قیمت خرید کرم و روغن رفع ترک بدن ارزان

یکی از انواع عوارض تغییرات هورمونی در بدن ترک پوستی است. ترک های پوستی، ضایعاتی هستند که در زمان تغییرات هورمونی بدن مانند بلوغ، بارداری، کاهش وزن و برخی از بیماری ها ایجاد می‌شوند، تغییرات هورمونی سبب ایجاد عدم تعادل در فیبروپلاست ها (سلول های پایه ای پوست که الاستین و کلاژن تولید می‌کنند) می‌شود که این امر منجر به کاهش تعداد و کیفیت فیبرهای کلاژن و الاستین می‌گردد، در نتیجه پوست نازک تر شده و ترک های موازی در آن ایجاد می‌شود. این ترک ها در ابتدا صورتی رنگ بوده و سپس به تدریج سفید می شوند که آن را استریا می‌گویند.

کرم ترک پا سینره حجم 65 میلی‌لیتر

قیمت کرم رفع ترک بدن سینره

کرم رفع ترک بدن سینره محصولی ایده آل برای کاهش تعداد عمق و رفع ترک های پوستی می باشد. این محصول با بهره گیری از گلیکوزیدهای گیاهی حاصل شده از گیاه سنتلا و سایجسبکیا به همراه پپتیدهای فعال و پروتئین های هیدرولیز شده سویا درکنار هم این امکان را فراهم می کنند تا پوست قدرت بازسازی خود را بازیابد و به ترمیم قسمت های آسیب دیده خود بپردازد. کرم رفع ترک بدن سینره علاوه برکاهش چشمگیر عمق و وسعت ترک های بدن، رنگ آن ها را نیز به حالت اول باز می گرداند.

ترک های پوست بدن یا استریا خطوطی هستند که در اثر کشیدگی بیش از حد پوست و صدمه به لایه زیرین پوست (درم) ایجاد می شوند. کشیدگی بیش از حد پوست باعث شکستن الیاف کلاژن و الاستین در این لایه می شود. در نتیجه پوست استحکام و خاصیت ارتجاعی طبیعی خود را از دست می دهد. این خطوط در ابتدا صورتی قرمز هستند و با گذشت زمان به رنگ سفید نقره ای در می آیند و بیشتر در ناحیه شکم، ران، سینه، باسن و بازوها ایجاد می شوند. بسیاری از خانم ها پس از بارداری این ترک ها را بر روی بدن خود تجربه می کنند.

علاوه بر بارداری عواملی مانند ژنتیک، تغییرات هورمونی و رشد جسمانی سریع در دوران بلوغ، تغییرات بیرونی شدید و مصرف داروهای کورتیکور استروئیدی نیز در ایجاد ترک ها موثرند. از آنجاکه روند ایجاد این نوع ترک ها آسیب زیادی به لایه های داخلی زیرین پوست وارد می نماید، از بین رفتن این صدمات نیازمند درمان بلند مدت است. چنانچه در همان مراحل ابتدایی بخصوص زمانی که خطوط قرمز و ملتهب هستند، از این کرم استفاده شود، نتایج بسیار مطلوب تری به دست می آید.

 

روغن رفع ترک بدن سینره

روغن رفع ترک بدن سینره ترکیبی ویژه از روغن های گیاهی، مواد ضد التهاب طبیعی، اسیدهای چرب ضروری و ویتامین ها می باشد که با کمک به بازسازی پروتئین های ساختمانی پوست و ترمیم ساختار سه بعدی آن، خاصیت ارتجاعی پوست را افزایش می دهد و از ایجاد استریا (ترک پوستی) پیشگیری می کند. وجود مواد ضد التهاب طبیعی در روغن رفع ترک بدن سینره باعث کاهش خارش و التهاب پوست می گردد و مواد مرطوب کننده به کار رفته در آن علاوه بر حفظ رطوبت و رفع خشکی و کشیدگی پوست، خواص بیومکانیکی پوست را نیز بهبود می بخشد.

بسیاری از بانوان در دوران بارداری با مشکلی به نام استریا یا ترک های پوست بدن مواجه می شوند. در این دوران بخصوص ماه چهارم به بعد که پوست ناحیه شکم در اثر رشد سریع جنین دچار کشیدگی می گردد، احتمال ایجاد این ترک ها  افزایش می یابد. همچنین افزایش هورمون های استروئیدی در این دوران نیز به ایجاد ترک های بدن کمک می کند. جهت پیشگیری از ایجاد ترک های پوستی در مواردی مانند افزایش سریع وزن و بدنسازی نیز می توان استفاده نمود.

کرم رفع ترک بدن هیدرودرم

ترک خوردگی و کشیدگی پوست زمانی ایجاد می گردد که پوست در مدت کوتاهی دچارفشار و کشیدگی شود. افزایش فشار و کشیدگی با کاهش فیبرهای کلاژن والاستین انسجام سلولی را مختل نموده و با از بین بردن الاستیسیته و انعطاف پذیری طبیعی پوست سبب ترک خوردگی و ایجاد شیارهای پوستی می گردد، تغییرات هورمونی و افزایش وزن طبیعی ایجاد شده در هنگام بارداری سبب می شود که شیارها و کشیدگی ها در نواحی مختلفی از بدن نظیر شکم، باسن، بالای رانها، سینه و قسمت فوقانی بازوها ظاهر گردند. پیدایش این شیارها و ترک خوردگیهــا می توانــد در اثــر عوامـل دیگری نظـیر افزایش وزن سریع نیز رخ دهد.

کرم ضد ترک بدن هیدرودرم که برای نخستین بار در ایران توسط لابراتوار پارس حیان تولید گردیده است با تکیه بر مواد موثر موجود در ترکیب خود ساخت رشته های کلاژن والاستین را تحریک نموده، با تقویت انعطاف پذیری والاستیسیته پوست سبب کاهش تـرک خوردگی هـای محـسوس شـده و بـه جلوگیری از ایجاد ترک های جدید و پیشگیری از افتادگی پوست کمک قابل توجهی می نمایدفرمولاسیون این فرآورده فاقد اسانس و پارابن ها بوده و از عصاره ها، نرم کننده ها و مرطوب کننده های گیاهی منحصر به فرد و سایر مواد فاقد اثر ایجاد حساسیت انتخاب گردیده است تا احتمال ایجاد اثرات سوء را بر مادر و شیرخوار از بین ببرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.