قیمت خرید پاور بانک فست شارژ سامسونگ

سامسونگ را می توان یکی از شرکت های بزرگی دانست که امروزه توانسته است محصولات باکیفیتی در زمینه موبایل و لوازم جانبی تولید نماید همچنین این برند را می توان از معدود برند های تولید کننده در زمینه تولید پاوربانک‌ها نام برد که توانسته است نظر بسیاری از کاربران و طرفداران را به خود جلب نماید.در واقع پاوربانک های سامسونگ را می توان بخاطر عملکرد بسیار خوبی که در این سالها از خود نشان داده اند یکی از محبوبترین پاوربانک های بازار ایران دانست که دارای جایگاه ویژه ای در این بازار می باشند.

شارژر همراه سامسونگ مدل Battery Pack ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت

خرید پاوربانک سامسونگ

عملکرد شارژ پاوربانک نسل جدید سامسونگ به طور موثر می تواند زمان شارژ تلفن همراه را به تلفن همراه و قدرت تلفن همراه خود کاهش دهد.عملکرد OVP  نیز از شارژ دو طرفه پاور بانک و گوشی موبایل با ولتاژ بالا به طور موثر جلوگیری می کند. در حالت شارژ شتاب دهنده، منبع تغذیه تلفن همراه می تواند در عرض 220 دقیقه به سرعت و به طور کامل تلفن همراه را شارژ کند.

بر اساس نتایج تست داخلی سامسونگ، سرعت شارژ ممکن است بسته به محیطی که در آن استفاده می شود، متفاوت باشد.
حفاظت از ولتاژ ورودی (15W): این مدار حفاظت overvoltage تجاری (OVP) را به طور موثر از مدارها و تجهیزات خود محافظت  می کند.
پاوربانک دو طرفه شتاب دهنده سامسونگ از مارک های مختلف گوشی و مدل های مجهز به رابط USB BC12، AFC و QC2.0 پشتیبانی می کند. با این حال، در برخی موارد، عملکرد شارژ ممکن است ایده آل نباشد و یا ممکن است در برخی از دستگاه ها قابل اجرا نباشد.این پاور بانک با داشتن دو پورت شارژ می تواند دو دستگاه در یک زمان شارژ کند، تا سریعتر برای استفاده آماده شوند.

بهترین پاوربانک برای گوشی سامسونگ

انتخاب یک پاوربانک خوب برای موبایل و یا لپ تاپ کار آسانی نیست. شاید هر چقدر بیشتر هزینه کنید پاوربانک بهتر خریداری کنید. اما در بازار مدل های مختلفی از 30 هزار تومان تا یک میلیون تومان وجود دارد. شارژر های همراه که با یک بار فول شارژ قادرند تا 10 بار گوشی شما را شارژ کنند.وقتی برای خرید یک powerbank حدود 60 هزار تومان هزینه می کنید. نباید انتظار این پاوربانک چند سال برای شما کار کند. یا اینکه تا 10 گوشی شما را شارژ کند.

بستگی به این دارد که ملاک انتخاب شما چی باشد قیمت ارزان، جنس خوب، فست شارژ بودن، ظرفیت مثلا پاوربانک 10000 یا 20000 یا حتی پاوربانک 30000 میلی آمپر ساعت، یا مارک خوب مثل سامسونگ و شیائومی و.. خوشبختانه شرکت های تولید کننده لوازم جانبی تمامی نیاز های شما را در نظر گرفته اند. تا بهترین پاوربانک را بتوانید با توجه به سلیقه خود انتخاب کنید. 

