بهترین ژل شستشوی صورت – راهنمای خرید ژل شستشوی صورت

بعد از پایان یک روز طولانی، وقت پاک کردن صورت از تمام آلودگی‌ها و مواد آرایشی است. برای بهترین نتیجه به یک پاک کننده آرایش خوب احتیاج داریم که برای پوست ما مناسب باشد. مراقبت از پوست بسیار مهم است و مواد آرایشی و پاک کننده‌های آرایش بهتر است طبیعی باشند و کمتر از مواد شیمیایی در ساخت آن‌ها استفاده شده باشد.

ژل شستشو صورت کامان مدل Normal Skin حجم 500 میلی لیتر به همراه پد پاک کننده آرایش ایپک بسته 70 عددی

بهترین ژل شستشوی صورت برای پوست خشک

خشکی پوست می‌تواند شما را پیرتر از سنتان نشان دهد. پوست خشک، زیبا و براق نیست و در برابر آلودگی‌ها نسبت به پوست سالم، مقاومتی ندارد. اما ممکن است شما با توجه به وسواس خود، پوستتان را به طور مرتب شستشو دهید.

شما برای حل این مشکل به یکی از محصولات مراقبت از پوست: یعنی بهترین شوینده صورت برای پوست خشک نیاز پیدا می‌کنید. گاهی اوقات روی محصول لیبل‌هایی مانند مخصوص پوست های خشک درج شده است که شما با توجه به آن اقدام به خریداری محصول می‌کنید، اما اگر به هر دلیلی، چنین لیبلی را به روی محصول خود پیدا نکردید، باید مواد تشکیل دهنده‌ی آن را بررسی کنید.در این مقاله ما چند مورد از بهترین شوینده ها و پاک کننده صورت مخصوص پوست خشک و حساس که بین خریداران و مصرف کنندگان بسیار محبوب هستند را به شما معرفی می‌کنیم. با ما همراه باشید.

ژل شستشوی صورت روشن کننده

ژل شستشوی کامان سری Geneva برای پوست های خشک است .این ژل شستشوی صورت مخصوص پوستهای خشک است که می‌تواند آلودگی‌ها و سلول‌های مرده را از روی پوست پاکسازی و از سطح پوست در برابر التهاب و قرمزی پوست محافظت کند.

این ژل همچنین رطوبت لازم را به پوست برمی‌گرداند و پوست را شاداب و آبرسانی می‌کند. این محصول برای شستشوی روزانه پوست صورت و بازگرداندن لطافت به پوست، بسیار مفید است.این ژل فاقد صابون است و در آن از هیالورونیک اسید استفاده شده است که پوست را روشن می‌کند و به دلیل دارا بودن آنتی اکسیدان از پیری زودرس پوست و ایجاد چین و چروک جلوگیری می‌کند. رایحه بسیار دلنشین این محصول، حس تازگی و نشاط را به بانوان هدیه کرده است.از دیگر برندهای ژل شستشو روشن کننده میتوان ملالیفت، آموس وان، اورلین و پایو را نام برد.

ژل شستشوی صورت سینره

ژل شستشوی صورت سینره مخصوص پوست های معمولی و خشک، حاوی عصاره مورینگا برای محافظت از پوست در برابر آلودگی است. این ژل فاقد مواد صابونی و دارای فرمولاسیون ملایم است که باعث رطوبت پوست و لطافت آن می‌شود.فرمولاسیون استفاده شده در این ژل می‌تواند انواع آلودگی‌ها، ناخالصی‌ها و همچنین مواد آرایشی مضر را از روی پوست پاک سازی کنند و همچنین ترشح غدد طبیعی چربی پوست را تنظیم کند.این محصول سولفات اضافه ندارد و حس تمیزی و سبکی را پس از استفاده، به پوست اهدا می‌کند. این ژل منافذ پوست را باز می‌کند و باعث پاکسازی و آبرسانی سلول‌های پوستی و تغذیه آنها می‌شود.با توجه به رضایت بالایی که مشتریان از این محصول دارند بدون شک سینره می‌تواند عنوان بهترین ژل شستشوی ایرانی را به نام خود کند.

