لباس زیر فانتزی – لباس زیر فانتزی

از جمله ملزوماتی که هر خانم خوشتیپی به آن نیاز دارد، لباس زیر فانتزی است. ست لباس زیرهای زنانه در انواع طرح‌ها و مدل‌ها وجود دارد و همین مورد سبب جذب خانم‌های خوش سلیقه می‌شود. بعضی مواقع وجود تنوع زیاد باعث سردرگمی خانم‌ها شده و قدرت تصمیم گیری را از آنها می‌گیرد.

لباس زیر فانتزی نیز بین خانم‌ها و دختران طرفداران زیادی دارد. این لباس‌ها هم در روحیه افراد و هم در زندگی خصوصی متاهل‌ها بسیار حائز اهمیت است. پس توصیه می‌کنم جادوی لباس زیر فانتزی را دست کم نگیرید و هر طور شده چند دست از این لباس‌ها را تهیه کنید.

به همان اندازه که انتخاب لباس برای همه مهم است باید انتخاب لباس زیر نیز با دقت انجام شود. لباس زیر نامناسب می‌تواند به لباس فوق‌العاده‌ای که خریدید فرم نامناسب بدهد. یا اینکه حساسیت‌های پوستی ایجاد کرده و تهدیدی برای سلامتی بدن باشد. حال در ادامه به نکات مهمی که در مورد نحوه انتخاب لباس زیر و لباس خواب فانتزی بیان شده است توجه کنید.

لباس زیر فانتزی - لباس زیر فانتزی

انواع لباس زیر فانتزی

لباس زیر فانتزی دخترانه تنوع، طرح‌ها و مدل‌های زیادی دارند، که در اینجا چند مورد از پرطرفدارترین آنها را معرفی می‌کنیم. انواع زیر پوش‌های زنانه عبارتند از:

لباس زیر فانتزی تمام تور

یکی از پرطرفدارترین لباس زیر فانتزی دخترانه، ست لباس زیر تمام تور است که برای عروس خانم‌ها بسیار مناسب بوده و می‌تواند بسیار تحریک کننده باشد.

همچنین این لباس‌ها در رنگ‌های متفاوت وجود دارد که شما می‌توانید با توجه به رنگ پوست و سلیقه‌تان از بین آنها یکی را برگزینید. توصیه می‌کنم رنگ‌های شاد تهیه کنید چرا که متناسب با هر سلیقه‌ای است.

لباس زیر فانتزی - لباس زیر فانتزی

اگر قصد خرید النگو طلا را دارید، در وبسایت ما می توانید قیمت جدیدترین النگوهای طلا را مشاهده کنید.

لباس زیر فانتزی فاق باز

شاید بتوان لقب جذاب‌ترین نوع لباس زیر را به این مورد داد چرا که این لباس زیر با داشتن بندی در دو طرف و پارچه‌ای توری بدون فاق، بسیار متفاوت بوده و می‌تواند موجب تحریک همسرتان شود.

وجود انواع رنگ‌ها و طرح‌های مختلف در این مدل سبب جذب خانم‌های زیادی برای سفارش آن شده است.

لباس زیر فانتزی - لباس زیر فانتزی

لباس زیر فانتزی دانتل

همانطور که می‌دانید دانتل جزو کارهای بسیار مرغوب و زیبایی است که برای خانم‌ها جذابیت زیادی دارد. استفاده از دانتل در قسمت‌های حساس لباس زیر سبب جذب افراد زیادی به این مدل شده است.

با انتخاب رنگ‌های متفاوت آن می‌توانید از داشتن لباس زیر مرغوب و جذاب لذت ببرید.

لباس زیر فانتزی - لباس زیر فانتزی

لباس زیر فانتزی سه تیکه

مدل لباس زیرفانتزی سه تیکه جزو مواردی است که می‌تواند باعث تنوع شود و استفاده از آنها خالی از لطف نیست.

مثلا لباس زیرهای سه تیکه‌ای که یک بند در قسمت کمر دارند و امکان اتصال جوراب‌های زنانه به آن نیز فراهم است، یکی از انواع لباس زیرهای پرطرفدار فانتزی سه تیکه به حساب می‌آید.

