با کفش اسپرت چه شلواری بپوشیم؟

 

ست کردن شلوار با کفش روش های مختلفی دارد. برای هر نوع جنس شلوار، کفش خاصی را باید انتخاب کرد و بایستی به یک سری اصول و قواعد برای ست کردن کفش با شلوار توجه کرد. امروزه در دنیای مد و فشن مدل های مختلفی از کفش ها و شلوار های گوناگون وجود دارد که نحوه ست کردن کفش و شلوار برای هر مکان و موقعیتی متفاوت است. شاید اکثر افراد با شنیدن نام کفش اسپرت به یاد ست این کفشها با شلوارجین بیفتند اما می توان کفش اسپرت را غیر از شلوار جین با انواع شلوارهای دیگر پوشید. کفش اسپرت به دلیل راحتی و تنوع بالا بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد و برای خانم ها و اقایان می توان ست زیبا و خاصی از کفش اسپرت بهمراه شلوار های مختلف درست کرد. اگر برا شما هم این سوال پیش آمده است که بهتر است با کفش اسپرت چه شلواری بپوشم؟ این مقاله را انتها دنبال کنید تا با انواع شلوار که متناسب با کفش اسپرت هستن اشنا شوید.

کفش اسپرت را با چه شلواری ست کنیم؟

کفش اسپرت و شلوار جین

شلوارهای جین طرفداران زیادی در بین خانم ها و آقایان دارند و همه افراد در موقعیت های مختلف از شلوار جین استفاده می کنند.  شما می‌توانید برای داشتن یک استایل اسپرت و راحت از ست کفش اسپرت با شلوار لی استفاده کنید. برای ایجاد ظاهری ساده می‌توانید از کفش مردانه ورزشی یا اسنیکرز ساده سفید و مشکی استفاده کنید. همچنین می‌توانید از کتانی‌های رنگی برای داشتن استایل جسورانه بهره ببرید. برای مثال می توانید از شلوار های زاپ دار، سنگشور شده، جذب، گشاد و یا دمپا برای ست کردن با کتانی استفاده کنید. دقت به تناسب رنگ شلوار و رنگ کتانی بسیار حائز اهمیت می باشد. زیرا بایستی رنگ کتانی خود را متناسب با رنگ و مدل شلوار انتخاب کنید. همچنین کتانی سفید با تمامی رنگ های شلوار جین، ترکیبی زیبا پدید می آورد.

 

کفش اسپرت و شلوار کتان

برای داشتن یک استایل نیمه رسمی می توانید از شلوار کتان در کنار کفش اسپرت خود استفاده کنید. ترکیب یک شلوار کتان خاکستری و یک کفش اسپرت مشکی می تواند گزینه خوبی برای موقعیت های مختلف مثل محل کار یا دانشگاه باشد.

 

کفش اسپرت و شلوار پارچه ای مردانه

آقایان می‌توانند بهمراه کفش اسپرت از شلوار‌های جاگر و اسلش مردانه، شلوار‌های پارچه‌ای اسکینی، شلوار‌های مام فیت و مام استایل پارچه‌ای استفاده کنند. بهتر است آقایان از شلوار‌های راسته برای این ست استفاده نکنند.

 

کفش اسپرت و شلوار‌های اسلش

ترکیب کفش اسپرت با یک شلوار اسلش بیشتر محبوب جوانان می باشد و یکی از پر استفاده ترین استایل های اسپرت به شمار می رود. برای داشتن یک استایل ورزشی هنگام پیاده روی و یا رفتن به باشگاه ورزشی و همچنین دورهمی های دوستانه می توانید کفش اسپرت خود را با یک شلوار اسلش طرح دار زیبا بپوشید. کفش­های رسمی نیز با شلوارهای اسلشی که از پارچه دوخته شده اند مورد استفاده قرار می گیرند. پارچه این نوع شلوارها می­تواند، فاستونی، کبریتی و یا کتان باشد که دارای رسمیت بیشتری است.

کفش اسپرت با چه شلواری ست کنیم

کفش اسپرت و شلوار پارچه ای زنانه

شلوارهای پارچه ای زنانه انواع مختلفی دارند و برای ست کردن کفش اسپرت دخترانه با شلوار پارچه‌ای می‌توانید از ست های متفاوت و خاص استفاده کنید:

  • کفش اسپرت و شلوار‌های جاگر زنانه:

شلوار‌های جاگر از جدیدترین شلوارهای دنیای مد هستند و به دلیل راحتی بالا می توانید آنها را بانواع کفش های اسپرت ست کنید.

  • کفش اسپرت و شلوار‌های برمودا:

شلوارهای برمودا را می‌توان با یک مانتوی جلو باز و یک کفش اسپرت برای استایل روزانه و کژوال استفاده کرد.

  • کفش اسپرت و شلورا‌های پارچه‌ای اسکینی و لگها:

شلوار‌های اسکینی و لگ‌ها از دیگر شلورا‌های پارچه مناسب برای ست کردن با کفش کتونی زنانه برای یک استایل اسپرت است.

  • کفش اسپرت و شلوار‌های پارچه‌ای راسته:

برای داشتن یک استایل رسمی می توانید از ست شلوار‌های راسته زنانه با کفش اسپرت استفاده نمود.

  • کفش اسپرت و شلوار‌های پارچه‌ای مام فیت و مام استایل:

این شلوار‌ها که در قسمت باسن آزاد و شلوار‌های فاق بلندی هستند، یک ست شیک و راحت با کتونی زنانه برای شما می‌سازد. شلوار های مام استایل را می توانید با هر نوع کفشی ست کنید. بنابراین اگر به دنبال یک استایل روزانه هستید و اگر قصد پیاده روی دارید، پیشنهاد ما استفاده از کتانی ها و اسنیکرز می باشد.

 

در این مقاله مطالب و نکاتی راجب انتخاب شلوار مناسب با کفش اسپرت ارائه دادیم. شما می توانید با توجه به سلیقه و علایق و همچنین موقعیتی که میخواهید در آن حضور پیدا کنید( رسمی، نیمه رسمی و …) بهترین انتخاب را برای ست کفش اسپرت و شلوار خود داشته باشید. در ادامه چند مدل شلوار زیبا و با کیفیت و ارزان را برای شما اماده کردیم. فراموش نکنید که با کلیک بر روی هر تصویر و آیتم می توانید اطلاعات لازم راجب آن محصول را مشاهده بفرمایید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.