25 مدل تونیک خانگی زنانه و دخترانه شیک

یکی از پرطرفدار ترین پوشاک زنانه که بسیار مورد توجه بانوان می‌باشد، تونیک خانگی زنانه است. این پوشش را زنان می‌توانند در انواع مهمانی‌های رسمی و غیر رسمی یه تن کنند؛ حتی در محیط منزل هم برای راحتی بیشتر می‌توانند به خرید آن فکر کنند.

شکل ظاهری تونیک هم گشاد است و حالت افتاده‌ای دارد و در طراحی آن هم از انواع جنس‌ها استفاده می‌شود. جالب اینجاست که در هر فصلی از سال که قرار دارید، می‌توانید یک تونیک مناسب را خریداری نمایید چون هم جنس ضخیم و پشمی آن در بازار موجود است و هم جنس نخی و نازک آن.

پس می‌توان گفت راحتی خانم‌ها حین پوشیدن این لباس و تنوع طرح و رنگ این محصول، آن را بسیار معروف کرده و از دلایل علاقه‌ی خانم‌ها به این لباس است.

قیمت انواع تونیک

[digikala51639058115]

25 مدل تونیک خانگی زنانه و دخترانه شیک

لباس های خانم ها تنوع زیادی دارند و تونیک هم یکی دیگر از مدل لباس هایی است که در بین خانم ها بسیار پرطرفدار می باشد. مدل تونیک خانگی و راحتی یکی از طرح های زیبا و متفاوت تونیک است که در مدل های زیبا و متفاوت موجود می باشد.

تونیک ها جنس پارچه های مختلفی نظیر مدل تونیک حریر و مدل تونیک خانگی ریون دارند.امروزه طرح‌های متنوع و جذابی از انواع مدل تونیک ریون خانگی گلدار مانند تونیک بلند، تونیک مجلسی، تونیک اسپرت، تونیک کوتاه و… برای سلیقه‌های مختلف وجود دارد.

در این بخش مدل های زیبا و اسپرتی از تونیک های  راحتی را برای شما عزیزان گردآوری کرده ایم که امیدواریم این مدل ها مورد توجه شما قرار بگیرند.

25 مدل تونیک خانگی زنانه و دخترانه شیک

مدل تونیک خانگی دخترانه

در خریدن هر نوع لباسی توجه به فرم اندام و رنگ پوست از مهم ترین نکاتی است که باید رعایت شود اگر لباسی را که خریداری می کنید مناسب با فرم اندام شما باشد هم مدل لباس و هم فرم اندامتان زیباتر از همیشه به نظر می رسد. تونیک های راحتی در طرح های اسپرت در بازار موجود هستند و بیشتر دختر خانم های جوان تمایل دارند که مدل تونیک اسپرت راحتی را برای خریدن انتخاب نمایند.در ادامه چند عکس تونیک خانگی اسپرت را مشاهده کنید.

25 مدل تونیک خانگی زنانه و دخترانه شیک

25 مدل تونیک خانگی زنانه و دخترانه شیک

25 مدل تونیک خانگی زنانه و دخترانه شیک

مدل های تونیک خانگی نخی

مدل تونیک راحتی نخی را می توانید برای دورهمی های خانوادگی و مهمانی های کوچک خریداری کنید. انواع تونیک خانگی نخی در مدل های ساده و طرح دار دوخته می شوند و شما می توانید با توجه به ویژگی های ظاهری خود این مدل تونیک ها را برای خریدن انتخاب نمایید.

25 مدل تونیک خانگی زنانه و دخترانه شیک

25 مدل تونیک خانگی زنانه و دخترانه شیک

جدیدترین مدلهای تونیک خانگی دخترانه و زنانه

تونیک خانگی دخترانه و زنانه در انواع متنوع بهاری، تابستانی، پاییزه و زمستانی در طرح های زیبا و جدید به صورت پوشش راحتی و کژوال و یا برای استفاده در مجالس طراحی و دوخته می شوند که هر کسی می تواند متناسب با سلیقه اش مدلهای دلخواه این تونیک ها را انتخاب نماید، در تصاویر بالا مدلهایی متنوع از تونیک های راحتی و اسپرت برای بانوان شیک پوش و خوش سلیقه را ملاحظه کردید، اکنون تصاویر دیگری از جدیدترین مدلهای تونیک خانگی شیک برای استفاده در داخل منزل گردآوری کرده ایم که می توانید در ادامه ببینید و ایده بگیرید.

