با کفش اسپرت سفید چی بپوشیم؟

 

استفاده از کفش سفید چه از مدل اسپرت چه رسمی و نیمه رسمی یکی از آیتم های جذاب و منحصر به فرد در تیپ و استایل روزمره به شمار می رود. کفش سفید تقریبا برای همه استایل ها مناسب است و قابلیت ست شدن بالایی دارد. تنوع کفش سفید بسیار زیاد است و طرح های مختلفی در بازار موجود می باشد و زمان خرید کفش مردم کفش سفید را با تردید نگاه می‌کنند و همیشه درباره خرید آن مردد هستند و این سوال برای اکثر افراد پیش می آید که کفش سفید را با چی بپوشیم؟ اگر شما هم می خواهید کفش سفید بخرید و نمی دانید که چطور آن را با لباسهایتان ست کنید با این مطلب همراه شوید. سعی داریم در این مقاله نکاتی را جهت ست کردن کفش سفید در اختیار شما قرار دهیم.

 

با کفش اسپرت سفید چه لباسهایی می توان پوشید؟

کفش اسپرت سفید یکی از محبوبترین کفشها برای دختران و پسران جوان می باشد. ست کردن کفش اسپرت سفید در عین سادگی نیازمند رعایت یک سری اصول نیز می باشد. در ادامه انواع استایل مختلف مردانه و زنانه با کفش اسپرت سفید را معرفی می کنیم.

 

ست کردن کفش اسپرت سفید مردانه

آقایان می توانند از کفش اسپرت سفید هم در موقعیت های رسمی و نیمه رسمی و هم در استایل روزانه خود استفاده کنند.

  • کفش اسپرت سفید و شلوار جین:

کی از رایج ترین و محبوبترین استایل برای آقایان ست شلوار جین و کفش اسپرت سفید می باشد. یک استایل اسپرت و کاملا مناسب برای استفاده روزمره و حتی دورهمی و جمع های دوستانه. ست کفش اسپرت سفید و شلوار جین آبی یا مشکی بهترین گزینه می باشد. برای بهار و تابستان همراه این ست پوشیدن یک پیراهن یا تی شرت سفید نیز در جذاب شدن استایل بسیار کمک کننده می باشد. همچنین می توان از یک کت یا کاپشن چرمی بهمراه این ست برای پاییز و زمستان استفاده کرد.

  • کفش اسپرت سفید و شلوار پارچه ای یا کت و شلوار:

معمولا وقتی سخن از کفش اسپرت سفید به میان می آید اکثر افراد ست آن با شلوار جین را در ذهن خود تصور می کنند اما دنیای مد محدودیتی ندارد و امروزه ست کفش اسپرت سفید و شلوار پارچه ای یا کت و شلوار برای موقعیت های رسمی یک استایل مناسب می باشد. تکمیل کننده این ست رسمی زیبا و جذاب یک پیراهن سفید می باشد. بهتر است برای شلوار یا کت و شلوار از رنگهای تیره و متضاد سفید استفاده شود مثل مشکی، خاکستری و سرمه ای.

  • کفش اسپرت سفید و شلوار اسلش یا شلوار ورزشی:

این ست کاملا استایلی اسپرت را به ارمغان می آورد. برای فصول گرم می توان آن را با یک تی شرت زیبا و برای فصول سرد با یک هودی یا سویشرت مناسب تکمیل کرد.

با کفش کتانی سفید چه بپوشیم؟

ست کردن کفش اسپرت سفید زنانه

کفش اسپرت سفید یکی از اجزای اصلی استایل های خاص دختران و خانمها می باشد. خانمها می توانند این کفش را با انواع شلوار، مانتو، پالتو و … ست کنند.

  • کفش اسپرت سفید و مانتو:

اگر استایلی رسمی می خواهید مانتوهای کوتاه بهترین گزینه برای ست کردن با کفش اسپرت سفید هستند مثل مانتوهای کتی. اما برای داشتن یک استایل اسپرت برای استفاده روزانه و موقعیت های غیر رسمی می توانید کفش اسپرت سفید خود را با یک مانتو بلند جلوباز بپوشید.

  • کفش اسپرت سفید و شلوارمام استایل یا جین:

اگر به دنبال یک استایل خاص می باشید می توانید کفش اسپرت سفید خود را با یک شلوار مام استایل بپوشید. شلوارهای مام استایل همانند شلوارهای جین جذب بهترین گزینه برای خانمها هنگام پوشیدن کفش سفید می باشد.

  • کفش اسپرت سفید و کت و شلوار یا دامن:

اگر قصد شرکت در یک میهمانی را دارید و دنبال یک ست مناسب رسمی یا نیمه رسمی برای خود هستید می توانید با کفشهای سفید یک کت و شلوار طوسی یا رنگ تیره مثل مشکی و سرمه ای بپوشید. همچنین می توانید با پوشیدن یک دامن زیبا بهمراه کفش سفید استایلی زیبا و خاص داشته باشید. دامن های بلند برای این ست مناسبتر می باشند ولی نمی توان از ترکیب دامن کوتاه و کفش سفید بهمراه یک پیراهن یا شومیز زیبا به راحتی گذشت.

  • کفش اسپرت سفید و کاپشن یا پالتو:

اکثر افراد در فصول سرد زمستان ترجیح می‌دهند که با پالتو یا کاپشن، بوت و یا نیم‌بوت به پا کنند. ولی اگر هوا بارانی نباشد، ست کفش اسپرت با کاپشن یا پالتو می تواند یک گزینه بسیار جذاب و خاص باشد.

 

اصول پوشیدن کفش سفید

برای داشتن یک استایل خوب و زیبا هنگام پوشیدن کفش اسپرت سفید رعایت یک سری نکات مهم می باشد که عبارتند از:

  1. جوراب نپوشید و یا جوراب کالج بپوشید تا دیده نشود.
  2. با کفش سفید لباسهای رنگ جیغ نپوشید.
  3. دقت کنید کفشها همیشه تمیز باشند و دارای لک نباشند.
  4. می توانید برای جلوه بیشتر پایین شلوار خود را به سمت بالا کمی تا بزنید.
  5. ست کاملا همرنگ با کفش سفید انتخاب نکنید. یعنی همه اجزای استایل شما همرنگ کفشتان (سفید) نباشند.

 

امیدواریم با مطالب ارائه شده بتوانید بهترین انتخاب را برای ست کفش اسپرت سفید خود داشته باشید. در ادامه لیستی از کفش های اسپرت سفید شیک و با کیفیت موجود در بازار را برای شما آماده نموده ایم که با کلیک بر روی هر تصویر یا آیتم می توانید اطلاعات لازم درباره محصول مورد نظر را دریافت نمایید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.