قیمت خرید میکروفون یقه ای

اگر از آن دسته از افرادی هستید که قصد ضبط کردن فیلم های آموزشی را دارید و یا قصد دارید پادکست ضبط کنید به راحتی می توانید با خرید میکروفون یقه ای تمام مشکلات خود را برطرف کنید. این نوع میکروفون دارای سایز بسیار کوچکی میباشد و با سادگی بر روی یقه سوار میشود و به همین دلیل به آن میکروفون یقه ای می گویند، کار کردن با این از میکروفون بسیار ساده است و به راحتی میتوانید به کارت صدا یا آمپلی فایر نصب کنید.

میکروفن یقه ای کارل مدل MM-701

گزینه جالب این است که از این نوع از میکروفون برای ضبط ویدئو و پادکست با تلفن همراه هم میتوان استفاده کرد. البته بهتر است بدانید کیفیت ضبط بین تلفن های همراه متفاوت است، بهترین تلفن همراه در این مسئله سامسونگ میباشد.

اگر بخواهیم میکروفون های یقه ای را دسته بندی کنیم باید آن ها را به دو دسته میکروفون یقه ای با سیم و میکروفون یقه ای بیسیم تقسیم کنیم. برای آشنایی بیشتر با این دو نوع میکروفون در ادامه محتوا با ما در بیتستان همراه باشید.

خرید میکروفون یقه ای

خرید میکروفون یقه ای یکی از دغدغه های افرادی است که قصد ساخت کلیپ های معرفی محصول یا ویدئو های آموزشی را دارند به همین دلیل بهتر است در خرید میکروفون یقه ای بسیار توجه کنید، به این مسئله توجه داشته باشید که هر میکروفونی را برای محیط خواص خود طراحی کرده اند و شما نمیتوانید میکروفون استودیویی را در محیط باز که آکوستیک نیست استفاده کنید. در ضمن برای مشاهده قیمت و خرید میکروفن بی سیم می توانید همین الان وارد بخش مربوطه شوید.

میکروفون یقه ای بیسیم

مزایای میکروفن بی سیم دستی و یقه ای

  • آزادی برای حرکت بدون محدودیت های کابل
  • نداشتن نگران از  قطعی کابل‌ها

سوالاتی که هنگام تصمیم گیری برای خرید میکروفن بی سیم مطرح می شود

  • برد میکروفن بیسیم چقدر است؟
  • میتوانم فرستنده و گیرنده را براحتی با هم ست کنم ؟
  • باتری های قابل شارژ را بگیرم؟
  • مدت دوام باطری چقدر است؟
  • میکروفن دستی بیسیم یا یقه ای(Lavalier) یا هدست بگیرم ؟

علاوه بر آزادی حرکت که مزیت قابل توجه یک میکروفون بی سیم است، دلایل زیادی برای انتخاب این گزینه وجود دارد. ایمنی، راحتی و کیفیت صدا بسیاری از مردم معتقدند که یک میکروفون بی سیم نمیتواند قابل اعتماد باشد ولی سیستم های بی سیم دیجیتال امروز فوق العاده دقیق و قابل اعتماد هستند. شما دیگر نیازی به نگرانی از دست دادن کیفیت صدای شما ندارید در طرف دیگر سکه، متوجه شدم که هنگام انتخاب یک میکروفون سیمی مزایای مشخصی دارد. بسیاری از کاربران بدلیل ترس از انتخاب فرکانس یا عمر باتری میکروفن های سیمی را ترجیح میدهند.لازم به ذکر است هنگام خرید از فروشگاه ما به شما نحوه استفاده صحیح از میکروفن بیسیم آموزش داده می‌شود.