انواع پاوربانک سامسونگ

کیفیت، مقاومت و زیبایی سه ویژگی بارز انواع پاور بانک سامسونگ است. این کمپانی بهترین پاور بانک های بازار را ارائه می دهد  پاور بانک سامسونگ مناسب افرادی است که بیشتر روی کیفیت و کارایی تمرکز دارند. به طور مثال یکی از بهترین پاور بانک های سامسونگ از فلز ضد آتشسوزی ساخته شده که کاملا ضد خش می باشد و نیاز به کاور ندارد.طراحی زیبا و کاربردی پاور بانک سامسونگ را می توان بهترین ویژگی مثبت آن دانست. معمولا لبه های انواع پاور بانک سامسونگ منحنی هستند که باعث می شوند به سادگی آن را در دست بگیرید. جنس بدنه اکثر پاور بانک های سامسونگ از پلاستیک است که در برابر ضربه، مقاومت بالایی دارد. اما گاهی اوقات باعث لیز خوردن می شود که خرید کاور پاور بانک سامسونگ، راه حل ساده ی این مشکل است. دارا بودن چراغ LED در انواع شارژر همراه سامسونگ نیز ویژگی مثبت دیگری است که توسط آن می توان میزان شارژ باقی مانده پاور بانک سامسونگ را مشاهده کرد.در ادامه انواع پاوربانک های مطرح سامسونگ را معرفی خواهیم کرد.

قیمت پاوربانک سامسونگ

پاوربانک+سامسونگ (1)

پاور بانک سامسونگ 10000

این پاوربانک منبع تغذیه شارژ دو طرفه شتاب دهنده دارای ظرفیت شارژ تا 10،000 میلی آمپرساعت است که قدرت کافی را فراهم می کند و اکنون می توانید بدون نیاز به توجه به باتری باقی مانده، مدت زمان بیشتری را صرف استفاده از گوشی کنید.

این پاور بانک دو پورت کوچک، باریک، سبک و ظریف است و طراحی ارگونومیک آن باعث راحتی هنگام استفاده و حمل و نقل می شود.

برند : Samsung
مدل : Advanced Charge 10000mAh
ظرفیت : 10000mAh
ابعاد : 71×141.8×14 میلیمتر
وزن : 220 گرم
ولتاژ ورودی : 5V/9V
جریان ورودی : 2A/1.67A
ولتاژ خروجی : 5V/9V
جریان خروجی : 2A/1.67A
ظرفیت قابل استفاده واقعی (شارژ معمولی) : 6300 میلی آمپر، 31.5Wh
ظرفیت قابل استفاده واقعی (شارژ شتاب دهنده) : 3100 میلی آمپر، 27.9Wh
پورت ورودی : Type-C یا Micro USB
پورت خروجی : دو عددUSB
پاوربانک سامسونگ 5000

محصولی که هم اکنون در اختیار ماست پاوربانک سامسونگ 5000 میلی آمپر مدل EB-P3020 است. این محصول با قرار گرفتن در کلاس وزنی 100 تا 200 گرمی و با وزن تنها 154 گرم یک پاوربانک با وزن کم محسوب می گردد.

این شارژر همراه از پلاستیک مقاوم ABS ساخته شده است که طراحی مشبک بدنه دستگاه باعث شده تا اثر انگشت و لک بر این محصول به جا نماند و به راحتی از دست سر نخورد. برای نمایش میزان شارژ باقی مانده در این محصول چهار عدد چراغ LED در نظر گرفته شده است ، هر کدام از این چراغ ها 25 درصد از شارژ را نمایش می دهند. پاوربانک سامسونگ 5000 میلی آمپر مدل EB-P3020 دارای یک درگاه خروجی و یک درگاه ورودی با رابط MircoUSB می باشد.

شدت جریان ورودی این پاوربانک 2 آمپر و شدت جریان خروجی آن 1.5 آمپر می باشد. شدت ولتاژ ورودی و خروجی محصول هم برابر 5 ولت است. در بسته بندی این دستگاه یک کابل کوچک MicroUSB هم وجود دارد.

پاوربانک 5000 میلی آمپری سامسونگ قابلیت شارژ دستگاه های مختلفی مانند موبایل ، تبلت ، هدفون ، موزیک پلیر و… را دارد.