25 مدل تونیک خانگی زنانه و دخترانه شیک

25 مدل تونیک خانگی زنانه و دخترانه شیک

25 مدل تونیک خانگی زنانه و دخترانه شیک

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید تونیک زنانه باید به آنها توجه نمود:

  1. اولین مورد دقت در رنگ تونیک است، سعی کنید رنگ این لباس را با رنگ روسری، کفش و یا کیفتان ست کنید. چون اولین چیزی که در زیبایی یک تیپ و استایل اهمیت دارد، رنگ لباس‌هایی است که به تن دارید.
  2. مورد بعدی توجه به طرح موجود بر روی تونیک است. اینکه طرح پوشاک انتخابی شما چهارخانه یا گلدار باشد. مسئله‌ای شخصی است و به انتخاب شما بستگی دارد. منتهی در سخنی کلی می‌توان گفت که اگر چاق هستید، از خرید پوشاک با طرح افقی پرهیز کنید‌ اگر هم لاغر هستید، لباس با طرح افقی بخرید. پس طرح عمودی برای چاق‌ها بله، اما برای لاغرها خیر.
  3. به اندازه بودن تونیک دقت داشته باشید. چون قرار است از آن در مهمانی‌های رسمی هم بهره ببرید. پس سرشانه، کمر، دور باسن و بلندی آن دقیقا باید فیت بدن شما باشد تا به اصطلاح به تنتان زار نزند! و بالعکس زیبا دیده شوید.
  4. اگر به پیراهن یا تونیک زنانه با آستین مچی علاقه دارید، می‌توان گفت که تصمیم درستی گرفته‌اید چون این مدل از آستین‌ها بسیار مورد توجه خانم‌ها می‌باشد.
  5. داشتن دکمه یا عدم وجود آن هم کاملا اختیاری است. البته برای راحتی بیشتر شما مدل بدون دکمه بهتر خواهد بود. وگرنه زیبایی تونیک دکمه‌دار بیشتر است.
  6. حتما قبل از خرید لباس‌هایی با قد بلند، از مدل اندامتان باخبر شوید تا بتوانید متناسب با آن، یک تونیک خاص را بپسندید و خریداری کنید.
  7. مورد آخر هم توجه به قیمت این محصول است.‌ در حال حاضر قیمت تونیک زنانه از ارزان شروع می‌شود تا گران. منتهی قیمت این لباس به عواملی چون جنس، کیفیت دوخت، نوع مدل و… بستگی دارد. این شما هستید که باید با توجه به بودجه و سلیقه‌ی خود یک مدل خاص را انتخاب و خریداری کنید.

اگر علاقمند به دانستن قیمت النگو طلا هستید حتما این صفحه را در وبسایت ما مشاهده کنید.

تا اینجا با چند نکته درباره انتخاب تونیک خانگی زنانه و دخترانه آشنا شدیم. در ادامه لیستی از انواع تونیک خانگی زنانه ارزان، باکیفیت و محبوب در بازار ایران را برای شما آماده کرده‌ایم. همه این تونیک ها از کیفیت بالا و قیمت مناسبی برخوردار هستند. فراموش نکنید که با کلیک روی تصویر یا دکمه هر آیتم، می‌توانید تصاویر و اطلاعات بیشتری را درباره محصول به دست بیاورید.(لباس زیر فانتزی)

تونیک خانگی زنانه چیست؟

تونیک خانگی یکی از لباس های پر طرفدار زنانه است که برای پوشیدن در خانه یا مهمانی های غیر رسمی مناسب است.

کجا میتوانم بهترین تونیک های زنانه را بخرم؟

شما می توانید با مراجعه به وبسایت ما جدید ترین مدل های تونیک خانگی زنانه را مشاهده و مستقیما خریداری کنید.

 

1 نظر
  1. سارا می گوید

    خرید تونیک دخترانه مو از چه سایتی انجام بدم که مطمعن باشه؟ تک دوخت چطوره؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.