با شلوار کتان طوسی چه پیراهنی بپوشیم؟

 

 

برای به دست آوردن ظاهری با استایل مناسب، انتخاب پیراهنی که رنگ آن متناسب با شلوار شما باشد، بسیار مهم است. معمولا آقایان بیشتر به استفاده از رنگ های سنگین و رسمی مثل طوسی، مشکی و سرمه ای تمایل دارند و از رنگ های شاد و جیغ زیاد استفاده نمی کنند. رنگ خاکستری یا طوسی جزو رنگ های خنثی هستند و به این دلیل که با طیف گسترده ای از رنگ ها ست می شوند، بسیار کاربردی هستند. رنگ خاکستری هم برای موقعیت های رسمی و هم برای آخر هفته و قرار های دوستانه مناسب است. اگر شما هم به فکر پوشیدن پیراهن مناسب با شلوار کتان طوسی می باشید تا انتها با ما همراه باشید.

 

رنگ طوسی برای شلوار

شلوار طوسی ظاهر شیکی دارد و می تواند انتخاب هوشمندانه ای برای مناسبت های رسمی و نیمه رسمی باشد. برای  تابستان، شلوار طوسی روشن پارچه ای یا کتان برای استایل تابستانی و شلوار طوسی با رنگ تیره برای استایل زمستانی مناسب می باشد و با لباس های شیک و ساده ی دیگر مانند تی شرت، پیراهن وکت اسپرت می توانید استایل خود را تکمیل کنید. برای فصل سرما نیز می توانید با اضافه کردن یک ژاکت، ظاهری بی نظیر داشته باشید.

ست کردن شلوار کتان طوسی با پیراهن

کدام پیراهن مردانه را با شلوار کتان طوسی بپوشیم؟

شلوار های کتان را می توانید در استایل های اسپرت و همچنین کاملا رسمی استفاده کنید. می توانید شلوار های کتان را در مهمانی های دوستانه، مجالس رسمی و همچنین برای استفاده های روزانه بپوشید. شلوار های کتان می توانند در هر چهار فصل سال مورد استفاده قرار بگیرند و در تمامی این فصل ها هم می توانند با لباس های دیگر مربوط به فصل، مانند کاپشن و پیرآهن سِت شوند. این مزیت های شلوار های کتان توجه هر شخص خوش سلیقه ای را به خود جلب می کند. اگر به دنبال تنوع هستید، به سراغ شلوار های کتان خاکستری بروید. این شلوار بسیار شیک و همه پسند است و با همه لباس ها ترکیب مردانه جذابی را می سازد. اگر جز افرادی هستید که بیشتر به دنبال ست های رسمی هستید، رنگ خاکستری گزینه مناسبی برایتان محسوب می شود. برای رسیدن به یک ست زیبا، انتخاب پیراهنی که متناسب با شلوار تان باشد ضروری است. رنگ پیراهن شما بسیار مهم است. شما می‌توانید شلوار کتان طوسی خود را به دلیل خنثی بودن این رنگ، با هر رنگ دیگری ست کنید. اما در این میان تعدادی رنگ برای پیراهن وجود دارد که می‌تواند بیشتر از بقیه جلب توجه کند:

  1. ست شلوار کتان طوسی و پیراهن سفید

رنگ سفید به سادگی با شلوار طوسی ست می‌شود و ست شلوار کتان طوسی با پیراهن سفید ، ترکیبی شیک و زیبایی را می‌سازد. البته این ست در عین سادگی ترکیب فوق العاده ای است. ترکیب پیراهن سفید با شلوار کتان طوسی برای مناسبت ها و جشن های رسمی بسیار مناسب می باشد. همچنین با پوشیدن یک تی شرت و پیراهن (به صورت یقه باز و دکمه های بسته نشده) بهمراه شلوار کتان طوسی می توانید استایل اسپرت داشته باشید.

 

  1. ست شلوار کتان طوسی و پیراهن مشکی

پوشیدن پیراهن مشکی با شلوار کتان طوسی بسیار زیبا و چشم گیر است. به دلیل اینکه رنگ مشکی بیشتر از رنگ سفید به استایل رسمیت می بخشد، برای مراسمات خیلی رسمی ست پیراهن مشکی ساده با شلوار کتان طوسی توصیه می شود. ترکیب پیراهن مشکی و شلوار کتان طوسی، یک ترکیب کلاسیک و زیبا برای آقایان محسوب می شود. ظاهر شیک و ظریفی که این ترکیب به شما می دهد، برای مهمانی های رسمی شب و حتی مهمانی های نیمه رسمی بسیار مناسب است.

 

  1. ست شلوار کتان طوسی و پیراهن آبی

این ست میزان رسمیت کمتری نسبت به دو مورد قبلی دارد. پوشیدن پیراهن آبی با شلوار کتان طوسی دارای شادابی بیشتر می باشد و از همین رو به استایل اسپرت نزدیکتر است. چنین ترکیبی برای مناسبت های روزمره و کاری بسیار مناسب و برازنده است. فقط برای اینکه استایل تان رسمی تر شود، از طوسی تیره و در شرایط غیر رسمی تر از طیف روشن آن استفاده کنید.

 

  1. ست شلوار کتان طوسی و پیراهن سرمه ای

برای این ست بهتر است که شلوار شما طوسی روشن باشد. ترکیب شلوار کتان طوسی با پیراهن ساده سرمه ای نسبتا رسمی می باشد و برای محل کار گزینه خوبی است.

نکته‌ای مهم برای ست کردن طوسی و رنگ های خنثی

اگر شلوار کتان طوسی را با یکی از رنگ های سیاه و سفید و خاکستری ست می‌کنید، توصیه می‌کنیم حتما یک رنگی که مورد نظرتان است را در اکسسوری و یا یک جز کوچک از استایلتان پررنگ کنید. مثلا اگر استایل شما کاملا به رنگ های خنثی است یک کفش، کمربند و یا کیف قهوه ای، انتخاب کنید.

 

ست شلوار طوسی و رنگ های گرم (قرمز، نارنجی و …)

رنگ های گرم و جیغ در کنار رنگ های خنثی، خودشان را بیش از حد نشان می‌دهند و استفاده از آنها برای استایل رسمی اصلا مناسب نیست. اگر میخواهید از پیراهن با رنگ گرم در کنار شلوار طوسی استفاده کنید حدالامکان رنگ های گرم روشن انتخاب نمایید مثل یاسی، صورتی کمرنگ، سبز کم رنگ و …

 

در این محتوا تلاش شد تا نکات مفیدی در رابطه با ست کردن پیراهن با شلوار کتان طوسی خدمت تان ارائه شود. در ادامه لیستی از چند نمونه پیراهن مردانه شیک و باکیفیت را در اختیارتان قرار می دهیم. شما می توانید با کلیک روی آیتم موردنظرتان، اطلاعات بیشتری در رابطه با محصوا دلخواه تان مشاهده کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.