لباس زیر فانتزی - لباس زیر فانتزی

لباس زیر فانتزی گیپور

ست لباس زیر فانتزی طرح گیپور یکی دیگر از پر طرفدارترین انواع لباس زیر به حساب می‌آیند. این طرح‌ها در رنگ‌های مختلفی وجود دارند و شما می‌توانید با توجه به سلیقه خودتان یا همسرتان یکی را برگزینید.

لباس زیر فانتزی - لباس زیر فانتزی

لباس زیر فانتزی بندی

این نوع لباس زیر بسیار تحریک کننده است چرا که شورت فانتزی آن کاملا بندی بوده و بسیار جذاب است و همچنین در هیچ قسمت آن تور یا پارچه‌ای دیگر به کار نرفته است.

همین مورد سبب متفاوت شدنش از بقیه انواع لباس زیرها می‌شود. اگر می‌خواهید یک لباس زیر متفاوت و جذاب داشته باشید، این مدل را از دست ندهید.

لباس زیر فانتزی - لباس زیر فانتزی

لباس زیر فانتزی گلدوزی شده

از دیگر انواع لباس زیرهای جذاب می‌توان به ست لباس زیر فانتزی گلدوزی شده اشاره کرد. با گلدوزی‌های منحصر به فرد و زیبا در قسمت‌های حساس لباس زیر توانسته‌اند مدلی منحصر به فرد و دلربا را خلق کنند.

این امر سبب جذب طرفداران زیادی به خود شده است. همچنین انواع گلدوزی‌ها در رنگ‌ها و مدل‌های مختلف سبب تنوع همین مدل شده است.

لباس زیر فانتزی - لباس زیر فانتزی

لباس زیر زنانه زنجیر دار

اگر به دنبال مدلی متفاوت و جدید هستید، می‌توانید ست لباس زیر فانتزی دخترانه زنجیر دار را تهیه کنید. در این مدل به جای بندهای سوتین و شورت از زنجیرهای سبک و زینتی استفاده کرده‌اند که به هیچ وجه بدن را اذیت نمی‌کند.

شما با تهیه یک دست لباس زیر زنانه زنجیر دار، می‌توانید یکی از مدل‌های روز دنیا را در کمد لباس‌های خود داشته باشید.

لباس زیر فانتزی - لباس زیر فانتزی

لباس زیر زنانه دیسکویی

یکی از جنس‌های جذاب برای خرید لباس زیر زنانه فانتزی جنس دیسکویی است، چرا که سبب تحریک همسرتان می‌شود.

این مدل لباس زیر براق بوده و با وجود آویزهای زینتی از آن سبب جذاب‌تر شدن و جذب خانم‌ها می‌شود. توصیه می‌کنم اگر رنگ پوستتان روشن است، حتما رنگ مشکی آن را تهیه کنید.

لباس زیر فانتزی - لباس زیر فانتزی

لباس زیر فانتزی ساتن

لباس زیر زنانه ساتن یکی دیگر از جنس‌هایی است که سبب جذب مردان و تحریک آنها می‌شود. علاوه بر آن جنس سوتین فانتزی ساتن بسیار لطیف بوده و مورد توجه خانم‌ها قرار گرفته است.

همچنین وجود گیپور یا گلدوزی روی آنها نیز می‌تواند سبب جذاب‌تر شدنش بشود. هر چند که مدل‌های ساده ساتن نیز بسیار زیبا بوده و انتخاب آن به سلیقه شما بستگی دارد.

لباس زیر فانتزی - لباس زیر فانتزی

لباس زير كاستوم 

موضوع خلاقیت بی پایان در طراحی لباس تنها محدود به لباس‌های اصلی نمی‌شود. بازار لباس‌های زیر نیز پر از لباس‌های تازه با طراحی‌های جدید است. فروش لباس‌ زیر کاستوم نیز چندین سال است که راه خود را در بازار لباس‌های زیر باز کرده‌اند.

لباس زير كاستوم در حقیقت لباس زیرهای بسیار فانتزی است. همان توصیف و تعریفی که از لباس های کاستوم وجود دارد در مورد لباس زیرهای کاستوم نیز به کار برده می‌شود. یعنی لباس‌ زیر کاستوم در واقع لباس زیری است که نماد یک شغل، حرفه، حیوان یا شخصیت مشهور کارتونی یا فیلم باشد.

