خرید پوتین مردانه – پوتین اسپرت ، کوهنوردی و زمستانی

با شروع فصل برف و باران یکی از ملزومات هنگام بیرون رفتن از منزل پوشیدن کفش و لباس زمستانی است. برای اینکه بتوانید با آسودگی خاطر از زیبایی‌های فصل برف و باران لذت ببرید باید از لباس‌ و کفش مناسب استفاده کنید. بوت و پوتین یکی از پرطرفدارترین کفش‌هایی است که در زمستان و پاییز استفاده می‌شوند. 

خرید پوتین مردانه - پوتین اسپرت ، کوهنوردی و زمستانی

خرید پوتین مردانه

بوت و پوتین مردانه علاوه بر محافظت از پا در فصل سرما، نقش بسیار مهمی در تکمیل استایل روزانه و رسمی دارد. نیم بوت نوعی کفش است که پا و مچ پا را پوشش می‌دهد اما بوت به مدلی گفته می‌شود که ساق پا و حتی زانو را نیز می‌پوشاند. به طور کلی کاربرد نیم بوت در استایل مردانه بیشتر از بوت است. این محصول مدل‌های متنوعی دارد که می‌تواند هنگام خرید شما را با چالش مواجه کند. در ادامه شما را با مدل‌های گوناگون آن بیشتر آشنا می‌کنیم.

 نیم پوتین مردانه مردانه

نیم بوت کار

نیم بوت کار یکی از محبوب‌ترین مدل‌ها برای تکمیل استایل اسپرت و خیابانی بوده که دارای دو رنگ قهوه‌ای و مشکی است. رنگ قهوه‌ای آن طرفداران بیشتری دارد و به آسانی با لباس‌های نیمه رسمی روزانه شما هماهنگ می‌شود.

نیم بوت کویر

این نوع پوتین مردانه اسپرت در مقایسه با نیم بوت کار رسمی‌تر است و می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای محیط‌های اداری باشد. جنس این محصول اغلب از نبوک است، به همین علت پیشنهاد می‌کنیم هنگام خرید به ضد آب بودن آن توجه کنید تا در روزهای بارانی سال بتوانید با خیالی آسوده از آن استفاده کنید.

نیم بوت چلسی

اگر قصد خرید نیم بوت مردانه بدون بند را دارید، این محصول می‌تواند انتخاب بسیار مناسبی برای شما باشد. نیم بوت چلسی یکی از مدل‌های کلاسیک است که به زیبایی با شلوار پارچه‌ای، جین و یا کتان هماهنگ می‌شود و برای استفاده در محیط‌های کار رسمی نیز می‌تواند کاربرد داشته باشد.

پوتین اسپرت مردانه

در ساخت این کفش ها از کف های لاستیکی و مواد بادوامی مانند گورتکس و چرم ضد آب و مهمتر از همه حلقه های فلزی به جای سوراخ های توری انتخاب شده است.

جنس

اگر قصد خرید پوتین مردانه اسپرت را دارید، پیشنهاد می‌کنیم به سراغ نیم بوت کار و یا کویر بروید. اما اگر قصد استفاده از این محصول در محیط‌های اداری و رسمی‌تر را دارید، نیم بوت مردانه چرم مشهد و یا برندهای ترک نیز می‌تواند انتخاب بسیار مناسبی باشد.

کاربرد

پیش از خرید این محصول ابتدا نوع نیاز خود را مشخص کنید. آیا قصد استفاده از آن برای تکمیل استایل خیابانی خود را دارید یا می‌خواهید از آن در محیط کار استفاده کنید؟ با چه نوع شلواری قصد هماهنگ کردن آن را دارید؟ این کار به شما در انتخاب مناسب‌ترین مدل کمک بسیار زیادی می‌کند.( راهنما و خرید باکیفیت ترین کفش های کوهنوردی هامتو )

کفش سربازی

این کفش سبک است و می توان آنها را برای مدت زمان طولانی و بدون احساس فشار پوشید . آنها اجازه می دهند تا پا به خوبی نفس بکشد و باعث خنک شدن فضای داخلی حتی در مدت طولانی شود.
نکات منفی در مورد این کفش ها:
به نظر می رسد چکمه ها در مکان ها به دلیل سبک بودن و طراحی تنفس کمی نازک تر هستند اما باعث می شود تا احساس کمی ماندگاری بیشتری داشته باشد.

