قیمت خرید انواع ادکلن زنانه دیجی کالا

عطر و ادکلن و سایر خوشبو کننده‌ها از الزامات زندگی امروزی برای بسیاری از افراد می باشند. این صنعت کهن که سابقه آن حداقل به 4000 سال پیش بازمی گردد در دوران‌های مختلف به اشکال متفاوتی فعالیت کرده است. امروزه برندهای بزرگ و معتبر تولید عطر و ادکلن از ستون های اصلی مد و فشن هستند. همین نام‌های تجاری با تولید انواع خوشبوکننده ها با رایحه های مختلف، در جهت تامین سلیقه افراد گام برمی دارند. 

ادو پرفیوم زنانه آیس من مدل Versace Bright Crystal حجم ۳۰ میلی لیتر

شاید عطر و ادکلن از بیشترین کالاهایی باشد که انواع تقلبی آن به وفور در بازار موجود است. تشخیص تقلبی بودن برخی از عطرها حتی برای افراد حرفه‌ای نیز در نگاه اول کار آسانی نیست. به همین جهت فروشگاه اینترنتی پنداریوم از امکانات و تخصص خود مجموعه‌ای از عطر و ادکلن‌های اصل را از برندهای مختلف تهیه کرده و با ضمانت اصالت و سلامت محصول در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. 

انواع عطر زنانه

از بهترین انواع عطرهای زنانه عطر زنانه لانکوم ، عطر زنانه شنل ، ادو پرفیوم زنانه شوپارد ، عطر زنانه دیور ، ادو پرفیوم زنانه لولیتا لمپیکا ، عطر زنانه زارا ، ادکلن زنانه لالیک ، ادو پرفیوم زنانه اولریک و ادکلن زنانه امپر بخشی از کلکسیون است که انواع ادکلن زنانه ارزان تا گرانقیمت ترین ادو پرفیوم های زنانه را شامل می گردد.بهترین و خوشبوترین ادکلن های مردانه با رایحه عالی را در این مقاله جستجو و خریداری کنید.

انتخاب عطر بر اساس انواع روایح

مبحث مهم بعدی در راهنمای خرید عطر، انتخاب بر اساس انواع روایح است.
در صنعت عطر، طیف بسیار وسیعی از انواع روایح وجود دارند. در حقیقت شما نمی‌توانید همه‌ی آن‌ها را به خاطر بسپارید اما خوشبختانه تمامی آن‌ها تنها در چهار خانواده‌ی اصلی قرار می‌گیرند. آگاهی از این روایح و شناخت آن‌ها، انتخاب عطر را تا حدودی آسان‌تر خواهد کرد.
چهار خانواده‌ی اصلی برای انواع روایح عطر عبارتند از : روایح گُلی Floral، شرقی Oriental، جنگلی Woody و روایح تازه Fresh.
تمامی این ۴ طیف، در چگالی‌های متفاوت، می‌توانند تجزیه یا با هم ترکیب شوند و عطرهای متنوع و جدیدی بسازند.

قیمت ادکلن زنانه

 امروزه لباس و ظاهر شما تنها مواردی نیستند که باید به دقت به آنها توجه کنید. خوشبو بودن در محیط کار، مجالس و هر مناسبتی می‌تواند نشان دهنده شخصیت و توجه شما به استایلتان باشد. صنعت عطر و ادکلن قدمتی معادل چند هزار سال داشته و خوشبو بودن از گذشته‌های بسیار دور مورد توجه افراد رده بالا و ثروتمند بوده است. اما با گذشت چند سال، استفاده از این رایحه‌های خوشبو و نشاط آور در بین مردم عادی نیز متداول شد.
امروزه هر کسی در بین وسایل شخصی خود حداقل یک الی دو ادکلن برای مناسبت‌های مختلف دارد. خوشبو بودن یکی از ویژگی‌هایی است که تقریبا هر انسانی از آن استقبال می‌کند. مهم نیست در چه محیطی وارد می‌شوید، اینکه بوی خوبی بدهید در ذهن اطرافیان خود تاثیر بسیار مثبتی خواهید گذاشت.یکی از مزایای خرید اینترنتی این است که شما گرفتار ترافیک، سرگردانی در پاساژها و مراکز خرید معمولا شلوغ نمی‌شوید. علاوه بر این، در یک فروشگاه اینترنتی می‌توانید به طیف بسیار گسترده‌تری از کالاها با امکان مقایسه قیمت و همچنین مطالعه دقیق مشخصات هر کدام، دسترسی داشته باشید.
خرید اینترنتی عطر زنانه نیز از این قضیه مستثنی نیست. شما در تنها در عرض چند دقیقه می‌توانید ده‌ها مدل عطر زنانه از برندهای مختلف با قیمت‌های متناسب با بودجه خود را مشاهده نموده و پس از بررسی و کسب اطلاعات، گزینه نهایی را انتخاب کنید. به طور کلی خرید عطر زنانه به صورت اینترنتی علاوه بر صرفه‌جویی در وقت شما، ویژگی‌های مثبت دیگری مانند امکان مرجوع کردن کالا، تخفیف‌ها و حراج‌های دوره‌ای نیز دارد. ادکلن ها قیمت های متفاوتی دارند، قیمت عطر زنانه بستگی به میزان عطر خالص موجود داخل شیشه دارد. قیمت ادکلن زنانه در رده های مختلفی در بازار وجوددارند از مبلغ 70/80 هزار تومان تا مبالغ میلیونی شاهد قیمت ها خواهید بود.

بهترین عطرهای زنانه
  • عطر زنانه لالیک Le Parfum
  • عطر زنانه ادوپرفیوم شانل Coco Mademoiselle
  • عطر زنانه لانکوم La Vie Est Belle
  • عطر زنانه ورساچه Bright Crystal
  • عطر زنانه شانل Chance Tendre
  • عطر زنانه ایو سن لورن Black Opium
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.