فروش لباس زير كاستوم لباس زیری نیست که بتوان آن را طی روز به تن داشت یا در طول شب با آن خوابید. این لباس زیر خاص و بسیار فانتزی در زمان‌های خاصی پوشیده می‌شود.

به طور معمول افراد لباس زیر کاستوم فانتزی را در شرایط خاصی به تن می‌کنند. یعنی با توجه به فرم لباس زير كاستوم و جزئیاتی که این گروه از لباس زیرها دارند، نمی‌توان آن را زیر لباس در یک روز عادی به تن کرد.

لباس‌ زیر کاستوم که این روزها مورد توجه خانم‌های جوان بسیاری قرار گرفته است بیشتر به منظور افزایش هیجان در روابط زناشویی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

لباس زیر فانتزی - لباس زیر فانتزی

لباس خواب فانتزی

از مهم ترین مواردی که تاثیر زیادی در انتخاب لباس خواب دخترانه فانتزی دارد، جنس آن است. استفاده از پارچه های مختلف تنها با هدف جلب رضات مشتریان صورت می گیرد، چرا که معمولا افراد با پارچه های متفاوت احساس راحتی دارند از همین رو طراحان سعی دارند با به کارگیری پارچه های مختلف توجه خریداران را به خود جلب نمایند.

در این بین پارچه ساتن ابریشم با الیاف و بافت لطیف و نرم تجربه یک خواب راحت را برای شما فراهم می نماید. در طراحی برخی لباس های خواب از پارچه های ساتن سیلک و ساتن ابریشم استفاده می کنند که به زیبایی هر چه تمام تر بر روی اندام جای می گیرند و زیبایی خاصی به اندام شما می دهند.

ساتن ابریشم با داشتن الیاف لطیف به زیبایی بر روی اندام قرار می گیرد و در زمان خواب، لطافت را به پوست شما هدیه می دهد.ابریشم مانند یک دماسنج عمل می کند و در زمان پوشش به نحوی تعادل دمای بدن شما را تنظیم می نماید.

لباس زیر فانتزی - لباس زیر فانتزی
لباس زیر فانتزی - لباس زیر فانتزی

لباس خواب فانتزی فاق باز 

خواسته های متنوع خانم ها در سال های اخیر سبب ایجاد تغیرات چشمگیر در طراحی ست های لباس خواب شده است. به همین دلیل شاهد مدل های متنوعی هستید که در ابتدا کمی عجیب و جالب به نظر می آیند.

ست خواب فانتزی فاق باز، از آن دسته لباس های خواب است که ورود پرسر و صدایی به دنیای طراحی و مد داشته و با داشتن فرم جالب و جذاب، توجه بسیاری را به خود جلب نموده است.

شورت های فاق باز، بنا بر نامی که دارند جلوی بازی دارند و که سبب ایجاد جاذبه های جنسی برای آقایان هستند و معمولا با داشتن فرم آنتیک و خاص فرم خیره کننده ای دارند.

با وجود مدل محرک و جذاب، این ست در رنگ بندی های مختلف به بازار عرضه می شوند. همانطور که پیش تر عنوان نمودیم رنگ ها می توانند جلوه و نمای خاصی به استایل خانم ها بدهند.

گفتنی است که می توانید این لباس را به صورت ست و یا تکی خریداری نماید که معمولا فرم آن ها تنها برای جلب توجه می باشد و نمی توان مورد استفاده روزانه قرار بگیرند.

لباس زیر فانتزی - لباس زیر فانتزی

کانال لباس زیر فانتزی

تا اینجا با چند نکته درباره انتخاب و لباس زیر و لباس خواب فانتزی آشنا شدیم. در ادامه لیستی از انواع لباس زیر فانتزی زنانه ارزان، باکیفیت و محبوب در بازار ایران را برای شما آماده کرده‌ایم.

همه این لباس زیرها از کیفیت بالا و قیمت مناسبی برخوردار هستند.

فراموش نکنید که با کلیک روی تصویر یا دکمه هر آیتم، می‌توانید تصاویر و اطلاعات بیشتری را درباره محصول به دست بیاورید.(مدل و قیمت خرید اینترنتی لباس خواب زنانه و دخترانه توری و حریر جذاب دیجی کالا شیک ارزان)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.