پوتین مردانه نظامی خوب طراحی شده و مرسوم و مد روز و راحت هستند . این چکمه باعث افزایش پایداری پا می شوند برای ریشه کن کردن فشار داخلی، کفی مناسبی برای آنها ساخته شده است. سطوح بیرونی ضد آب است و در سطوح زباله بدون هیچ مشکلی قابل استفاده است. چکمه ها با کمال دقت طراحی شده اند تا از مناسب بودن، انعطاف پذیری و افزایش سرعت حرکت دهنده استفاده کنند .
نکات منفی:
کفش نظامی پس از استفاده در زمین های مرطوب یا گل آلود، تمایلی به کوچک شدن دارند و برای خشک شدن زمان می برند.

پوتین کوهنوردی مردانه

چکمه های ترکیبی کوهستان بسیار مناسب هستند و این چکمه ها از جنس مرغوب ساخته شده اند و از دوام بالایی برخوردار هستند . برای انواع فعالیت های مناسب بوده و راحت، پایدار و محکم هستند.
نکات منفی:
در مقایسه با اکثر چکمه های نظامی در بازار، آنها کمی گران هستند.

پوتین زمستانه مردانه

کفش های مردانه هم همانند دیگر کفش ها در هر فصل مدل مربوط به آن فصل وارد بازار میشود.

این کفش ها در مدل های متنوع که اغلب جنس انها از چرم میباشد وارد بازار میشود.

کفشهای زمستانی تقریبا از اواخر شهریورماه وارد پروسه تولید می شوند و اوایل پاییز نیز عرضه آنها به بازار استارت می خورد.

پوتین مردانه چرم

برای استایل رسمی شیک به یک بوت رسمی مردانه چرم نیاز دارید. این محصول بیشتر در دو رنگ مشکی و قهوه‌ای تولید می‌شود اما به طور کلی رنگ مشکی نسبت به رنگ قهوه‌ای استایل رسمی‌تری ایجاد می‌کند. بوت رسمی مردانه طرح هشت ترک برای ست کردن با کت و شلوار مردانه ایده‌آل است. انواع بوت اسپرت مردانه با مدل‌های متنوع در جنس‌ها و رنگ‌های مختلف در استایل کژوال و روزمره طرفداران زیادی دارد. چرم طبیعی هورس و اشبالت معمولا در تولید کفش بوت و نیم بوت مردانه مورد استفاده قرار می‌گیرد. مدل دیگری از انواع کفش مردانه در مدل‌های زیپی یا بندی بسیار پرطرفدار است اما از ترندهای جدید بوت اسپرت مردانه مدل‌های زیپی-بندی است.

نیم بوت مردانه مدل چلسی با طراحی ساده و با دوام خود از پر فروش‌ترین مدل‌های مورد استفاده در استایل کژوال است. نیم بوت مردانه تیم‌برلند که در طرفین کش دارد از این نمونه است. این نوع کفش با تنوع زیاد در جنس و رنگ امکان استفاده در استایل‌های مختلف را فراهم می‌کند.

پوتین زیپ دار مردانه

کفش مردانه چرم پوتین زیپ دار

، در سایز 40 تا سایز 44

کفش پوتین و مناسب برای فصل زمستان

قیمت پوتین چرم و ساده مردانه

قیمت این محصول به نوع کفش، جنس و شرکت تولید کننده آن بستگی دارد. امروزه مدل‌های بسیار متنوعی با قیمت‌های گوناگون در بازار وجود دارد و شما می‌توانید با توجه به سلیقه و نیاز خود، گزینه مناسبی را بیابید.

2 نظرات
  1. محمد می گوید

    پوتین مردانه

  2. بغدادی می گوید

    طرح پوتین خیلی قشنگه فقط اگه شما لطف کنید قیمت شو مطرح کنید ممنون میشم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.