قیمت اسپری براق کننده لاستیک خودرو

تمیزی خودرو همیشه برای راننده های خوش سلیقه از اهمیت بسزایی برخوردار بوده و هیچ ارتباطی هم با قدیمی و یا جدید بودن مدل ماشین و برند آن نداشته و نخواهد هم داشت. برای شستشو و تمیزی تمام قسمت های خودرو شما می توانید خیلی راحت آن را به کارواش برده و دستور به شستشوی زیر و روی ماشینتان دهید. منتها مراتب اگر از دسته کسانی هستید که دوست دارند خودرویشان را خودشان آنطور که دوست دارند، تمیز نمایند حتما به شما توصیه می کنیم تا در اولین فرصت خود به سراغ خرید اسپری لاستیک خودرو برای ماشین قشنگتان بروید تا بتوانید حسابی چرخ های آن را برق بی اندازید؛ پس با ما در ادامه این مطلب از پنداریوم همراه باشید.

قیمت اسپری براق کننده لاستیک خودرو

اسپری براق کننده لاستیک 

نوع کاربرد

  • در خرید اسپری لاستیک خودرو اولین نکته ای که باید به آن توجه نمایید مربوط به انواع و اقسام اسپری ها می شود که باید دید شما نیاز به خرید کدام یک از آن ها خواهید داشت.
  • این مدل از اسپری ها می توانند براق کننده، محافظت کننده، پولیش کننده و همچنین تمیز کننده باشند.
  • روش استفاده هر کدام از این اسپری های مخصوص لاستیک خودرو و موتور با یکدیگر متفاوت است و باید با مطالعه دستورالعمل محصول اقدام به استفاده از آن ها نمود.

حجم اسپری

  • مورد بعدی در خصوص انتخاب اسپری لاستیک خودرو توجه به حجم اسپری است.
  • برای این منظور شما باید به قطر و سایز چرخ اتومبیل خود و همچنین میزان مصرف هر باره خود از اسپری مخصوص لاستیک ماشینتان توجه داشته باشید.

ویژگی های جانبی

  • برخی از اسپری ها تنها قادر به ارائه کاربردهای خود هستند و برخی دیگر از قابلیت ترمیم و محافظت بیشتر از لاستیک خودروها نیز برخوردارند.
  • خیلی از آن ها سبب نرم تر شدن لاستیک و عدم ترک خوردگی بر روی سطح آن می شوند.
  • و برخی دیگر نیز مقاومت ساختار بیرونی لاستیک هایتان را در برابر نور آفتاب و حرارت آن افزایش می دهند.
  • توجه به این نکات نیز می تواند در انتخاب و خرید یک اسپری لاستیک خودرو بسیار حائز اهمیت باشد.

قیمت واکس لاستیک خودرو

  • خیالتان راحت باشد قیمت واکس لاستیک خودرو در بازار ایران به حدی است که هر کسی با هر میزان توان اقتصادی می تواند یک یا چند نوع از آن ها را خریداری نماید.
  • منتهای مراتب یادتان باشد از سازگاری محتویات اسپری با مدل و جنس لاستیک خودروی شخصی تان و همچنین تاریخ انقضای آن به هنگام خرید حضوری و یا غیر حضوری تان از فروشگاه های معتبر توجه داشته باشید.( خرید بهترین اره های افقی بر ارزان دیجی کالا )

اسپری براق کننده لاستیک

اسپری براق کننده لاستیک خودرو کاسپین مدل Tyre Shine حجم 500 میلی لیتر دیجی کالا

اسپری تمیز و براق کننده ی لاستیک کاسپین مدل «Tyre Shine» نه تنها تایر ماشین را به راحتی تمیز و براق می کند بلکه از دیواره ی لاستیک در برابر آفتاب و حرارت محافظت نموده و طول عمر لاستیک، با استفاده از این محصول افزایش میابد.اگر می خواهید زیبایی ماشین شما با داشتن تایرهای مشکی تمیز و براق دوچندان شود می توانید از اسپری تمیز و براق کننده ی کاسپین مدل «Tyre Shine» استفاده کنید برای این کار کافیست بطری را تکان داده و روی لاستیک کثیف و حتی خاکی اسپری کنید و حتی بدون دستمال کشیدن بعد از ایجاد پوشش اجازه دهید تا محلول خشک شود و تغییر را با این محصول تخصصی از کاسیپن احساس کنید. در صورتی که میخواهید فقط لاستیک را تمیز و مشکی کنید بعد از اسپری کردن، محلول را با یک تکه ابر بروی دیواره ی لاستیک پخش کنید اما برای براق کردن لاستیک نباید روی محلول ابر یا دستمال بکشید و باید اجازه دهید تا به حالت طبیعی خشک شود.

قیمت اسپری براق کننده لاستیک خودرو

اسپری براق کننده لاستیک خودرو ارزان

در ادامه این مطلب از راهنمای خرید اسپری لاستیک خودرو توجه شما را به مدلهای برتر از این نوع محصولات جلب می نماییم. ناگفته نماند تمام این اسپری ها از کیفیت قابل توجهی برخوردار هستند و دارای مناسب ترین قیمت نیز می باشند. شما عزیزان می توانید با مطالعه هر مورد به اطلاعات بیشتر در خصوص محصول انتخابی تان دست پیدا کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.