قیمت خرید 20 مدل دستگاه شستشوی دهان باکیفیت

دستگاه شستشوی دهان و دندان برای پاکسازی و ضدعفونی کردن یک وسیله راحت و با کارآیی بالا می باشد. این محصول در مدل های متنوع در بازار موجود است که در این مقاله قصد داریم تا به بررسی ویژگی ها و جزییات مربوط به 6 مدل بهترین دستگاه شستشوی دهان و دندان واتر اسپلش بپردازیم که می تواند به شما در تصمیم گیری درست برای خرید آن یاری دهد. پس لطفا با ما همراه باشید.

قیمت خرید 20 مدل دستگاه شستشوی دهان باکیفیت

دستگاه شستشوی دهان و دندان

این محصول در مدل های متنوعی در بازار موجود است. بنابراین ما قصد داریم تا نمونه های برتر ان را به شما معرفی کنیم. به طور کلی یک دستگاه شستشوی دهان با کیفیت و کارآیی بالا تضمین بهداشت و سلامت برای دهان و دندان است. به خصوص برای افرادی که عمل های جراحی و یا ارتودنسی و ایمپلنت و موارد اینچنینی را انجام داده اند این دستگاه سودمند است.

از ویزگی های مهم این محصول قابل حمل بودن آن است. همینطور می توان بدون هیچ مشکلی ان را در سفر استفاده کرد. در ادامه به بررسی مهم ترین مدل های دستگاه واتر اسپلش می پردازیم که جزو محصولات پرفروش در این زمینه می باشد.

معرفی انواع نمونه های دستگاه شستشوی دهان و دندان

دستگاه واتر اسپلش مدل RST5002 امکان استفاده از دهانشویه رقیق و آب نمک را دارد. این محصول دارای باطری لیتیومی می باشد که به کاربر این اجازه را می دهد تا با یک بار شارژ میزان قابل توجهی کاراییو استفاده را بدون نیاز به شارژ کردن مجدد از آن داشته باشد.

این دستگاه همچنین سه حالت پرتاب با مودهای نرم و نرمال و پالسی دارد که  با مخزن 1600 میلی لیتری به کاربر امکان می دهد تا دندان هایش را بدون اضافه کردن اب اضافی در مخزن شستشو داده و تمیز کند.

مدل دیگر RST5010 نیز با کارآیی فوق العاده و دارای فشار پالسی و باتری دار و مجهز به مسواک برقی بوده  که کارآمد ترین وسیله به عنوان نخ دندان به حساب می آید و باعث خارج شدن مواد زاید غذایی از لابه لای دندان ها می شود.  این محصول همچنین مجهز به سه عدد مسواک با تنوع رنگی است که به افراد مختلف امکان استفاده از آن را می دهد.

محصول پرفروش دیگر از سری دستگاه های واتر اسپلش مدل 5102 می باشد که حاوی ممخزن اب بوده و امکان استفاده از دهان شویه و اب نمک را به کاربر می دهد. این محصول همچنین دارای پاکت، دو سری جنرال و یک سری ارتودنسی می باشد. بنابراین برای افرادی که ارتودنسی و یا عمل جراحی و یا نظیر این کارها را انجام داده اند این دستگاه مناسب بوده و کارایی لازم را دارد.

این دستگاه همچنین با دارا بودن قابلیت کار با برق 220 و 110 ولت برای افرادی که قصد سفر به همراه این وسیله را دارند نیز مناسب و مفید است.

سایر مدل ها دستگاه شستشوی دهان و دندان

محصول واتر اسپلش مدل RST5002 plus با قابلیت حمل آسان و دارای باتری لیتیومی است. این محصول یک سری نازل جنرال و یک سری ارتودنسی دارد، بدین معنی که قابل استفاده برای افرادی که عمل جراحی و یا ارتودنسی و یا غیره انجام داده اند مناسب می باشد.

این دستگاه همچنین ضد آب بوده و دارای تایمر حرفه ای با مکث سی ثانیه ای می باشد. از دیگر ویژگی های این محصول قابلیت استفاده از برق 220 و 110 است که به هنگام سفر می توان از آن استفاده کرد.

مدل 5105 از سری دستگاه شستشوی واتر اسپلش دارای مخزن بزرگ که نیاز به اضافه کردن اب اضافی برای شستن دهان و دندان نداردف و دیگر اینکه حالت های fresh و clean را به کاربر می دهد. این دستگاه جایگزین مناسبی برای نخ دندان است.( راهنما و خرید بهترین چراغ قوه دیجی کالا )

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.