با شلوار جین چه مانتویی بپوشیم؟

شلوار جین زنانه یکی از لباس‌های ضروری و اولیه‌ است و بعید است خانمی پیدا شود که شلوار جین نداشته باشد. در همین راستا و برای هر چه خوشتیپ‌تر شدن، این مطلب به شما خواهد گفت شلوار جین را با چه لباس‌هایی بپوشید تا شیک و جذاب شوید.

👇بیا تو پیجم مانتو حراج کردم👇

تارا استار

شلوار جین زنانه و پالتی از رنگ‌ها

اول از همه و قبل از هر چیزی بگوییم که لازم است شلوار جینی داشته باشید که به فرم بدنتان بیاید. در این باره هم قبلا مطلب مفصلی نوشته‌ایم که کمکتان می‌کند فرم بدنتان را بشناسید و بر اساس آن سراغ مدل‌های مناسب بروید. بعد از گذراندن خوان اول نوبت به انتخاب بلوز می‌رسد. اولین چیزی که می‌توانید برای پوشیدن به همراه شلوار جین سراغ آن بروید بلوز، تی شرت و تاپ زنانه رنگی است. وقتی جین تیره می‌پوشید سراغ رنگ‌های تند، پر رنگ و شاد بروید و وقتی جین روشن پوشیده‌اید از انواع رنگ‌های ملایم، روشن و شاد کمک بگیرید.

شلوار جین با مانتو سفید

نیت یک سبک جین رنگ سفید را در این فصل انتخاب کرده است و این استایل مناسب زمانی است که بخواهید رفتار لطیف زنانه داشته باشید. او می گوید: “بسیار جالب است که عناصر زنانه مانند جنگجویانی سیاه باشند که توسط سفیدی لباس به هم متصل شده اند” نتیجه چیست؟ یک اثر بسیار شیک پر بیننده.

با شلوار جین چه مانتویی بپوشیم؟

شلوار جین با مانتو مشکی

جین های لبه دار بسیار جذاب هستند . آزوگ می گوید: “این جین ها احساس پسرانه بودن می دهند برای همین آن ها را با یک سنگ جواهر با برش زیبا می پوشم” این مجاورت، یک پیام جذابیت بلند و واضح است.

چگونه نادیا جین های لبه دار  را می پوشد: تاپ نخی – مانتوی مشکی – شلوار جین – عینک آفتابی– کیف – کفش

با شلوار جین چه مانتویی بپوشیم؟

ست شلوار جین با مانتو جین

شلوار های جین افتاده و پژمرده، زندگی ای در درون خود و در پشت ظاهرشان دارند که مطلوب قانون کلیدی آگوستو است . اگوستو توضیح  می دهد: “من فقط چیز های مدرن را همراه با آن می پوشم، یک لباس شیک با پژمردگی شلوار در تضاد خواهد بود ” همراه با یک کیف کلاسیک هم چیز های قدیمی جدید به نظر می رسند.

چگونه تیفاین شلوار جین های سبک قدیمی را می پوشد: بلوز های آستین دار – کیف پاسپورتی کوچک – شلوار جین – کفش– گوشواره های  آبی کبودی رنگ – ژاکت

ان جی نگاه دقیقی در مشاهده جزییات دارد. در این فصل او روی شلوار جین های بالای کمر تمرکز کرده است. با یک مانتو جین راحت در بالاتنه،استایل آرامش بخشی خواهید داشت. جی می گوید: “زن های فرانسوی شال و روسری های با کیفیت را دوست دارند و آبی کمرنگ یک رنگ پایه ای مناسب است”

چگونه جاسمین شلوار جین های بالای کمر می پوشد: مانتوی جین کلاسیک– شلوار جین تنگ – کیف – کفش – دستبند – روسری آبی

با شلوار جین چه مانتویی بپوشیم؟

کسی که به تنوع اعتقاد دارد، مدل مانتو جین کوتاه  مشکلی ندارند. او می گوید: “این لباس ها به همه جیز می آیند، من آن ها را با پاشنه بلند و اگر خواستم احساس راحتی کنم با یک ژاکت چرمی ساده و کفش ورزشی نیز پوشیده ام.”

چگونه دیدی جین های کوتاه می پوشد: مانتوی جین – صندل – کیف– ژاکت  – گوشواره های کوچک ( راهنما و خرید تلوزیون هوشمند اسنوا )

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.