با شلوار پارچه ای زنانه چه کفشی بپوشیم

کفش مناسب برای شلوار پارچه ای زنانه کدام است؟ هر زمان که جلوی آینه قرا می‌گیرید و به شلوار پارچه ای خود نگاه می‌کنید، به دنبال پاسخی برای این پرسش می‌گردید. می‌خواهید کفش زنانه شما چه از نظر مدل و چه رنگ با شلوارتان در هماهنگی کامل قرار داشته باشد. پس باید بدانید، سِت کردن کفش با شلوار پارچه ای به مانند هر نوع استایل دیگری نیاز به بررسی موارد مختلفی دارد؛ با پنداریم همراه باشید.

با شلوار پارچه ای زنانه چه کفشی بپوشیم

کفش مناسب برای شلوار پارچه ای زنانه

از شلوارهای پارچه ای گشاد گرفته تا شلوارهای جذب، موارد مهمی وجود دارند که باعث می‌شوند شما به کفش مورد نظر خود برسید.

  • شلوار گشاد: بانوانی که علاقه به پوشیدن شلوار گشاد دارند، بهتر است به دنبال کفش پاشنه بلند گوه‌ای یا یک جفت کالج زنانه شیک باشند.
  • شلوار جذب: شلوارهای پارچه ای راسته و جذب با کفش‌های پاشنه بلند‌ بَند‌دار و کفش بالت فلت سِت است.
  • شلوار ساق کوتاه: مدل‌های جذب که ساق آنها کوتاه است با کفش پاشنه بلند معمولی جلوباز یا جلو بسته هماهنگ است.
انتخاب کفش براساس شکل و پهنای پاشنه

شکل و پهنای پاشنه کفش به نوع شلوار بستگی دارد.

  • شلوار گشاد: برای شلوارهای پارچه ای گشاد، مناسب است کفش دارای پاشنه پهن باشد.
  • شلوار جذب: برای شلوارهای پارچه ای تنگ، بهتر است کفش پاشنه پنجه گربه‌ای یا باریک باشد.

انتخاب کفش براساس شکل بدن

انتخاب شلوار مناسب براساس فرم بدن نیز به انتخاب راحت‌تر کفش نیز کمک می‌کند.

  • اگر باسن بزرگی دارید و می‌خواهید اندازه آن را متعادل‌تر نشان دهید، بهتر است به دنبال شلوارهای جذب یا اسلیم فیت باشید. در مورد انتخاب کفش، در فصل زمستان از بوت ساق بلند و در تابستان کفش پاشنه بلند بپوشید تا شما را کشیده‌تر نشان دهد.
  • اگر باسن کوچک و پاهایی لاغر دارید، پوشیدن شلوار گشاد مثلا مدل «مام استایل» انتخاب مناسب‌تری است. در انتخاب کفش بهتر است همان موارد مربوط به شلوارهای گشاد را در بالا از دوباره مطالعه بفرمایید.
انتخاب کفش براساس شکل پاها

کفش مناسب برای شلوار پارچه ای زنانه به ارتفاع و میزان کشیدگی پاها نیز بستگی دارد.

  • اگر پاهای کوتاهی دارید، سعی کنید همیشه شلوار پارچه ای چذب بپوشید، شوار گشاد به کوتاه‌تر شدن و پهن شدن فرم پاها و بدن شما می‌انجامد. در انتخاب کفش بهتر است از هر نوع مدل پاشنه بلند (بَنددار، گوه‌ای یا غیره) استفاده کنید.
  • اگر پاهای بلند و باریکی دارید، در کنار شلوار پارچه ای جذب از مدل‌های بزرگ نیز بهره ببرید. هر نوع کفشی را می‌توانید انتخاب کنید؛ از دستور‌العمل‌های بیان شده در بالا در مورد شلوار گشاد و جذب استفاده کنید.

نکته: رنگ کفش اگر همرنگ رنگ شلوار باشد، برای بانوان و دختران جوانی که پاهای کوتاه دارند مناسب‌تر است، زیرا قد آنها را کشیده‌تر نشان می‌دهد. بالعکس، خانم‌هایی که پاهای بلندی دارند، بهتر است رنگ کفش متفاوت از رنگ شلوار باشد تا تعادل قدی ما رعایت شود.

چرا ست کردن کفش با شلوار پارچه ای مهم است؟

شلوار پارچه ای هم با استایل رسمی و هم استایل اسپرت ست است، به این معنا که شما می‌توانید برای حضور در مهمانی‌ها و یا محیط دانشگاه این مدل شلوارهای را بپوشید. اما چیزی که در اینجا تفاوت‌ها را رقم می‌زند، انتخاب کفش است. برای مثال، پوشیدن کفش پاشنه بلند و ست کردن آن با یک مدل شلوار پارچه ای کاملاً متفاوت از کفش کالج تخت است. به هر روی، نکات بیان شده در بالا را جهت داشتن استایلی شیک و جذاب مو به مو انجام دهید.

 

در این مقاله سعی کردیم نکات مهم خرید کفش زنانه مناسب با شلوار پارچه ای را شرح دهیم باتوجه به نکاتی که گفته شد، می توانید کفش مناسب خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از بهترین کفش های زنانه ارزان، با کیفیت و پرفروش را برای شما جمع آوری کرده ایم تا شما با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم،بتوانید محصول مورد نیاز خود را خریداری نمایید. (مانتو زرشکی با چه شلواری ست میشه ؟)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.