ژل شستشوی صورت لافارر

این محصول با به کارگیری عصاره آلوورا ، بیولاین، دکسپانتنول، عصاره شیرین بیان، بابونه و سدیم موجب طراوت و شادابی پوست می‌شود. این ژل با دارا بودن تاثیرات آرامش بخش، می‌تواند در بهبود آکنه و چین و چروک های پوست بسیار کمک کننده باشد.این محصول همچنین برای از بین بردن لکه های صورت بسیار مفید است و می‌تواند در برطرف کردن انواع التهابات پوستی مورد استفاده قرار بگیرد و با خاصیت ضدعفونی کنندگی خود ، به لایه برداری سلول های مرده پوست بپردازد.

ژل شستشوی صورت سروینا

ژل شستشوی صورت سروینا دارای عصاره گیاهی بید سفید می باشد. این عصاره باعث برطرف شدن مشکلات پوست آکنه ای از قبیل پوست براق ، منافذ باز ، جوش و پوست قرمز می گردد.

ژل شستشوی صورت اوریفلیم برای پوست چرب

ژل پاک کننده صورت اوریفلیم مدل Optimals مخصوص پوست چرب تولید شده است. ترکیبات این ژل از میوه سرو کوهی است که خاصیت ضد باکتری و حاوی آنتی‌اکسیدان دارد و برای پوست بسیار مفید است. در عین حال استفاده از این ژل پاک کننده موثر بوده و محافظت کننده و تسکین دهنده پوست می باشد. همچنین این محصول دارای عصاره ریشه Arctium Lappa که حاوی قندها و اسیدهای طبیعی که پوست را عمیقا تمیز و هیدراته می‌کند و تولید چربی پوست را کاهش می دهد. از دیگر مواد مفید به کار رفته در این محصول ویتامین B5 است که بازسازی سلولی را افزایش داده و پوست را کاملا مات کرده و ترشح بیش از اندازه چربی را کنترل می کند.

نحوه‌ی استفاده از ژل شست و شوی صورت

ابتدا صورت خود را با آب خیس کنید، سپس مقدار کمی از ژل شست و شو را کف دست ریخته، به پوست صورت بمالید و ماساژ دهید. پس از چند دقیقه شست و شو دهید. بهتر است بعد از شست و شوی صورت با ژل شست و شو با استفاده از یک مرطوب کننده یا آبرسان از خشک شدن پوست تان پیشگیری کنید.برای درخشندگی موهای خود این مقاله را مطالعه و کرم موهای آبرسان باکیفیت و ارزان را خریداری کنید.

برای شستشوی صورت فوم بهتره یا ژل

فوم شستشوی صورت، از پاک کننده های قوی که با نوعی کف به مبارزه مواد زائد موجود بر روی پوست می رود، به طور معمول برای انواع پوست روغنی و مستعد جوش و آکنه مورد استفاده قرار می گیرد و با مزایا و شگفتی هایی که با خود به همراه دارد توانسته است نظر بسیاری از خانم ها و آقایان را به خود جذب کند فوم شستشوی صورت در تمیز کردن عمیق پوست بسیار حرفه ای عمل می کند و به راحتی می توان از شر روغن اضافی، مواد زائد موجود در عمق پوست خلاص شد.در ترکیبات انواع فوم شستشوی صورت یک ماده خاص و شناخته شده به نام سدیم لوریل سولفات وجود دارد که در صورت استفاده بیش از حد فوم سبب سوزش در پوست می شود؛ بنابراین سعی کنید در استفاده این محصول زیاده روی نکنید.

ژل شستشوی صورت، دقیقا همانگونه که از نامش پیداست، یک پاک کننده صورت با بافتی ژل مانند است، در صورتی که به محصولات پاک کننده های دارای کف عادت کرده اید، ممکن است در پذیرفتن این محصول مدتی طول بکشد تا شما، با احساس به ظاهر لغزنده پاک کننده های ژل عادت کنید این محصول برای افرادی که دارای پوست ترکیبی یا طبیعی هستند توصیه می شود.

 
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.