قیمت خرید بهترین چراغ جلو و عقب 206

بهترین لامپ خودرو اگر چه تضمینی برای سوختن نمی دهد، با این همه برای رعایت قانون، ایجاد امنیت و حفظ جان سرنشینان هم که شده شما باید بهترین لامپ خودرو را برگزینید. چراغ جلو یکی از مهمترین قطعات خودرو، به ویژه هنگام رانندگی در شب است، پس باید دقت زیادی در انتخاب آن داشت. 

قیمت انواع چراغ 206

[digikala31639482180]

چراغ عقب پژو ۲۰۶

این خطر عقب فابریکی تولید معتبرترین شرکت های داخلی بوده و از کیفیت بالایی برخوردار است. چراغ عقب فابریکی پژو ۲۰۶ به همراه سوکت برای نصب بوده و نیازی به تهیه جداگانه آن نیست.

روی آن لامپ های لیزری ال ای دی و یا معمولی نیز می توان نصب نمود. طلق آن شفاف بوده و دوام رنگش بالاست. بدنه آن از پلاستیک PP+TD که بسیار با کیفیت است تولید می شود.( راهنما و خرید بهترین چراغ جلو و عقب پژو پارس )

قیمت خرید بهترین چراغ جلو و عقب 206

قیمت چراغ عقب 206

قیمت چراغ عقب 206 حدود 389,000 تومان میباشد.

  • قیمت یک جفت خطر عقب فابریکی
  • نصب ساده روی تمام مدل های پژو 206
  • همراه با سوکت نصب
  • با کیفیت و شرکتی

چراغ جلو ۲۰۶ اسپرت 

از جدیدترین طراحی ها برای چراغ اسپرت جلوی خودروهای تولید داخل مدل هگزا می باشد که بسیار جذاب و زیباست. 

چراغ جلو ۲۰۶ اسپرت طرح هگزا با داشتن نئون های خطی سفید و راهنما به رنگ نارنجی به صورت کاملا فابریک نصب می شود. کاسه چراغ خام این چراغ اسپرت از شرکت های معتبر داخلی تهیه شده و کیفیت بالایی دارد.

در ضمن این چراغ بدون موتور است و شما موتور چراغ خود را می توانید روی آن قرار دهید. بر روی نور بالا و نور پایین این چراغ ۲۰۶ حتما از هدلایت استفاده کنید تا طلق و نئون های چراغ آسیب نبینند.

قیمت خرید بهترین چراغ جلو و عقب 206

نصب چراغ اسپرت

  • پایه هدلایت برای نور پایین و نور بالای خودروی پژو ۲۰۶، H7 می باشد.
  • قبل از نصب چراغ برای عدم نفوذ آب دور تا دور چراغ را با چسب آکواریوم آب بندی نمایید.
  • زنون و لامپ معمولی به دلیل تولید حرارت مناسب چراغ اسپرت نیستند.
  • نصب چراغ طرح هگزا روی تمام مدل های ۲۰۶ به صورت فابریکی است.

چراغ جلو پژو ۲۰۶ کروز

قیمت چراغ جلو 206 کروز حدود 695,000 تومان میباشد.

  • قیمت یک جفت چراغ 206
  • ساخت شرکت کروز
  • کیفیت و طول عمر بالا
  • قابل نصب روی تمام مدل های 206
  • بدون موتور، بدون لامپ

چراغ جلو فابریک پژو ۲۰۶ برند کروز

این چراغ جلو ساخت شرکت کروز، از کیفیت مناسبی برخوردار بوده و دوام و طول عمر بالایی دارد. کمپانی کروز یکی از معتبرترین و اصلی ترین تولیدکننده های چراغ و لوازم خودرو در کشور می باشد که با خودروسازان داخلی همکاری دارد.

چراغ جلو پژو ۲۰۶ برند کروز با نصب ساده فابریکی از بهترین های چراغ های موجود برای ۲۰۶ می باشد. این چراغ فابریک بدون موتور تنظیم ارتفاع نور بوده و موتور چراغ خودروی شما در صورت سالم بودن روی این چراغ قابل استفاده است.

مشخصات

  • قیمت محصول برای یک عدد چراغ جلو راست و یک عدد چپ ۲۰۶
  • بدنه تولید شده از پلاستیک با کیفیت PP+T20
  • رفلکتور داخلی: BMC
  • نصب ساده روی تمام مدل های پژو ۲۰۶
  • دوام و طول عمر بالا
  • چراغ بدون موتور تنظیم
  • بدون لامپ
  • ضد آب
  • مقاوم در برابر نفوذ گرد و خاک
  • پایه لامپ نور پایین H7
  • پایه لامپ نور بالا H7

قیمت چراغ جلو 206

چراغ 206 ساخت شرکت ها مدرن جمع ساز snt می باشد.

