پایه دیواری تلویزیون متحرک تمام جهات

 

پایه های دیواری تلویزیون ابزار بسیار مناسبی برای نصب تلویزیون بر روی دیوار می باشند. این پایه ها نه تنها زیبایی و شیک بودن خاصی به فضا می بخشند، بلکه امکان استفاده بهینه از محیط منزل و محل کار را برای ما فراهم می آورند.

اگر قصد خرید پایه دیواری تلویزیون را دارید، پایه دیواری متحرک تمام جهات برای شما بسیار مناسب خواهد بود. ما در این متن قصد داریم اطلاعات کاملی درباره این مدل براکت تلویزیون در اختیارتان قرار بدهیم. لطفا تا انتها این مطلب را دنبال کنید.

 

معرفی پایه دیواری تلویزیون متحرک تمام جهات

این مدل از پایه دیواری، همانطور که از نامش پیداست، امکان چرخش در تمام جهات: حرکت بالا و پایین، چپ و راست، گردشی را دارد. جنس آن اغلب از ترکیب اهن و فلز ساخته می شود و استاندارد VESA را رعایت کرده است. بنابراین بهترین گزینه برای تلویزیون های برند سامسونگ، جی پلاس، ایکس ویژن، ایسوس، شارپ، پاناسونیک و اسنوا می باشد.

پایه های دیواری متحرک عمدتا برای تلویزیون با اندازه 32اینچ به بالا طراحی و ساخته می شوند. البته در برخی از مدل های ان می توان انواع صفحه نمایش LED یا تلویزیونLCD با ابعاد 17اینچ به بالا را نیز نصب کرد. نصب پایه دیواری متحرک تمام جهات دارای حرکت بالا و پایین حول محور X و راست و چپ حول محورY و در برخی مدل ها توانایی چرخش حول محور Z نیز وجود دارد.

این مدل از پایه دیواری متحرک معمولا فاصله نصب بین 35 تا 650 میلیمتر از دیوار را دارند که در نوع خود بی نظیر هستند.

لازم بذکر است اعداد نوشته شده در پایه دیواری نشانگر حداکثر فاصله نصب پایه از دیوار بر حسب میلی متر است. هر چقدر این عدد بزرگتر باشد، فاصله نصب از دیوار بیشتر و قابلیت حرکت چپ و راست نیز بیشتر خواهد بود.

بعنوان مثال براکت دیواری مدل TWM-625، به این معنا است که برای صفحات نمایشگر سایز 32 اینچ به بالا طراحی شده است و حداکثر فاصله نصب ان از دیوار 625میلی متر است که با درنظر گرفتن این فاصله بسیار زیاد، امکان گردش تلویزیون LCD بصورت عمودی تا زاویه 90درجه را فراهم می کند.

 

نحوه نصب پایه دیواری متحرک تمام جهات

شیوه نصب پایه دیواری متحرک تمام جهات بسیار آسان است. شما می توانید با مطالعه راهنمای نصب آن و داشتن کمی اطلاعات فنی با ابزارهای ساده ای مانند پیچ گوشتی، دلر، مته مخصوص دیوار به راحتی آن را بر روی دیوار نصب کنید. البته اگر تلویزیون تان وزن زیادی دارد، بهتر است از یک نفر در زمان نصب کمک بگیرید.

بطور کلی برای نصب، پایه دیواری را به پشت بخوابانید و شاخک های آن را با پیچ های مخصوص که در جعبه براکت قرار دارند، به پشت تلویزیون متصل کنید. سپس صفحه اصلی براکت را در محل موردنظر بر روی دیوار قرار دهید و با استفاده از متر و تراز روی پایه دیواری، مطمئن شوید که براکت تعادل خوبی دارد. محل های موردنظر جهت سوراخ کردن دیوار را علامت گذاری کنید.

حالا محل های علامت گذاری را سوراخ کرده و صفحه اصلی براکت را به دیوار پیچ کنید. اگر پایه دیواری تان سنگین است، از یک نفر برای نگه داشتن آن کمک بگیرید. در نهایت، تلویزیون را با استفاده از شاخک های وصل شده به صفحه اصلی متصل کنید. بعنوان حسن ختام کار، پیچ زیر شاخک را برای ثابت شدن تلویزیون سفت کنید.

 

در ادامه به معرفی چند نمونه پایه دیواری متحرک تمام جهات می پردازیم:

1-    پایه دیواری تلویزیون تی وی جک مدل W3 مناسب برای تلوزیون 30 تا 65 اینچ

پایه متحرک تمام جهات

مشخصات

ابعاد             40*40 سانتی‌متر

وزن             6930 گرم

جنس              ورق آهن

طول صفحه      56 سانتی متر

عرض صفحه   20 سانتی متر

طول شاخک     44 سانتی متر

این براکت یکی از محبوب ترین مدل های پایه دیواری موجود در بازار است. امکان چرخش در تمام زوایا، جنس بسیار محکم، مقاوم و بدون لرزش از مزیت های آن می باشد. تنها ایرادی که می شود از آن گرفت، فاصله 5 سانتی متری تلویزیون از دیوار است که ممکن است برخی از افراد آن را نپسندند.

2-پایه دیواری تلویزیون مدل TAK43 مناسب برای تلوزیون 22 تا 43 اینچ

پایه متحرک تمام جهات

مشخصات

ابعاد               30 *15*10 سانتی‌متر

وزن                   3000 گرم

جنس                    ورق آهن , فلز

قابلیت حرکت          بله

توضیحات حرکت    حرکت تمام جهت/ زاویه بالا و پایین – چپ و راست

اگر بدنبال پایه دیواری برای تلویزیون هستید، این مدل گزینه خوبی است. این پایه دیواری قابلیت چرخش زیادی دارد: چرخش افقی و عمودی. اتصالات آن پیچ و مهره هستند. البته مقاومت زیادی ندارد.

 

در این محتوا با پایه دیواری متحرک تمام جهات اشنا شدید. در ادامه لیستی از باکیفیت ترین پایه های دیواری مقاوم و باکیفیت موجود در بازار ایران را برای شما آماده کرده‌ایم. تمامی این محصولات از لحاظ کیفیت و دوام امتحان خود را پس داده اند. با کلیک روی تصویر یا دکمه هر آیتم، می‌توانید تصاویر و اطلاعات بیشتری را درباره محصول به دست بیاورید.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.