جوراب ساق بلند – قیمت و خرید انواع جوراب ساق بلند دخترانه و زنانه

جوراب یکی از پوشاکی است که تاثیرات زیادی بر ظاهر و سلامت فرد می گذارد. انتخاب جوراب مناسب می تواند ظاهری شیک و استایلی زیبا را به ارمغان بیاورد. و همچنین انتخاب جوراب باکیفیت از نظر جنس و کاربرد آن، در سلامتی پاها نقش بسزایی دارد. جوراب دخترانه و زنانه انواع زیادی دارد که در مدلهای مختلف و طرح های گوناگون طراحی و تولید می شود. یکی از این مدلها جوراب ساق بلند دخترانه و زنانه می باشد که امروزه طرفداران زیادی دارد. در این مقاله میخواهیم نکاتی جهت خرید جوراب ساق بلند دخترانه و زنانه را بررسی نماییم.

 

جوراب ساق بلند زنانه

جورابهای زنانه و دخترانه از نظر نوع اندازه به دو مدل ساق کوتاه و ساق بلند تقسیم می شوند. اندازه یا همان قد جوراب ساق کوتاه دخترانه و زنانه تا مچ پا می باشد و جوراب اسپرت دخترانه ساق کوتاه از محبوبیت زیادی برای فصل تابستان برخوردار است. قد جوراب زنانه بلند، بالای مچ است. جوراب ساق بلند دخترانه و زنانه در طرح های گوناگون و سایزهای متفاوت و مناسب برای هر سلیقه ای موجود می باشند که هرکدام کاربرد و استفاده خود را دارند.

خرید جوراب ساق بلند زنانه

انواع جوراب ساق بلند دخترانه و زنانه

با توجه به سایز و قد، جوراب ساق بلند دخترانه و زنانه دارای سه مدل زیر می باشد:

  1. جوراب ساق بلند دخترانه و زنانه که اندازه قد آن تا بالای مچ پا می باشد:

این جوراب تا نزدیک زانو کشیده شده ولی به خود زانو نمی رسد. این جوراب ها تا بالای ماهیچه های ساق پا امتداد یافته و معمولا جوراب هایی که در فصول سرد سال بافته می شوند، از این نوع جوراب می باشد.

  1. جوراب ساق بلند دخترانه و زنانه که اندازه قد آن تا زانو می باشد:

این سبک از جوراب ها تا زانو امتداد داشته اما به قسمت ران پا نمی رسند. جوراب های ورزشی از این مدل هستند.

  1. جوراب ساق بلند دخترانه و زنانه که اندازه قد آن تا بالای زانو و ران پا می باشد:

این مدل تنگ و معمولا کش بافت است که تا بالای ران پا امتداد دارند و این سبک از جوراب، کاربرد فراوانی در جوراب های فانتزی زنانه داشته و بیشتر برای زیبایی و استفاده در مجالس و زیر لباسهای مجلسی پوشیده می شود.

 

و همچنین از نظر جنس، طرح و رنگ، انواع مختلف جوراب ساق بلند دخترانه و زنانه به شرح زیر می باشند:

  • جوراب بلند فانتزی:

این مدل برای استایل های اسپرت و کژوال و همچنین برای استفاده در مهمانی ها و مراسمات بسیار مناسب است و بیشتر مورد علاقه دختران نوجوان و جوان می باشد. جوراب فانتزی بلند دارای بلندی متنوع از زیر زانو تا بالای ران می باشد که قابل استفاده زیر شلوار و هم دامن است. جوراب بلند فانتزی دخترانه دارای طرح های گوناگون از جمله طرح عروسکی، حیوانات، شخصیتهای کارتونی، گیاهان و … می باشد و تنوع رنگ بالایی دارد. همین طوردر مدل های زنانه ی آن می توان به مدل هایی مانند نگین دار و ژله ای اشاره کرد. برای خرید جوراب بلند فانتزی می توانید از طریق سایت های فروش اینترنتی اقدام کنید.

  • جوراب بلند اسپرت:

جورابهای بلند ورزشی از این نوع می باشند. قد این مدل جوراب تا بالای زانو و ران پا می باشد و بیشتر برای استفاده های ورزشی و باشگاه ها و تمرینات و همچنین استایل اسپرت مناسب است. جوراب بلند اسپرت دارای جنس حوله ای بوده و در هنگام ورزش حس راحتی به پاهای شما می دهد.

  • جوراب بلند ساده:

این مدل دارای طرح های ساده و عموما تک رنگ است و مناسب برای اکثر موقعیت ها و قابل ست کردن با بیشتر لباسها می باشد.

  • جوراب بلند طرح دار:

مدل طرح دار جورابهای بلند دارای طرح های خاص و منظم می باشد و از رنگهای متنوع در آن استفاده شده است. هنگام خرید جوراب بلند طرحدار باید با توجه به شلوار و کفش و لباس خود انتخابی مناسب داشته باشید که بتوانید ست جذاب و زیبایی برای استایل خود بسازید.

  • جوراب بلند بافتنی:

جنس این مدل از جوراب ساق بلند دخترانه و زنانه از کاموا می باشد و ضخامت زیادی دارد و برای فصول سرد جهت گرم نگه داشتن پاها مناسب است. جوراب ساق بلند بافتنی دارای طرح ها و رنگهای متنوعی می باشد.

  • جوراب بلند مجلسی:

جوراب ساق بلند دخترانه و زنانه مجلسی معمولا از جنس نخ و نازک می باشد و بیشتر جنبه تزیینی و زیبایی دارد. این مدل دارای طرح های متفاوت از جمله طرح توری و زنبوری می باشد و بیشتر در رنگ سفید و مشکی و همچنینی رنگ پا موجود است.

 

قیمت جوراب ساق بلند دخترانه و زنانه

قیمت جوراب بلند زنانه و دخترانه با توجه به جنس، نوع، طرح و رنگ و همچنین برند تولید کننده آن متفاوت می باشد. شما پس از انتخاب نوع و مدل جوراب ساق بلند با توجه به کاربرد آن و استفاده خود، می توانید از طریق سایت های فروش اینترنتی اقدام به خرید کنید.

 

در ادامه لیستی از انواع جوراب ساق بلند دخترانه و زنانه با کیفیت، شیک و ارزان را برای شما آماده نمودیم. با کلیک بر روی عکس یا آیتم مورد نظر می توانید اطلاعات بیشتری از محصول بدست آورید.

 

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.