قیمت چراغ 206 با توجه به سازنده متغیر می باشد

چراغ 206 مدرن نسبت قیمت به کیفیت مناسب تری دارد که در دو نوع چراغ 206 تو مشکی و معمولی ساخته شده است.

چراغ 206 جمع ساز قیمت بالاتری نسبت به بقیه سازنده ها دارد و کیفیت بهتری نیز دارد و همین امر سبب شده است که یکی از تامین کننده های اصلی خط تولید ایران خودرو و سایپا باشد

چراغ 206 snt اس ان تی نیز قیمت در برابر کیفیت مناسب تری دارد.

چراغ جلو پژو ۲۰۶ طرح i8 کریستالی

یکی از چراغ های بسیار جذاب و پر طرفدار پژو ۲۰۶ چراغ جلو طرح i8 کریستالی می باشد که با استفاده از نئون های جذاب پلکسی در دو رنگ سفید و قرمز طراحی شده است. چراغ اسپرت ۲۰۶ بدون نیاز به تغییر در سیم کشی خودرو به صورت کاملا فابریکی نصب می گردد و با بدنه مقاوم و طلق شفاف ماندگاری خوبی خواهد داشت. هنگام نصب این محصول حتما از چسب آکواریوم برای آب بندی و اطمنیان بیشتر از ضد آبی استفاده نمایید. همچنین از نصب لامپ های هالوژنی و زنون حتما خودداری نمایید تا با نصب هدلایت طول عمر چراغتان را افزایش دهید.

قیمت چراغ جلو پژو 206 حدود 725,000 تومان میباشد.

  • قیمت برای دو عدد چراغ اسپرت 206
  • پایه هدلایت برای نور بالا و نور پایین H7
  • دارای نئون های پلکسی زیبا
  • نصب کاملا فابریکی با سوکت
  • بدون موتور تنظیم و لامپ

قیمت چراغ جلو پژو ۲۰۶ ایساکو

  • برند : ایساکو
  • کیفیت مناسب
  • استفاده از مواد اولیه مناسب
  • مقاومت خوب
  • عمر طولانی

چراغ خطر پژو ۲۰۶ ایساکو بصورت شرکتی و اورجینال کارخانه با طلق شفاف و بدون کدری و ماتی از شرکت ایساکو، تامین کننده رسمی قطعات و لوازم یدکی خودرو ارايه می‌گردد.قیمت روز محصول را در ادامه خواهید دید.

بهترین لامپ چراغ جلو 206

گاهی رانندگان انتقاد می کنند که چرا در دفترچه راهنما مشخص نشده است که کدام لامپ برای خودروی ما مناسب است؟! در پاسخ به این سؤال باید گفت که شما از بهترین لامپ خودرو هم که استفاده کنید، عمر مفید آن مشخص نیست.

مقدار ولتاژ وارد شده به لامپ ها و حداقل و حداکثر طول عمرشان (ولتاژ وارد شده به لامپ ها مقدار مشخصی دارد که نباید از حد آن تجاوز شود)، تنها اطلاعاتی است که از طرف کارخانه سازنده اعلام می شود.

توجه به نکات مهم زیر، به شما در انتخاب بهترین لامپ خودرو کمک زیادی می کند:برای جایگزین کردن لامپ ها، فقط کافی است به نوع سوکت و اتصالات لامپ جدید توجه کنید تا مشابه مدل لامپ قبلی باشد.حواستان باشد که با بالا رفتن توان لامپ، عمر آن کوتاه تر می شود؛ بنابراین به سرعت به سراغ لامپ های با توان بالا نروید.

اگر هم قصد خرید چنین لامپی را داشتید، حتماً از فیش های مخصوص و آفتامات استفاده کنید.انتخاب یک لامپ پر زرق و برق و خاص، برابر است با فاصله گرفتن شما از استانداردها.

نکته: سوختن یکی از چراغ های جلو، میزان جریان الکتریکی ورودی به لامپ سالم را افزایش می دهد. در صورت مشاهده این مورد، چراغ جلوی سوخته را هرچه زودتر تعویض کنید.

در ضمن، بر اساس گفته رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی؛ «تغییر میزان نور و رنگ استاندارد چراغ خودرو، مصداق بارز نقص فنی است و جریمه 50 هزار تومانی را در بر خواهد داشت». به این ترتیب؛ انتخاب بهترین لامپ خودرو شامل انتخاب لامپ استاندارد و موردتایید قوانین هر کشور هم می شود.