پاوربانک فست شارژر سامسونگ

برخی از شرکت ها به تولید لوازم جانبی برای محصولات خود می پردازند. یکی از آنها کمپانی کره ای سامسونگ می باشد که پیشتر به عرضه پاور بانک Fast Charge Battery Pack پرداخت. این پاور می تواند در ۳۰ دقیقه شارژ گوشی هوشمند را به ۵۰ درصد برساند. دلیل این سرعت بالا شارژ فناوری Quick Charge 2.0 کوالکام است که افزایش سرعت شارژی را برای محصولات سامسونگ یا هر گوشی هوشمندی به دنبال دارد. سرعت شارژ این پاور به ۲A می رسد و عملکرد بالایی از خود نشان دهد.

متاسفانه خبری از پورت USB-C نیست بنابراین باید از کابل متفاوتی برای شارژ اسمارتفون بهره گیرید.با قیمت ۸۰ دلاری این پاوربانک قابل توجه است از این رو باید سامسونگ Fast Charge Battery Pack را یکی از پاوربانک های بزرگ و پرظرفیت باید دانست.

 پاوربانک 50000 میلی آمپر سامسونگ

یک پاوربانک 50000 میلی آمپری که تمامی محدودیت ها را از کنار گذاشته است. و می تواند همزمان 4 گوشی و یک لپ تاپ را شارژ کند. محصولی که می تواند حتی تا یک ماه گوشی شما را شارژ و روشن نگه دارد. این پاوربانک دارای ولتاژ خروجی 5 /12 /20 ولت متناسب با گوشی، تبلت، لپ تاپ و .. است. این دستگاه دارای 4 پورت USB برای شارژ همزمان 4 گوشی، دو درگاه مخصوص شارژ لپ تاپ است. 6 پورت خروجی یکی از 20 ولت 3 آمپر برای لپ تاپ، یک پورت 12 ولت 2.5 آکپر برای دوربین های دیجیتال، دو پورت 5 ولت 2.1 آمپر، و دو پورت 5 ولت 1 آمپر برای گوشی های هوشمند است.

MAXOAK 50000mAh 5-12-20v Portable Charger External Battery Power Bank

تصویر بالا قدرت این پاوربانک را نشان می دهد.

این پاوربانک قادر به شارژ کردن نوت بوک و لپ تاپ های Sony,Dell ,Hp ,Toshiba ,Samsung ,Lenovo ,Acer ,IBM ,NEC و.. است.

پاوربانک سامسونگ 30000

پاور بانک ۳۰ هزار میلی‌آمپرساعتی سامسونگ، ازجمله محصولاتی است که هیچ‌وقت از خریدشان پشیمان نمی‌شوید. این باتری یدک کوچک، ابعادی به‌اندازه یک قوطی فلزی آبمیوه  دارد. باوجود باتری‌های قدرتمندی که دارد تنها ۳۷۰ گرم وزن دارد. در قسمت بالایی آن، یک درگاه microUSB برای شارژ خود پاور بانک و یک درگاه USB برای شارژ دستگاه‌های دیگر است. علاوه بر این‌ها یک کابل ۶ سانتی‌متری همراه دارد که امکان شارژ از طریق درگاه microUSB را فراهم می‌کند. علاوه بر این‌ها چهار چراغ LED کوچک وجود دارد که میزان و وضعیت شارژ را اعلام می‌کند.

مشخصات دستگاه:

  • ظرفیت: ۳۰ هزار میلی آمپر
  • برند سازنده : ساسونگ
  • تعداد خروجی : ۲ عدد ( ۱ آمپر و ۲ آمپر)
  • ولتاژ: ۵ ولت
  • رنگ بندی : سفید
  • گارانتی : دارد

لیست قیمت پاوربانک سامسونگ

قیمت روز و اطلاعات در مورد بهترین پاور بانکهای دیجی کالا را در ادامه جهت سهولت انتخاب و خرید اینترنتی پاوربانکهای مطرح سامسونگ خواهید دید.(راهنما و خرید مطرح ترین و ارزانترین پاوربانک های شیائومی)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.