خرید 27 مدل بهترین عود معطر (عنبر، گرید رویال، تام فورد عود وود)

 

 

عودهای خوشبو کننده جزو وسایل کاربردی در دکوراسیون خانه و یا محل کار هستند. عود از تکه های چوب درختان خاصی در هند و چین درست می شود.  این چوب، چون بوی بسیار خوبی دارد در کشورهای چین و هند در مراسم های مذهبی و جشن ها استفاده می شود. اگر از بوی عود خوشتان می‌آید و می خواهید برای معطر ساختن محل کار یا زندگی خود استفاده نمایید و به دنبال خرید بهترین مدل عود معطر می باشید این مقاله را انتها دنبال کنید. ما در این مقاله سعی داریم نکاتی راجب خرید عود معطر و انواع آن به شما ارائه دهیم.

 

نکات خرید عود معطر

به دلیل اینکه عود معطر دارای رایحه های بسیار زیادی می باشد و همچنین برندهای مختلفی در بازار موجود می باشد باید هنگام خرید عود معطر به یک سری نکات توجه فرمایید تا انتخابی مناسب سلیقه خود داشته باشید.

رایحه یا عطر عود

عود معطر دارای رایحه های متفاوت (شیرین، تلخ، سرد، گرم و … ) می باشد و شما باید رایحه ای را انتخاب نمایید که هناگم سوزاندن عود باعث ایجاد احساس خوشایند در شما گردد. چنانچه برای خرید عود تازه کار می باشید می توانید برخی از بسته هایی که حاوی چند رایحه مختلف می باشند را خریداری نمایید.

شکل ظاهری عود

شکل عود مهمترین گزینه می باشد زیرا شکل آن مشخص میکند که به چه ابزارهایی برای سوزاندن آن احتیاج دارید . بهترین مدل عودها شکل مخروطی و شاخه ای دارند.

هدفتان از خرید عود

شما باید قبل از انتخاب و خرید هدف خود را از تهیه عود بدانید. به عنوان مثال برخی افراد برای فراهم ساختن فضایی خوشبو و آرامش بخش جهت تمرینات مدیتیشن از عود استفاده می کنند که بهتر است از رایحه های لطیف و ملایم مثل اسطوخدوس ، یاس ، بابونه ، کاج وانیل و علف لیمو استفاده کنند. بعضی های دیگر نیز علاقه دارند تا با سوزاندن آن فضایی معنوی را برای خود ایجاد کنند که بهتر می باشد از رایحه های کندر ، مشک ، نعنای هندی ، مریم گلی و اکالیپتوس استفاده کنند.

□ خواص عود

برخی از عودها بواسطه استفاده از گیاهان و مواد طبیعی خاص در ساختار خود خاصیتی درمانی و ضد عفونی کننده محیط را دارند و فوایدی همچون آرامش اعصاب، خواب راحت، افزایش تمرکز و هوشیاری، ضد التهاب، ضد ویروس و … را دارا می باشند.

□ مدت سوختن عود

مدت زمان سوختن عودها و انتشار رایحه آنها در محیط متفاوت می باشد که این امر به نوع عود (شاخهای، مخروطی و …) بستگی دارد.  همچنین نوع قرار گرفتن عود در جاعودی نیز در مدت زمان سوختن عودها تعیین کننده است.

□ طبیعی بودن مواد تشکیل دهنده عود

اکثر عودها از مواد موجود در طبیعت ساخته می شوند اما عودهایی هم در بازار موجود می باشند که بر پایه مواد مصنوعی و شیمیایی تولید می شوند که کیفیت پایین و مضراتی دارند.

خرید عود معطر

قیمت عود معطر

با توجه به اینکه عود یک کالای مصرفی می باشد، و هزینه عود ها با توجه به نوع رایحه، برند عود، دست ساز یا کارخانه ای بودن و موجود بودن در بازار و غیره، متفاوت می باشد. لذا اینکه بابت هر شاخه عود یا هر بسته عود چقدر توان هزینه کردن دارید نیز عامل مهمی در انتخاب عود می باشد.

 

چند عود عطر معروف و با کیفیت

در بازار برندهای مختلفی عودهای متنوعی تولید می کنند. چند مدل عود عطر با کیفیت و محبوب عبارتند از:

  • عود معطر تام فورد عود وود

در این مدل عود از رایحه معروف و سلطنتی عطر تام فورد عود وود با بویی سنگین, خاص و بی نظیر استفاده شده است.  این رایحه ملایم و خوشبو در گروه بویایی رایحه شرقی و رایحه چوبی قرار گرفته است و عناصری همچون وانیل، دانه تونکا ، چوب صندل و هل را در خود دارد.

  • عود عنبر

این مدل محصول کشور هندوستان می باشد و دارای رایحه ای دل انگیز، آرامش بخش، نشاط آور و ضد استرس می باشد که برای خوشبو سازی محیط بسیار مناسب است.

  • کرید رویال عود

در عود کرید ریال عود از رایحه ی عطری به همین نام استفاده شده است که یک عود عطر سلطنتی می باشد. این مدل دارای رایحه ای خنک و تلخ می باشد و برای فضاهای رسمی مناسب است.

  • عود زعفران

از رایحه و عصاره زعفران در ساخت این مدل استفاده شده است که ویژگی اصلی آن شاداب کننده بودن می باشد. همچنین خواص درمانی نیز دارد.

  • عود بحرینی

این عود از عصاره چند گیاه ساخته شده که رایحه ای گرم و تلخ دارد و دارای پخش بو و ماندگاری بالای است.

 

در این مقاله سعی کردیم شما را با انواع عود معطر آشنا سازیم و نکات مهم برای خرید آن را جهت سهولت در انتخاب ارائه دهیم. در ادامه لیستی از چند نمونه عود معطر با کیفیت، استاندارد و دارای قیمت مناسب را برای شما آماده کرده‌ایم. می توانید با کلیک روی تصویر یا هر آیتم، اطلاعات بیشتری را درباره محصول به دست بیاورید.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.