بهترین لامپ خودرو ؛ انواع لامپ خودرو را بشناسید

اولین تصویری که از خودروها در ذهن ثبت می شود، مربوط به نمای جلویی است؛ به همین دلیل بیشتر افراد برای چراغ جلوی خودروی خود اهمیت زیادی قائل اند. بسیاری از کسانی که به شکل ظاهری چراغ جلو اهمیت می دهند، از این نکته غافل اند که چراغ یک خودرو هر قدر هم زیبا و چشم گیر باشد، باید عملکرد درست و استانداردی داشته باشد.

چراغ های بدنه خودرو خصوصاً چراغ جلو، منبع اصلی نور برای دید راننده است.

امنیت سرنشینان در گرو هدایت صحیح خودرو از جانب راننده است و سالم بودن چراغ خودرو در این عملکرد، تأثیر زیادی دارد. عملکرد و رفتار سایر رانندگان و عابران هم با کمک چراغ جلو، عقب و راهنماها محقق می شود.

کارکرد صحیح چراغ ها نیز به نوع و مدل لامپ شان بستگی دارد. شما برای انتخاب بهترین لامپ خودرو، باید ابتدا انواع آن را بشناسید.

دسته بندی بر اساس توان لامپ: لامپ H1: لامپ های H1 رایج ترین نوع لامپ در بازار خودرو هستند و بیشتر در چراغ جلو به کار می روند. لامپ های H1 در انتهای خود یک فیش دارند و بیشتر در قسمت مه شکن استفاده می شوند.

لامپ مه شکن بیشتر خوردوهای خانواده پژو از نوع H1 است.

لامپ H3: به این نوع، لامپ های فیش دار هم می گویند. از لامپ های H3 در مه شکن بعضی از خودروهای سمند استفاده می شود.

لامپ H4: به این لامپ ها، هالوژنی سه فیش هم گفته می شود. خودروهایی مثل پژو 405، L90 و MVM 110 از این نوع لامپ بهره می برند؛ در ضمن، نور بالا و پایین لامپ H4 در داخل خود لامپ تعبیه شده است.

تزریق گاز هالوژن به لامپ های معمولی H1، آن ها را به لامپ هالوژنی تبدیل می کند و مقاومت آن ها را در برابر ضربه تا حد زیادی افزایش می دهد.

لامپ H7:H7، کد جهانی لامپ های دو فیش است.

این لامپ ها، در ایران به لامپ های پرشیایی معروف هستند. انواع پراید به ویژه مدل های 132 و 111، پژو پارس، پژو 206، چند مدل سمند و تعدادی از اتوبوس ها و تریلی ها از این نوع لامپ استفاده می کنند.

لامپ P21W -P21W/5W: لامپ هایتک کنتاک و دوکنتاکت و نارنجی دارای این کد هستند. لامپ P21W -P21W/5W کاربرد فراوانی در چراغ خطر پشت شیشه دارد.نکته: توان استاندارد هر لامپ از 55 تا 70 وات است.

دسته بندی لامپ ها بر اساس رنگ نورشان:

نور زرد: نور زرد، استانداردترین نور برای لامپ است. منظور از رنگ زرد، رنگ بیشتر لامپ هایی است که در خودروها مشاهده می کنید.

نور سفید: افراد زیادی بر حسب علاقه از لامپ هایی با نور سفید برای خودروی خود استفاده می کنند، غافل از اینکه انتخاب این رنگ برای لامپ چراغ جلو، علاوه بر آزار دادن سایر رانندگان، نور چندان زیادی هم ندارد.

نور چهار فصل: لامپ هایی که نور به اصطلاح، چهار فصل دارند، برای هر نوع شرایط جوی و هر منطقه جغرافیایی مناسب هستند. نور این لامپ ها زرد است، اما رنگ نورشان به نسبت قوی تر و پر رنگ تر از لامپ های معمولی است.

نور هفت رنگ: قطعاً لامپ هایی که هفت رنگ باشند، زیباترند، اما باید به این نکته هم توجه داشت که این لامپ ها برای استفاده در خودرو ساخته نشده و استاندارد نیستند؛ به همین دلیل خودروهایی که از این نوع لامپ ها استفاده می کنند، اغلب جریمه می شوند.

نور نایت بریکر لیزر: نور چنین لامپ هایی نسبت به نور لامپ های معمولی، 130 درصد بیشتر است.

چراغ های مجهز به این لامپ ها با کمک تکنولوژی خاص خود می توانند پرتاب نوری 40 متری داشته باشند. لامپ هایی که نورشان نایت بریکر لیزر است، گرمایی بیشتر از گرمای لامپ های معمولی تولید نمی کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.