با کفش پاشنه بلند چه مانتویی بپوشیم؟

استایل شما زمانی شیک و کامل میشود که شما بتوانید کفش و لباس خود را هماهنگ و ست کنید. برای داشتن استایلی بی عیب و نقص باید مدل و رنگ کفش تان متناسب با مدل و رنگ لباس تان باشد. وقتی صحبت از کفش پاشنه بلند می‌شود همه به مهمانی‌ها و عروسی‌ها فکر می‌کنند و تصور نادرستی دارند که نباید کفش‌هایی با پاشنه بالای ۷ سانت را برای محیط‌های بیرون پوشید.

👇بیا تو پیجم مانتو حراج کردم👇

تارا استار

درست است که کفش های پاشنه بلند (جلو باز یا جلو بسته) را میتوانید برای استایل رسمی یا مجلسی مورد استفاده قرار دهی اما از دیدگاه مد استفاده از کفش پاشنه بلند در استایل روزانه هیچ اشکالی ندارد، فقط بهتر می باشد که کفش‌های پاشنه بلند را به مدت طولانی استفاده نکنید. برای ست کردن کفش پاشنه بلند با مانتو باید نکاتی را رعایت کرد تا استایل مناسب داشته باشید. هنگام ست کردن مانتو با کفش پاشنه دار نکاتی راجب نوع، مدل، قد و رنگ مانتو بسیار مهم می باشند.

 ست کردن کفش پاشنه بلند با انواع مانتو 

کفش پاشنه بلند و مانتو بلند جلوباز

یکی از استایل های محبوب بین بانوان استفاده از کفش پاشنه بلند با مانتو جلوباز است. بهتر است هنگام استفاده از کفش پاشنه بلند، مانتوهای بلند انتخاب کنید. این انتخاب هم قدرت و ظرافت زنانگی شما را چند برابر نشان می‌دهد و هم اندام و به خصوص پاهایتان را کشید‌ه‌تر و در کل استایل اندامتان را شکیل‌تر می‌کند. ست کفش پاشنه بلند و مانتو جلوباز کُتی برای موقعیتهای رسمی و اداری مناسب می باشد. بهتر است برای این استایل کفش پاشنه دار شما جلو بسته باشد.

 

کفش پاشنه بلند و مانتو کوتاه جلوباز

اگر استایل غیر رسمی تر می خواهید باید سراغ کفش پاشنه بلند بهمراه مانتو جلوباز کوتاه بروید. این ست برای محل کار خصوصی مناسب می باشد. همچنین می توانید از ست کفش پاشنه بلند و مانتو کوتاه جلوباز در میهمانی نیز استفاده نمایید.

 

کفش پاشنه بلند و مانتو جلو بسته کوتاه

مهمترین نکته در استفاده از کفشهای پاشنه بلند(جلوباز) بهمراه مانتو کوتاه جلو بسته این است که به یاد داشته باشین حتما باید با پاهای برهنه و بدون جوراب از کفش ها استفاده کرد. پوشیدن این کفش ها با مانتوهای کوتاه که تا روی زانو هستند بسیار مناسب می باشد.

 

کفش پاشنه بلند و مانتو جلو بسته بلند

این ست مناسب موقعیتهای خاص رسمی می باشد. پوشیدن کفش پاشنه بلند بهمراه مانتو جلو بسته بلند یک استایل کلاسیک و همچنین بسیار رسمی برای خانمها ایجاد می کند که بیشتر افرادی که در موقعیتهای مدیریتی و همچنین اداری قرار دارند از این ست استفاده می کنند.

ست کردن کفش پاشنه بلند با مانتو

 نکات خرید کفش پاشنه بلند

 قسمت پاشنه و نوک کفش باید عرض مناسبی داشته باشد و خیلی باریک نباشد.

هرچه اختلاف ارتفاع پاشنه و پنجه کفش کمتر باشد راه رفتن در آن راحت‌تر خواهد بود و مدت بیشتری می‌توانید در آن دوام بیاورید.

پاشنه‌های عریض و ضخیم برای راه رفتن طولانی مناسب‌تر هستند چون راحت‌تر می‌توان تعادل را در آن حفظ کرد.

 

انواع کفش پاشنه بلند زنانه

1. مدل کفش گربه‌ای (Kitten Heels)

 این مدل کفش برای مهمانی‌ها و محل کار مناسب هستند. برای موقعیت‌هایی که در آن شما به ارتفاع زیادی نیاز ندارید و برای مدت زمان طولانی روی پای خود خواهید بود.

2. مدل کفش پمپ (Pumps)

شناخته شده‌ترین مدل کفش پاشنه بلند هستند و معمولا بین ۲ تا ۳ اینچ ارتفاع دارند و قسمت جلوی این مدل، دارای برش‌های کوچک است.

3. مدل کفش استیلتو (Stilettos)

این مدل کفش بلندترین پاشنه را در بین کفش‌های پاشنه‌دار دارند و تا 8 اینچ ارتفاع آنها می رسد و راه رفتن با آن برای همه افراد کار راحتی نیست.

4. مدل کفش بند‌دار (Ankle Strap Heels)

این مدل کفش پاشنه‌دار در حال حاضر بسیار مد شده است. ویژگی‌ اصلی این مدل کفش، بندی است که در اطراف مچ پا قرار می‌گیرد که علاوه بر ایمن کردن پاشنه‌ها به سهولت راه رفتن نیز کمک می‌کنند.

 5. مدل کفش پلتفرم (Platform Heels)

ارتفاع پاشنه این مدل متغیر است. این کفش دارای بخش ضخیمی است که در انتهای پاشنه قرار دارد و باعث تفاوت ارتفاع بین پشت و جلوی کفش شده و راحتی استفاده از این مدل کفش را بیشتر می کند.

در این مقاله راجب ست کردن انواع مانتو با کفش پاشنه بلند مطالبی را ارائه کردیم. همچنین نکاتی راجب خرید انواع کفش های پاشنه بلند برای شما عزیزان ذکر نمودیم. در ادامه لیستی از مانتوهای باکیفیت و شیک که مناسب ست کردن با کفش پاشنه بلند هستند را آماده کرده ایم. می توانید با کلیک کردن روی آیتم موردنظر و یا عکس محصول، اطلاعات بیشتری راجب انتخاب خود مشاهده نمایید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.