قیمت خرید کتونی نایک جوی راید Nike Joyride

نایک جوی‌راید یک فناوری است که به صورت اختصاصی در اختیار کمپانی نایکی است که از هزاران دانه‌ از جنس TPE  (ترموپلاستیک الاستومر (TPE) در واقع با توجه به نام آن که تشکیل شده از سه واژه ترمو (گرما)، پلاستیک و الاستومر (الاستیک بودن) گرانول‌های پلاستیکی نرمی هستند که خواص لاستیکی و الاسیتیسه دارند و در گرما نرم می‌شوند) تشکیل شده است. این دانه ها در داخل بالشتک‌های کوچکی قرار گرفته‌اند و فضای اطراف آنها به اندازه‌ی حساب شده‌ای خالی است که به فوم و دانه ها این اجازه را می‌دهد تا آزادانه در زیر پای ما حرکت کنند.

قیمت خرید کتونی نایک جوی راید Nike Joyride

خرید کفش Nike joyride

آخرین مفهوم کوسنینگ نایک، Joyride ، از هزاران مهره ترموپلاستیک الاستومر استفاده می کند که با پایین آمدن، فشرده شده و تغییر می کند. از مهره های پاشنه پا استفاده می کند، در جایی که نیروهای ترمز بالاترین میزان را دارند و برای بقیه وسط میانی کف را نرم می کند. این حرکت سواری کاملاً روان و صاف است، برای دوندگان جدید ایده آل است، اگرچه قسمت جلوی پا برای همه آزمایش کنندگان ما بسیار باریک بود و باعث ایجاد نقاط داغ برای برخی از افراد شد.

نایک جوی راید

سیستم کتانی نایک مدل joyride در زیر پای ما یک سیستم پویا را می‌سازد که مانند یک بالشت با قابلیت الاستیک و انعطاف بالا عمل می‌کند. این سیستم موجب حمایت کامل کفش از قوس پای ما و فرم گیری لایه‌ی میانی بر اساس شکل پا و حتی استایل راه رفتن و دویدن ما می‌شود. 

کفش نایک جوی راید دیجی کالا

مشخصات کلی محصول

  • جنس
    پارچه , مواد مصنوعی
  • کفی کفش
    قابلیت ارتجاعی
  • زیره کفش
    کاهش فشار وارده
  • ویژگی های تخصصی
    پد محافظت از پا , کاهش فشارهای وارده
  • نحوه بسته شدن
    بند

مشخصات

  • فصل تولید
    پاییز/ زمستان 2018
  • کشور مبدا برند
    کانادا
  • کشور تولید کننده
    ویتنام
  • کد کالا
    AQ2730-100
کفش نایک جوی راید اصل
  •  نایک جوی راید  Nike Joyride Run Flyknit به گونه ای طراحی شده است که باعث می شود دویدن راحت تر شود و به پاهای خود یک روز مرخصی بدهید.
  • دانه های ریز فوم در زیر کفش نایک جوی راید قرار گرفته است. این دانه ها برای مهار ضربه تعبیه شده اند تا شما هنگام گام برداشتن فشاری را احساس نکنید.
  • نایک جوی راید از یک ماده بسیار سبک وزن ساخته شده است تا پای شما را در آغوش بکشد. قسمت داخلی کفش از موادی ساخته شده که با پوست سازگار بوده و انعطاف لازم برای حرکت پاها درون خود را دارد.
  • کفی کفش از مواد با دوامی ساخته شده که عمر مفید کفش را افزایش می دهد.

قیمت Nike joyride حدود ۷۲۵,۰۰۰ تومان میباشد. ( راهنما و خرید بهترین و ارزانترین کتونی نایک ایرمکس )

کفش نایک جوی راید فیک

کفش ساقدار مردانه Nike طرح jordan فیک یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین کفش های اسپرت از برند معتبر Nike (غیراصل) بوده که جنس رویه آن فوم و زیره آن PU می باشد. کفش مردانه Nike طرح jordan در سایز 41 تا 44 عرضه شده اند. طراحی و رنگ رویه مشکی و سفید این کفش توجه همگان را جلب نموده و مطمئنا از خرید چنین محصولی با این قیمت تعجب خواهید نمود چرا که کیفیت و راحتی و طرح آن در مقابل قیمت عرضه شده ارزش خرید فوق العاده ای برای این محصول ایجاد می نماید. کفش مردانه Nike طرح Jordan بهترین انتخاب فصل است و به سبب استحکام بالا مدت زیادی می توانید از آن استفاده نمایید. ضمنا کفش مردانه Nike طرح Jordan غیراصل است و طرح محصول اورجینال می باشد.

ویژگی های  کفش ساقدار مردانه Nike مدل jordan:

– عرضه شده در سایزهای 41 تا 44
– طراحی زیبا و کیفیت بی نظیر
– جنس زیره: PU ابری
 جنس رویه: فوم
– با کیفیت و مقاوم
– غیر اصل می باشد
نایک جوی راید های کپی
رویه چرم مصنوعی .زیره EVA .امکان سایش متوسط عایق حرارتی.قدرت اصطکاک عالی.نوع مواد فوق العاده نرم مناسب جهت استفاده روزمره و پیاده روی و ورزش و باشگاه میباشد.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.