نکته مهم : تفاوت میکروفون های بیسیم ارزان و گران در کیفیت و برد میکروفن هاست .(خرید بهترین مارک و ارزانترین پنکک های آرایشی)

قیمت میکروفون یقه ای

میکروفن‌های یقه‌ای کاربردهای بسیار زیادی دارند. علاوه‌بر این‌که در برنامه‌ها و تشریفات قابل استفاده هستند، در مکان‌هایی که نیاز به تحرک زیاد است، مانند برنامه‌های ورزشی، کنسرت‌ها و جشن‌ها، استفاده از این میکروفن بسیار کارآمد است. میکروفن یقه‌ای مدل یانوی Y، به دلیل قیمت مطلوبی که دارد، برای افرادی که قصد استفاده از این نوع میکروفن را تنها برای چند مرتبه دارند، انتخاب بسیار خوبی خواهد بود. میکروفن یقه‌ای مدل یانوی Y، وزنی برابر با ۱۱ گرم دارد اسفنج جذب صدای آن، قطری ۹ میلی‌متری دارد. گفتنی ا‌ست کابل این میکروفن، ۲ متر است، که بهتر است هنگام استفاده از آن، این مورد را در نظر داشته باشید، تا از کشیدگی کابل جلوگیری شود.

خرید میکروفن یقه ای

نکات مهم که حتما باید برای خرید میکروفون یقه ای موبایل درنظر بگیرید:

  1. اگر مورد استفاده شما در جایی هست که سروصدای محیط زیاده پیشنهاد میکنم بجای میکروفون یقه ای، میکروفون هدمیک بخرید که دور گوش قرار میگیره و میکروفون کاملا جلوی دهان قرار میگیره و دریافتی صدای گوینده خیلی بیشتر از محیط اطراف میشه
  2. اگر مورد استفاده شما ضبط صدا در منزل یا اتاق کار و محیط‌های بسته هست که فاصله شما از دوربین زیاد نیست پیشنهاد میکنم میکروفون یقه ای سیم دار بخرید. چون با وجود کیفیت یکسان قیمت پایینتری از مدل های بیسیم دارند.
  3. اگر مورد استفاده شما ضبط صدا در کلاسهای بزرگ یا سخنرانی در مکان‌های بزرگ و سمینارها هست میتونید به میکروفون یقه ای بیسیم فکر کنید. هرچند اگر میخواهید با وجود کیفیت بالا هزینه کمتری بکنید میتوانید با یک ریکوردر(یا موبایل دیگر) میکروفون یقه ای سیم دار رو به کاربری بیسیم تبدیل کنید فقط در این حالت باید بعد از ضبط تصویر صدا را به فایل ضبط شده بچسبانید.
میکروفن یقه ای بیسیم

شاید برای راحتی در حین کار قصد خرید میکروفون بی سیم را داشته باشید. به هر حال میکروفن بی سیم مزایای متنوعی را در اختیار شما قرار می دهد. یکی از نکات مهمی که نباید از آن غفلت کنید، تطابق فرکانسی است. برای استفاده از این نوع میکروفون ها، لازم است فرکانس دستگاه دریافت کننده و میکروفون تطابق داشته باشند. برای اینکه خیال خودتان را راحت کنید می توانید یک سیستم بی سیم کامل خریداری کنید، در غیر اینصورت اگر آنها را جدا از هم خریداری می کنید، اطمینان یابید که هر دو روی یک پهنای باند کار کنند.

میکروفن یقه ای برای گوشی

میکروفون یقه ای برای گوشی های هوشمند RODE – SMART LAV+
– میکروفون با سیم یقه ای حرفه ای با کیفیت برودکست دارای جک TRRS
– کپسول کاندنسر تمام جهته با کیفیت بالا
– کپسول مینیاتوری و کوچک
– قابلیت کار با گوشی های iOS و برخی مدل های اندروید
– سیم مقاوم و با کیفیت
– دارای ابری مخصوص و گیره نصب روی لباس
– بسیار سبک با وزن 6 گرم
– دارای 12 ماه گارانتی

میکروفون یقه ای smartLav+ یک میکروفون برودکست طراحی شده برای استفاده در فیلم برای سناریو یا برنامه مصاحبه های تلویزیونی یا رادیویی بدون نیاز به تجهیزات حرفه ای تنها با استفاده از یک گوشی هوشمند می باشد.
با میکروفون یقه ای smartLav+ کافی است جک آنرا به ورودی هدفون گوشی متصل کنید و با نرم افزار RODE Rec app یا هر نرم افزار ضبط صدا اقدام به رکورد برنامه خود نمایید.

قیمت میکروفن یقه ای

لیست قیمت روز میکروفن یقه ای را در قسمت محصولات جهت خرید اینترنتی آسان و ارزان خواهید دید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.