. دراگون به همراه اسپل سرعت و اسپل سرعت قدرت و عملکرد بهتری خواهد داشت.

مینیون (Minion)

یکی دیگر از سربازهای هوایی مینیون است که با سرعت بالا و ضربات پر قدرت به دشمن حمله می کند اما جان کمی داشته و زود از بین می روند. با اکسیر سیاه می توانید مینیون را بسازید و تا ۶ سطح آن ها را ارتقا دهید.

<strong>معرفی نیروها و قدرت شخصیت های بازی کلش اف کلنز</strong>

هوگ (hog)

دسته ای سربازان قوی و سریع که تا ۵ سطح قابلیت ارتقا دارند و به راحتی از روی دیوارهای ساختمان های دفاعی می توانند بپرند. این سرباز نیز از اکسیر سیاه ساخته می شود.

پکا ([P.E.K.K.A)

پکا یکی از قدرتمندترین سربازان در بازی کلش اف کلنز است. این سرباز با وجود سرعت کمی که دارد اما با نهایت قدرت تنها با زدن دو ضربه تمام خون ساختمان حریف را گرفته و خودش با ضربات حریف از بین نمی رود و در اصطلاح سخت جان است و به راحتی کشته نمی شود و همچنین از همه موانع به راحتی می تواند عبور کند. پکا تا ۵ مرحله قایبلیت ارتقا دارد.

ولکیری (Valkyrie)

یکی از دیگر از سربازهای قدرتمند که برای تخریب ساختمان های حریف بسیار عملکرد خوبی دارد و تا ۴ مرحله می توانید آن ها را ارتقاد دهید.

گالم (Golem)

گالم یک سرباز جان سخت و بسیار مقاوم است که به عنوان غول شناخته شده اند. غول های سنگی در برابر حملات دشمن بسیار مقاوم هستند و برای حمله به ساختمان های حریف بسیار عالی عمل می کنند و تا مرحله نیز قابل ارتقا هستند.

ویچ (Witch)

ویچ ها می توانند برای احضار سربازهای دیگر به کار برده شوند و در موقعیت های خاصی می توانید از آن ها استفاده کنید.

لاوا هوند (Lava Hound)

یک پرنده قوی که برای هدف قرار دادن نیروهای هوایی دشمن مورد استفاده قرار می گیرد. در اصطلاح به آن ضد هوایی گفته ی شود و تا سه سطح می توانید آن ها را ارتقا دهید.

در این مطلب سعی کردیم شخصیت های مهم و کاربردی را نام برده و عملکرد آن ها را مختصرا شرح دهیم. علاوه بر سربازان و امکاناتی که با دانلود بازی در اختیارتان قرار داده می شود، می توانید با خرید جم کلش اف کلنز نیز توانایی و قابلیت های اکانت خود را ارتقا دهید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.